Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan fant du GR-nettsiden?


Dro til Spiderman, fant bladet, leste det.. Så tenkte jeg "OMFG, jeg vil bli medlem!" Så lette jeg etter hjemmesiden til GR i bladet, fant den , ble medlem også nå er jeg også et forum troll som Maggot.
  • 0
En venn tipset meg om den.
  • 0
Fant bladet tidligere i år.. sjekka innom nettsida en gang jeg ikke orka å vente på bladet lenger..
Why care when you have the option not to?
  • 0
JEg fant GR sia når jeg leste GR bladet for første gang når jeg gikk Videregående Skole Grunnkurs i 2004 ^^,
OmgLoLRoflStfuNoobHaxxorFtwRoflkopterPmsl!!
  • 0
Retter sagt er det vel en del av de ansate i gr kom fra noe som hetter pcplayer eller noe. Det spillmagsinet sluttet så kom gr rett etterpå. Det er vertfal slikk jeg husker det
  • 0
Ble tipsa av en venn!
  • 0
Fant den i bladet . Leste mye på forumet før eg faktisk laget meg en bruker
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Tenkte til meg selv og prøvde bare å finne ut om gr hadde noen side og første forsøk gikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.nintendo.no
  • 0
Fant det i bladet
  • 0
bladet
Help us god, Give us gold for our daily repairs. And let epics drop from the Sky.....Amen! "bloody guildless ffs" prayer!!!
  • 0
Leste i bladet^^
Lord Hood: Master Chief. Can you explain what you are doing on that ship? MC: Sir, creating a pointless cliffhanger that will result in millions buying Halo3 upon it's release!
  • 0
Siterer Coeurlregina:
Leste i bladet^^


Akkurat som alle de andre på forumet her
rayray.
  • 0
Så det i bladet ...
  • 0
leste bladet
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Jeg gikk en tur i skogen og snublet på siden, med det mener jeg: leste bladet, tenkte de må ha en nettside, besøkte den, sjekket ikke forumet før sent i 2005(tror jeg), og joinet. Det første jeg kan huske fra forumet er at jeg kranglet med en eller annen om engelsk gramatikk
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
dette er den første posten min .....

viste ikke om denna sia før den ble forandra
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
ble tipsa av SlippY
indeed :)
  • 0
Jeg har vel strengt tatt alltid visst om nettsiden til GR. Om jeg har vært så flink å besøke den er en helt annen sak, men jeg tenkte at nå som v2 er her og greier, kan jeg kanskje ta i bruk forumet, og de fine artiklene som ligger på nettsiden. Har liksom alltid bare vært bladet for min del, men nå skal jeg altså ta denne flotte nettsiden i bruk!

Liker det nye designet veldig godt!
http://bergsvendsen.blogspot.com
  • 0
bladet er min vei til denne siden
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Spennende lesestoff dette her og artig å se hvordan dere har funnet frem til denne meget populære nettsiden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
det var nokk bladet her også ja.
Bygones
  • 0
Fant et blad en gang på elkjøp!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Jeg fant det første gr på en mix kiosk i Hamar. Supert blad!!
victim of a imaginativ world
  • 0
Fant et blad på Tbc games den lille perioden det lå i tønsberg
  • 0
søskenbarnet mitt ChristineM viste meg siden
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!