Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gjett filmen. [lek]


Er komikerne Monty Python?
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Ja.
Regissøren står også bak en av tidenes mest kontroversielle filmer, som delvis deler navn med et rengjøringsmiddel.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Regner med at det er noe av Pasolini ihvertfall?
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Stemmer bra, det.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg får bare gjette da; Medea?
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Bra at du prøver! Men nei. Filmen har over 1000 stemmer på IMDb, og er fra før 1970.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
The Decameron?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Negativ. Før 1970, vet du.;)
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Edipo re?
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Omsider Jeg må se mer av Pasolini, liker scenografien veldig godt.

http://bildr.no/view/646655
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Gjetter på Romper Stomper, jeg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Yeah.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Jeg syns at jeg har sett en del filmer, det sier andre og, men når jeg ser alle inne på forumet her, inser jeg hvor lite filmer jeg har sett

Nå må ingen ta detta negativt altså! Er jo litt hard mot meg sjøl jeg er egnetlig.. I better start watch more movies..
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Androcker: Enig xD Og jeg som trodde at jeg hadde sett mange filmer, men så pleier jeg ikke å huske hver lille detalj i filmene jeg ser, da
  • 0
Siterer ad0132:
Hva med denne da:
http://www.onlygoodmovies.com/blog/wp-content/uploads/2010/03
/jason-argonauts.jpg
Jeg kan si så mye som at den er en gammel klassiker.


Strengt tatt var det vel Predator sin tur, men nå har han ikke lagt ut noe enda. Når det gjelder filmen så har jeg sett den på NRK noen år tilbake, den omhandler myten rundt Jason og det gyldne skinn, men jeg vet ikke nøyaktig hva tittelen er.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Jason and the Argonauts
  • 0
Ok da så er det din tur Predator.
Tror det er "the creature from the black lagoon".
Yes
  • 0
Det der ser ut som en veldig ung Henki Kolstad. Jeg vil tippe på "De dødes tjern".
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Helt korrekt, heljar.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer ad0132:
Tror det er "the creature from the black lagoon".


Haha, den er ufattelig morsom! En av de dårligste filmene jeg har sett. De dødes tjern er rimelig dårlig den og
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!