Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

What does the fox say?


Synes den er bra. Noe av det bedre fra Ylvis.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg taklet Gangnam style, men hver gang jeg hører denne så får jeg lyst til å bli kvalt av mitt eget oppkast.
  • 0
Synes den er på linje med PSY, men ikke i nærheten av The Lonely Island. Det er genialt!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Oh my god, hvorfor har denne sangen sin egen tråd her? Mega hipster å hate på sangen, I know, men etter å ha hørt den på 3 utesteder på rad (samme kveld) kjenner jeg fort at denne sangen kommer til å gjøre meg gal, på samme måte som alle slike sanger gjør.
  • 0
Siterer RDB:
Mega hipster


Noen må virkelig forklare hvorfor det er hipster å hate den sangen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg likte den i starten, men nå er jeg innmari lei av den. På skolen kommer masse unger og spiller av den. De prøver å synge den på skole, men de er så hese at sangen blir skikkelig irriterende. Midt i timen kommer de og sier: "Ring-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding! What the fox say?!". Jeg har blitt lei av den. Det er det eneste jeg kan si.
  • 0
Er det bare meg eller har overskrifta fått en rød tone i seg?

Synes forresten denne sangen bare er plagsom. Fin start, men blir bare helt gærn når refrenget kommer.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!