Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan fant du GR-nettsiden?


Jeg som mange andre fant bladet.
Dem hadde det på skolen når jeg gikk i 1. klasse på videregående

Når vi hadde det nye krypinnet så la jeg merke til at jeg har vært medlem siden 2004

Er vel ganske fornøyd med det, så vidt jeg husker har jeg vært med på utskifting av siden 2 ganger
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Var nok bladet.
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Bladet, må jeg si Og glad jeg fant det og
  • 0
Siterer Krissi:
Bladet, må jeg si Og glad jeg fant det og
"get poor die tryin"
  • 0
Hmm, vel jeg brukte å rappe med meg GR bladet fra Game fra tid til annen i flere år, men at det fantes et helt nettsted med forum and shizznizz har liksom gått meg hus forbi. Hvordan? I have no idea

Har tidligere ikke vært fan av norske nettsteder som omhandler spill, og har ikke helt hatt behov for å oppsøke de... Er vel sikkert derfor jeg ikke har "funnet" GR tidligere.
Men så ombestemte jeg meg før jul i fjor, og kom først til spill.no, hvor jeg lærte at GR hadde eget nettsted Så ville henge her også
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
I ca. 2 år før jeg ble bruker, leste jeg bladene til GR. Merket hele tiden at det sto på bladet ''www.gamereactor.no,'' men gadd aldri å sjekke.
Til slutt gikk jeg innpå nettsiden og var en del der, før jeg til slutt laget en bruker og ble en del av dette herlige communitiet. Så en kan si jeg har vært med GR litt lenger enn det jeg har vært bruker
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Fant nettsiden via bladet, som jeg begynte å lese rundt 2007.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg fant tilfeldigvis et GR blad hos min lokale Gamestop forhandler. Det var i 2010, det nummeret med Heavy Rain på forsiden. Det innehodlte en anmeldelse av Mass Effect 2. Husker det bladet best av dem alle, siden jeg har lest det minst 10 ganger. Det tok meg da så mye som 4 måneder før jeg kom meg på nett siden.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Det starter med at jeg fant et blad tidlig i 2010. Synes det var jævlig bra og plukket en opp hver måned. Så ble jeg medlem her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fant GR #46 på Spaceworld, leste igjennom det og gikk inn på nettsiden, ble en fast leser der i et par år før jeg lagde min første bruker.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fant GR ved hjelp av Spill.no
  • 0
Eg fant det på Platekompaniet i Haugesund
  • 0
Siterer fantomena:
Fant GR ved hjelp av Spill.no

Og så konverterte du over til GR?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Fant GR mens jeg var på letting etter info om et spill som skulle komme for en 2-3 år tilbake i tida.
  • 0
lenge siden jeg kom på gamereactor, 5 år og hatt brukeren i 4 år. men ganske sikke r på at jeg fant siden forgrunn av bladet.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Takker magasinet for det
Husker Elkjøp pleide å ha et eget stativholder for kun GR-magasiner. En dag forsvant alle magasinene. Triste greier
  • 0
SirThomas vervet meg. Han lovet meg snus og kanelboller om jeg godtok invitasjonen, fikk giffler og onico.. Den fordømte gjerrigknarken
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
SirThomas vervet meg. Han lovet meg snus og kanelboller om jeg godtok invitasjonen, fikk giffler og onico.. Den fordømte gjerrigknarken


haha
Gifflar er godt da!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!