Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nyhetstråden

Jup, men det må da være mulig å gjøre forhandlinger før du bomber sivile!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Ser ut til at Georgia får skikkelig deng av Russland, Blir sikker en ganske blodig krig, Det siste jeg hørte var at de forhandlet om en humanitær koridor for flyktniger osv
Tungur Knivur
  • 0
Det er jo ingen overaskelse at Russland gikk i mot Georgia. Russland har aldri vært serlig blide på de selvstendige republikkene som har vært med i sovjetunionen. Osseita hadde jo et ønske om å slutte seg til russland tidlig på 90-tallet, og da er det bare naturlig at russland velger å støtte de.
  • 0
Så blander U.S.A seg inn, og enda større helvete blir det der nede. Norge blir nok å kanskje sende styrker inn. Dreper vi Russiske soldater kan det hende dem blir jævlig sinte på oss, og begynner og "invadere" Norge eller bombe norge. Eller om Russiske styrker eventuellt ville drept norske styrker, da er det ikke godt og vite hva som vil skje.
  • 0
Siterer quakecry:
Så blander U.S.A seg inn, og enda større helvete blir det der nede.

Kva har USA gjort utanom å uttale seg om saken?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Tre ungdommer ble beskutt av skytevåpen av 10åringer. Ungdommene blei lettare skadet. . Dei blei beskutt av softgunnar . Så mye oppstyr for så lite

Softguns er jo ufarlig så lenge du ikke treffer øyne, da....
Det verste du kan få er liksom et blåmerke...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Kan lage usynlighets-kappe:

Amerikanske forskere mener å ha laget et stoff som etter hvert kan gjøre mennesker usynlige.

Ved hjelp av nanoteknologi har forskere ved University of California laget et stoff som kan bøye lys rundt tredimensjonale objekter, skriver BBC. Den som betrakter et objekt som er dekket av stoffet, vil bare se reflektert lys fra det som befinner seg bak objektet. På den måten spiller stoffet øyet et puss, og objektene som er dekket vil bli usynlige.

- Dette er et stort skritt innen vitenskap, sier professor Ortwin Hess ved Universitetet i Surrey til BBC.

Han mener man ikke er langt unna å lage en usynlighetskappe, ikke ulik den man finner i bøkene om trollmannen Harry Potter. Men her er det snakk om vitenskap, og ikke magi, for å gjøre mennesker usynlige.

- For å få en Harry Potter-effekt, gjelder det bare å finne de riktige materialene og målene, sier Hess.

kilde: http://www.abcnyheter.no/node/72020
  • 0
Høres utrolig kult ut!! En sånn vil jeg ha!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Citerer torleif:
Tre ungdommer ble beskutt av skytevåpen av 10åringer. Ungdommene blei lettare skadet. . Dei blei beskutt av softgunnar . Så mye oppstyr for så lite

Softguns er jo ufarlig så lenge du ikke treffer øyne, da....
Det verste du kan få er liksom et blåmerke...

jepp, men media blåser det opp
  • 0
  • Los
  • Los
Torontos propan depot tok på søndag fyr, noe som skapte flere store eksplosjoner på området.

http://www.youtube.com/watch?v=oV5udSWJcZo&feature=related

I et annet klipp kan man se propantankene i det de blir raketter, og skyter ut av depoet!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Georgia og Russland har inngått en midlertidig våpenhvile. Vi får se hvor lenge den varer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Kan lage usynlighets-kappe:

Amerikanske forskere mener å ha laget et stoff som etter hvert kan gjøre mennesker usynlige.

Ved hjelp av nanoteknologi har forskere ved University of California laget et stoff som kan bøye lys rundt tredimensjonale objekter, skriver BBC. Den som betrakter et objekt som er dekket av stoffet, vil bare se reflektert lys fra det som befinner seg bak objektet. På den måten spiller stoffet øyet et puss, og objektene som er dekket vil bli usynlige.

- Dette er et stort skritt innen vitenskap, sier professor Ortwin Hess ved Universitetet i Surrey til BBC.

Han mener man ikke er langt unna å lage en usynlighetskappe, ikke ulik den man finner i bøkene om trollmannen Harry Potter. Men her er det snakk om vitenskap, og ikke magi, for å gjøre mennesker usynlige.

- For å få en Harry Potter-effekt, gjelder det bare å finne de riktige materialene og målene, sier Hess.

kilde: http://www.abcnyheter.no/node/72020

vel for meg høres dette ikke så serlig artig ut. Nå ble jo spionasje noen hakk enklere
  • 0
Siterer Skillmarsen:
vel for meg høres dette ikke så serlig artig ut. Nå ble jo spionasje noen hakk enklere

Nå er sjansen for at dette kommer ut til allmenheten ganske liten da.
  • 0
Siterer Los:
Torontos propan depot tok på søndag fyr, noe som skapte flere store eksplosjoner på området.

http://www.youtube.com/watch?v=oV5udSWJcZo&feature=rel
ated

I et annet klipp kan man se propantankene i det de blir raketter, og skyter ut av depoet!

Oh shit, det så ikke bra ut. Og alle de folka som skrek da den exploderte.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer thraxes:

Hadde jeg våknet av det smellet hadde jeg både pisset og dritti på meg av skrekk.
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer thraxes:

Hadde jeg våknet av det smellet hadde jeg både pisset og dritti på meg av skrekk.

Jeg har våknet til flybomber før. Det var sykt skummelt da jeg løp opp på taket og så den store eksplosjonen og heldigvis dro flyet et annet sted. Det skjedd i Libanon for 2 år siden da Hizzbolla og Israel angrep hverandre.
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Skillmarsen:

Nå er sjansen for at dette kommer ut til allmenheten ganske liten da.

men ekte spioner får det kanskje enklere å spionere
  • 0
Siterer thraxes:
Jeg har våknet til flybomber før. Det var sykt skummelt da jeg løp opp på taket og så den store eksplosjonen og heldigvis dro flyet et annet sted. Det skjedd i Libanon for 2 år siden da Hizzbolla og Israel angrep hverandre.

Din første tanke var da å løpe opp til taket?
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer thraxes:Jeg har våknet til flybomber før. Det var sykt skummelt da jeg løp opp på taket og så den store eksplosjonen og heldigvis dro flyet et annet sted. Det skjedd i Libanon for 2 år siden da Hizzbolla og Israel angrep hverandre.

Han ville se hva det var da! Kommer jo også an på alderen hans, hvis han var ung visste han ikke bedre
"Objection!"
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer thraxes:Jeg har våknet til flybomber før. Det var sykt skummelt da jeg løp opp på taket og så den store eksplosjonen og heldigvis dro flyet et annet sted. Det skjedd i Libanon for 2 år siden da Hizzbolla og Israel angrep hverandre.

Først trodde broren min at det var døre som smalt igjen, men da han pluttselig hoppet opp av sengen som gal og løp av gårde, fulgte jeg etter. Faren sto på taket og så på bombestedet og det var ikke en liten bombe. Uansett så tror jeg ikke flyets mål var vårt hus, selvom jeg hørte at lyden av flyet ble sterkere.

Siterer Hehemann:
Han ville se hva det var da! Kommer jo også an på alderen hans, hvis han var ung visste han ikke bedre

Hehe, ja. Måtte vite hva det var.
  • 0
Siterer thraxes:
Citerer Kronoz:

Først trodde broren min at det var døre som smalt igjen, men da han pluttselig hoppet opp av sengen som gal og løp av gårde, fulgte jeg etter. Faren sto på taket og så på bombestedet og det var ikke en liten bombe. Uansett så tror jeg ikke flyets mål var vårt hus, selvom jeg hørte at lyden av flyet ble sterkere.

Citerer Hehemann:

Hehe, ja. Måtte vite hva det var.

var dere på ferie der eller?
(Virker som du kan norsk bedre enn å ha budd i Norge berre to år )
  • 0
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Norsk forsker "avlyser" verdens undergang.

"-Dette er ikke farlig!"

(VG Nett): Kritikerne hevder jorda kan gå under når et av verdens største eksperimenter starter onsdag. Den norske forskeren Steinar Stapnes forsikrer om at forsøket på å gjenskape øyeblikk fra «The Big Bang» er helt trygt.

Eksperimentene ved Cern-laboratoriet på grensa mellom Sveits og Frankrike har skapt dystre overskrifter verden over.
En rekke kritikere har hevdet at forsøkene kan komme til å sluke hele jordkloden. Flere har til og med gått rettens vei for å stanse eksperimentet. Så langt har klagene vært forgjeves, og tidlig onsdag morgen starter eksperimentene det har tatt over ti år å forberede.
Målet med gigantprosjektet er å forstå universets oppbygging ved å gjenskape øyeblikk fra øyeblikkene like etter «The Big Bang».

kilde:VG

BILDE: http://bildr.no/view/252355

LINK: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=529806
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!