Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilket våpen er du?


Ehhh... Er siden infisert av virus og hackere?
  • 0
M4 Assault Rifle

You like rifles that are easy to control but still deal damage.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Kult:
What kind of gun are you?

M4 Assault Rifle

You like rifles that are easy to control but still deal damage.

Kjente meg faktisk litt igjen i det der...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
På den første quizzen ble jeg G36 Assault Rifle. Nice.

Og i nr. 2 ble jeg M4 Assault Rifle. Ikke fullt så nice, men men.
  • 0
Ble en M-240 Machinegun

Og madammen ble en Stg-77 Aug.
Glasgow smile.
  • 0
L96 sniper Rifle
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
ak 47
Zenbyu
  • 0
Stg-77 Aug

Light weight and agile you fight as though you have something to prove. Speed and agility are your strong points. You can scrap with the big dogs though they tire you out quicker
  • 0
Stg-77 Aug

Light weight and agile you fight as though you have something to prove. Speed and agility are your strong points. You can scrap with the big dogs though they tire you out quicker.

M4 Assault Rifle

You like rifles that are easy to control but still deal damage.

Ganske fornøyd!
  • 0
AK-47. Gjettet på det
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Ble Stg-77 Aug, trodde jeg var en sniper?
Kor e alle heltar hen
  • 0
Jeg er en Stg-77 Aug!
  • 0
  • QAZW
  • QAZW
L-96 Sniper Rifle...
Stemmer bra. Liker å være sniper på spill...
  • 0
Tok den andre quizen først... Der ble jeg L-96A1! YAY! Snikskytterne er jo og kommer til å fortsette å være de meste effektive soldatene på slagmarka!

Andre quizen følte jeg var litt upresis og tok ikke alle svarene i tanke... "How close or far would you keep your oppenent in a fight?" svarte "Out of his range" og så fikk jeg jo Mossberg på en av gangene!!! Riktigok tok jeg den flere ganger... Ble Stg-77 AUG først... Selv om jeg ikke liker de dere agility greien, foretrekker å ligge på marka å campe...
Decyfered!
  • 0
What Combat Weaponry Are You?
Stg-77 Aug

Light weight and agile you fight as though you have something to prove. Speed and agility are your strong points. You can scrap with the big dogs though they tire you out quicker
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
M4 assault rifle

kjente meg igjen...
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
L-96A1 / L-96

"You like to stay in the distance and shoot very precisly"

"Preventing a situation from escalating is in your favor as an up-close fight would result in almost certain defeat, however if you know its going to happen you`ll hit first and with little warning. You like a fight on your terms and will generally wait patiently for the right moment for an unsuspected strike."
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Ble M-134 Minigun.
  • 0
You thread necromancer
Sproing!
  • 0
Ninjastjerne.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
L-96 Sniper Rifle.

"Preventing a situation from escalating is in your favor as an up-close fight would result in almost certain defeat, however if you know its going to happen you`ll hit first and with little warning. You like a fight on your terms and will generally wait patiently for the right moment for an unsuspected strike."

Uff,jeg er ikke akkurat noen real life combat person nei så bakgrunnen passer meg perfekt.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
"L96A1 Sniper Rifle

You like to stay in the distance and shoot very precisly"

Hehe, av skytevåpen velger jeg alltid sniper rifle som favoritt. (I spill altså...)
Så denne forundrer meg ikke Men jeg holder meg ikke alltid "in the distance" da..
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!