Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nyhetstråden


Siterer torleif:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=525934

sjukt sjukt sjukt


Leste det jeg også. Det er seriøst ikke bra. Er ikke 666 djevel tegnet? Bra de folka ikke er her i Norge. Får frysninger bare jeg tenker på det. Brrrr.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer Andzel:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=525934
Siterer torleif:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=525934


ups

Siterer thraxes:
Er ikke 666 djevel tegnet?


Jupp, utroleg creepy sak
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
WTF, spise mennesker etter å ha drept dem med 666 knivstikk:

1. Hvordan kan det være noe igjenn av ofrene?

2. Hvar det ingen som så de?

3. Slike mennesker burde fått dødstraff, hvem vet hvem de neste stakkarene blir?
  • 0
hah . Eg som trudde aksjemarkedet var på vei oppover XD
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer KlM:
Er jeg den eneste som tenker "seriøst føkka i huet" ?


Nei.
14 år. Bergen. Kanskje han går på skolen min?
You're sleeping over, right?
  • 0
14år?! sjukt..
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hoppemannen er kommet

okei... Etter det eg huskar er det Brønnøysund som rapporter om ein ny mann litt ala lommenmannen: Denne mannen møter barn på MSN Messenger. Han avtaler og møter dem. Så betaler han dem for å hoppe på han

Så alle barn: pass dere for hoppemannen!!
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Nei hoppemannen, håper han snakker med meg, kunne gjerne tenkt meg noen hundre laper for å hoppe på skrittet til hoppemannen, nei vent, hoppemmannen jeg vil ikke se han alikavel.
  • 0
verden er syk. Though, med 6,7 milliarder mennesker i verden så kan man ikke bli for overrasket.
Close, but no cigar!
  • 0
Det der med grisene var faen meg sykt. De menneskene som gjør slikt burde bli pint og skadet. Det er helt grusomt å plage non stakkars dyr slik!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jack Thompson har mistet advokat løyven.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvem er Jack Thopmson?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Den mest forhate personen i spill verdenen...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ok tror jeg har hørt om han. Er ikke han en sånn kjip dust som bare fører saker mot spill?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jepp.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Traxgen:
Det der med grisene var faen meg sykt. De menneskene som gjør slikt burde bli pint og skadet. Det er helt grusomt å plage non stakkars dyr slik!


Ja, for det er enda bedre å gjøre det mot mennesker...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ok det var jeg enig i at var feil sakt av meg men de burde straffes hardt på en måte
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Traxgen:
Det der med grisene var faen meg sykt. De menneskene som gjør slikt burde bli pint og skadet. Det er helt grusomt å plage non stakkars dyr slik!


Ja, for det er enda bedre å gjøre det mot mennesker...
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
3 pirater frå somalia tok over eit ukrainsk lasteskip med 30 russiske tanks++!
for å sei det sånn; russerne er ikkje glade
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har du en link med det?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Har du en link med det?


http://www.abcnyheter.no/node/74806

litt videre i saken denne da men....
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!