Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer SirGalahad:
Great Teacher Onizuka


Beste læreren ever.

Siterer Crazy Kraken:
My Hero Academia kanskje


Gjør det! Den nye sesongen har vært eksepsjonelt bra.

Ellers er jeg snart ferdig med Hunter x Hunter, mangler bare 3 episoder. Og for en reise det har vært, selv om Chimera Ant-arcen kanskje var litt i lengste laget.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Gjør det! Den nye sesongen har vært eksepsjonelt bra.


Nice!

Jeg har god progresjon i claymore nå, og det er utrolig hvor mye bedre artworket har blitt! Har noen andre her lest/sett claymore?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Lurer på å ta et gjensyn med Pocket Monsters, de tidligere sesongene.
Savner tiden før Pikachu slanket seg og Charizard ikke var tam. For ikke glemme genistreken som er Psyduck
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Bestilte Made in Abyss og Fate/Zero soundtracket i dag. Gleder meg til å få begge, men særlig Made in Abyss soundtracket merker jeg. For et soundtrack.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Så nettopp første episoden av Black Clover. Jeg tror det har potensialet til å bli kult, men fy, Asta er muligens den mest irriterende Shounen-hovedpersonen jeg har sett.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Så nettopp første episoden av Black Clover.


Mangaen har ligget som "anbefalt" på Outland en stund, men det vekket ikke min interesse. Hva handler serien egentlig om?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva handler serien egentlig om?


Litt vanskelig å si hvilken retning det kommer til å ta etter å bare ha sett den første episoden, men akkurat nå handler det om to brødre, der den ene er sykt flink til å bruke magi og den andre ikke kan bruke det i det hele tatt det. Og de har som mål om å bli King Wizard eller noe sånt. Fikk litt My Hero Academia-vibber av det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Fikk litt My Hero Academia-vibber av det.


Da tar jeg sjansen på MHA istedenfor, det ser mer interessant ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Nettopp sett første episode av Osomatsu-san season 2... litt av en måte å starte serien på. xD Uten å spoile for mye kan jeg si at de gjør narr av både seg selv og sin egen populæritet, fansen, marketing, ect. Gleder meg til resten av serien!
Take off every zig, for great justice
  • 0
Har begynt å lese Goodnight Punpun nå, ettersom jeg kjøpte alle volumene som hadde kommet ut på salget til Outland. Jævla bra sålangt, men også jævla heavy.

Også så jeg den andre episoden til Black Clover tidligere i dag. Fy fillern for no ræl.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fikk endelig sett Summer Wars i dag! Magisk film. Anbefales! Nå må jeg bare få sett The Girl Who Leapt Through Time.
Siterer SirGalahad:
Fikk endelig sett Summer Wars i dag! Magisk film. Anbefales!


Enig! Syns den er kjempebra!

Siterer SirGalahad:
Nå må jeg bare få sett The Girl Who Leapt Through Time.


Oooo! Gled deg, denne liker jeg nok bedre enn Summer Wars.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
S

Oooo! Gled deg, denne liker jeg nok bedre enn Summer Wars.


Kult. Har du sett Wolf Children og The Boy and the Beast, og isåfall hvordan ville du rangert dem?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Kult. Har du sett Wolf Children og The Boy and the Beast, og isåfall hvordan ville du rangert dem?


Har ikke sett The Boy and the Beast enda, men Wolf Children vil jeg nok sette helt på toppen, over summer wars og The Girl who leapt through time.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kult! Samme her. Den er helt nydelig.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Kult! Samme her. Den er helt nydelig.


Men har du sett Your Name?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
.

Men har du sett Your Name?



Jepp
  • 0
Siterer SirGalahad:
Jepp


Sweet! Jeg syns den var helt genial ihvertfall
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Sweet! Jeg syns den var helt genial ihvertfall


Noe annet bra du har sett som ikke er Ghibli?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Fikk endelig sett Summer Wars i dag! Magisk film. Anbefales! Nå må jeg bare få sett The Girl Who Leapt Through Time.

Nice, syntes selv det var en fantastisk film Må også få se The Girl Who Leapt Through Time en gang...
Take off every zig, for great justice
Osomatsu-san ep 3... Må si den var svakere enn ep 2, men fortsatt noen morsomme øyeblikk (spesielt synes jeg første delen med Choro og Ichi ble litt vel lang, har ikke noe imot mer "emotional" episoder men det tok litt lang tid å komme til poenget, om noe av poenget var at også seeren skulle få en "awkward silence" though så oppnådde de det ganske bra)
Ep2 derimot viste at serien fortsatt kan bli like bra som season 1 med masse sprø humor, så får håpe det holder seg :3
Take off every zig, for great justice
  • 0
Spørsmål: Hvorfor kommer ikke manga i farger?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
For det første er det faktisk noen mangaer som kommer i farger. For det andre er dette sjelden siden mange mangaer har et sterkt tidspress på seg, og farging tar tid. Samtidig koster det jo penger å fargelegge. Bare der har du jo altså to grunner.
  • 0
Noen andre som liker Jojo her?
  • 0
Siterer Johnny Joestar:
Noen andre som liker Jojo her?


Hell yeah. JoJo er blant mine favoritter. Har sett alt som har blitt animert, og har lest de delene som ikke har blitt animert enda. Part 4 er favoritten.
Let the voice of love take you higher

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!