Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Parkour


Oppover, bortover er det nok enda lenger.
Jeg er 183 cm høy, så det blir rundt en meter oppover
Bortover har jeg ikke målt, men i fart kom jeg 5.80 m, holder skolerekorden
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Heftig...

Det høyeste jeg har prøvd å hoppe opp er 90 CM. Fikk det til.

Selv er jeg 176 eller noe.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Oppover aner jeg ikke hvor mye jeg klarer. 1.20 i høyde, men det er ikke med samla bein. Jeg er 1.80 høy, så det blir 2/3 av min egen høyde.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Blir nok ikke noe Parkour på meg med det første, har skada meg i kneet.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Jeg er 173 cm og klarte 1m stillestående i høyde...
I'm a freak... *Løper bort og gråter i en krok*
  • 0
Hva menes med stillestående? Froskehop, eller lengedehopp? Skjønner det ikke.
  • 0
Si at du står fremfor en kasse. Hvor høy kan den være for at du klarer å hoppe opp på den?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
ahh. Ta masse knebøy og slikt ja. Bygge opp muskelmassen. Skjønner. Takk BTW.
  • 0
Ingen årsak.

Gutter, har dere noen tips til gode ting å øve seg på å vaulte over? Jeg har et piknikbord i hagen og prøver på kong vault. Kommer bare til andre siden av bordet, ikke helt over. Har dere tips?

Jeg er rimelig god på "vanlig" vault. For eksempel et vanlig gjerde, (helst de med har stålbjelke på toppen) de klarer jeg springe mot og liksom ta den ene hånda på og vaulte over. Lazy vault ligner litt, bare jeg er ikke i med den andre hånna. Burde jeg det, og i så fall hvorfor?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Benker, gjerder og sånt. Pass på at det ikke er så alt for langt ned på andre siden av gjerdet.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer nintendofreak:
Pass på at det ikke er så alt for langt ned på andre siden av gjerdet.


Haha, jeg har en kamerat som hoppa over et gjerde i den tro at bakken var på samme nivå på andre siden...
Den var fire meter lenger ned
  • 0
Siterer nintendofreak:
Benker, gjerder og sånt. Pass på at det ikke er så alt for langt ned på andre siden av gjerdet.


Sånn som da jeg gjorde en vault der det var to meter ned på andre sida.

Lagt til 2009-04-29 19:08:
Siterer TommyK:
fire meter

Fire meter? Er du klar over hvor høyt det er?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Fire meter? Er du klar over hvor høyt det er?


Tror han er klar over hvor høyt det er i og med at han skriver det på Gamereactor.no!
  • 0
Ajajaj... Å få skikkelig vondt i leddene når man lander er ikke gøy! DAMN YOU, VOKSESMERTER!!!

Hva er deres favorittvaults, egentlig? Jeg liker monkey/kong vault og klassisk vault... Hopper dessuten ikke særlig høyt, er kanskje 1.55 høy...
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Ajajaj... Å få skikkelig vondt i leddene når man lander er ikke gøy! DAMN YOU, VOKSESMERTER!!!

Hva er deres favorittvaults, egentlig? Jeg liker monkey/kong vault og klassisk vault... Hopper dessuten ikke særlig høyt, er kanskje 1.55 høy...


Av en eller annen grunn, synes jeg monkey-vault er vanskelig. Jeg gjør en såkalt "frog-vault".
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer Kaze The Windlord:
Ajajaj... Å få skikkelig vondt i leddene når man lander er ikke gøy! DAMN YOU, VOKSESMERTER!!!

Hva er deres favorittvaults, egentlig? Jeg liker monkey/kong vault og klassisk vault... Hopper dessuten ikke særlig høyt, er kanskje 1.55 høy...


Av en eller annen grunn, synes jeg monkey-vault er vanskelig. Jeg gjør en såkalt "frog-vault".


Er det sånn på siden med begge henda i flaten?
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Er det sånn på siden med begge henda i flaten?

Ikke den jeg veit om i alle fall. Den jeg bruker har jeg bare finni på sjøl.
Akkurat som monkey-vault, men beina på utsiden av armene. Da jeg får trukket dem mye mer opp en på monkey-vault.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Genialt... Må jeg teste... Frog vault, hm? Kult...
  • 0
jeg er vel omtrent 1,65 og hopper i overkant av 1 m
  • 0
Skjønner hva du mener (tror jeg), ifølge spillet "Free Running" heter det "Leap-frog Hop"
Men søker du på "Vaults 102" på youtube, finner du et annet navn. Og mange andre vaults

Link; http://www.youtube.com/watch?v=opUoIXgEdAk&feature=related
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg skal bli like god som Faith
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Haha, det går ikke xD
Hvis du ikke har har klister på henda og på skoa, da Og kan rulle selv om du hopper fra 10 meter

Lagt til 2009-04-29 21:18:
UTEN å brekke noe!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Faith tar ikke noentriks, da! Hu bare løper og hopper mellom hus!
Og blir skutt på...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Faith er dritkul da.

Hva slags vault er det hun gjør om du går over et lavt gjerde? Speed vault?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Faith tar ikke noentriks, da! Hu bare løper og hopper mellom hus!

Vel, jeg er ikke ute etter å gjøre så mange triks. Mer det å komme kjapt fra A til B.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!