LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Skoletråden!


      Og når folk raper ufrivillig mens de gjesper - en klassiker.
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Fikk 2- på heldagsprøve i matematikk!!! Jeg består matte!! YEEEES

      Har ikke ord for hvor digg det var å få vite dette. Jeg er så ubeskrivelig dårlig i matte, men har gjort mitt beste, og jada; it payed off. Nå skal jeg gå ut og danse jubeldansen i regnet, snakkes.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Jeg har langhelg, men ikke helt fri. Må øve til eksamen i matte. Flotters.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Vår eksamen i norsk er ikke før neste uke, så langhelg får jeg.

      Siterer The Cookiemonster:
      Jeg har langhelg, men ikke helt fri. Må øve til eksamen i matte. Flotters.


      Lykke til!
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      ER DET INGEN SOM SKAL GRATULERE MEG?
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Predator:
      ER DET INGEN SOM SKAL GRATULERE MEG?


      Gratulera

      Personlig hater eg matte, eg var heldig som bestod matte i VG2.
      • 0
      Matte er noe av det verste jeg vet. Ikke bare er jeg dårlig i det, men det er så fordømt kjedelig.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Siterer albaga:
      Matte er noe av det verste jeg vet. Ikke bare er jeg dårlig i det, men det er så fordømt kjedelig.


      Enig. Når eit fag er kjedelig så er det også enkelt for å få dårlig karakter i det, slik skjedde med meg.
      • 0
      Siterer Predator:
      Fikk 2- på heldagsprøve i matematikk!!! Jeg består matte!!


      Hvilken matte har du? Fikk ca samme resultat selv i VG1
      • 0
      Syns at matte er et rimelig greit fag jeg, med unntak av de gangene jeg virkelig ikke forstår en dritt. Men så er følelsen man får når man endelig forstår det digg da. Ligge for øvrig ann til en grei femmer i R1 nå.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Då har eg snart gått 13 år på skule og då er det endelig ein sommerferie som varer lengre! That feeling.
      • 0
      Siterer Nero The Elder:
      Hvilken matte har du? Fikk ca samme resultat selv i VG1


      1P. Før du flasher din 2- i 1T, må jeg forklare at jeg og matematikk har alltid hatt et vanskelig, turbulent forhold. Jeg klarer det bare ikke, høyeste resultat jeg har fått på en prøve er 3. Lå på 3'ern i standpunkskarakter gjennom hele ungdomskolen, men på videregående glapp den 3'ern veldig kjapt ja. Jeg er mer enn fornøyd med ståkarakter i standpunkt etter 1. VGS, faktisk er jeg overlykkelig.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Jeg er nå om 2 uker ferdig med 10ende klasse, ah no more of that shit, if you know what i`m saying ya.
      • 0
      Siterer Eivind K Johannessen:
      Jeg er nå om 2 uker ferdig med 10ende klasse, ah no more of that shit, if you know what i`m saying ya.


      Hva faen. Håper du tuller.
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      Siterer Eivind K Johannessen:
      Jeg er nå om 2 uker ferdig med 10ende klasse, ah no more of that shit, if you know what i`m saying ya.


      Til du innser at VGS bare er more of that shit.
      • 0
      Håper videregående blir bedre enn ungdomsskolen. Vis ikke....oh god...
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Siterer Zyrocz:
      Citerer Eivind K Johannessen:Jeg er nå om 2 uker ferdig med 10ende klasse, ah no more of that shit, if you know what i`m saying ya.

      Til du innser at VGS bare er more of that shit.



      Det er sant

      Siterer albaga:
      Håper videregående blir bedre enn ungdomsskolen. Vis ikke....oh god...


      ja fy.. det håper jeg og
      • 0
      Siterer Predator:
      1P. Før du flasher din 2- i 1T, må jeg forklare at jeg og matematikk har alltid hatt et vanskelig, turbulent forhold.


      Hadde også 1P. Fikk aldri 2- da, har da grenser. Fikk 2'er første året, og 4'er andre året. Hjalp mye med ny lærer andre året, i tillegg til at stoffet var veldig mye lettere. Du kommer til å merke det samme selv.
      • 0
      2P var for min del rundt 50% pc-arbeid. Mye tid brukt på geogebra og excel, noe jeg ikke har imot. Håper at jeg klarer å holde meg på 4'eren jeg har hatt siden åttende klasse.
      Daylight come and we wanna go home.
      • 0
      Eksamen i norsk i morgen. Tror det kommer til å gå bra.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Siterer albaga:
      Håper videregående blir bedre enn ungdomsskolen. Vis ikke....oh god...


      Eg kan sei det med ein gang. Videregående blir mykje bedre, eg slutter på VG3 til sommeren nå og ikkje meir skule på eit år, skal søke på høgskule etter eit friår med jobb.
      • 0
      Siterer xXAkresSXx94:
      Eg kan sei det med ein gang. Videregående blir mykje bedre, eg slutter på VG3 til sommeren nå og ikkje meir skule på eit år, skal søke på høgskule etter eit friår med jobb.


      Videregående blir kanskje litt bedre, ja, men jeg føler meg likevel alltid sentimental, så jeg tenker alltid tilbake på det som har vært som mye bedre enn nåtida. Er vel en kronisk melankoliker, antar jeg.
      Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
      • 0
      Siterer albaga:
      Håper videregående blir bedre enn ungdomsskolen. Vis ikke....oh god...


      Videregående blir nok litt bedre, men ungdomsskolen var vel ikke akkurat forferdelig den heller? Personlig synes jeg nok førsteåret på videregående er blant de absolutt beste og letteste skoleårene gjennom hele skolegangen.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Siterer albaga:
      Håper videregående blir bedre enn ungdomsskolen. Vis ikke....oh god...


      Er midt i videregående nå. Første året er omtrent som ungdomsskolen. Andre året er noe dritt.
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Siterer RockFuzzEleven:
      Er midt i videregående nå. Første året er omtrent som ungdomsskolen. Andre året er noe dritt.


      Andreåret er det som går tregest for de fleste, har jeg inntrykk av. Karaktermessig var førsteåret mitt sterkeste, og andreåret det desidert svakeste.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!