Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Følger A to the H sitt eksempel og tar kvelden. Natta folkens!
  • 0
Siterer A to the H:
Kan jeg pliiz bli mod? <3


Jeg tror du må gi han en ganske heftig BJ for at han skal lansere deg som kandidat.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Tydeligvis ikke bra å skrive det. Spesielt ikke om du bare disser en religion av gangen, så endte opp med å disse alle.


Diss de du vil du. Om de ikke kan forsvare seg får de bare ha det så godt. Det er tross alt naturens gang at den sterke overlever.

Siterer The Cookiemonster:
Yaknow, at vi har en egen tråd om advarsler er egentlig ikke så stort sjokk for noen, tror jeg.


Så, dere har en tråd for advarsler. Kan nesten regne med at dere har en tråd for reglemanget med en diskusjon om hva som kan/bør endres. En tråd med en liste over bannede brukere etc.

Så hva mer? Bare kos i resten av trådene?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg vil fraråde deg å gjøre det.

): Jeg vil bli arkivert på GR's lister.

Siterer ElGamer:
Ble advart av ene læreren jeg hadde om at det jeg skrev var på grensa til blasfemi. Så skrev om litt, så jeg mobba alle regioner isteden for bare Kristendommen. Da var det plutselig helt greit. Endte opp med en 5er på den, som og var det første kåseriet jeg skrev.

Bra jobba! Haha sånn det skal være :3
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Så hva mer? Bare kos i resten av trådene?


Vi har 326 tråder der. Du kan bli sittende en stund hvis du skal gjette hva alle handler om.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer ElGamer:
Ble advart av ene læreren jeg hadde om at det jeg skrev var på grensa til blasfemi. Så skrev om litt, så jeg mobba alle regioner isteden for bare Kristendommen. Da var det plutselig helt greit. Endte opp med en 5er på den, som og var det første kåseriet jeg skrev.


Hyklerlærer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Vi har 326 tråder der. Du kan bli sittende en stund hvis du skal gjette hva alle handler om.


Please, la meg bli mod <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Vi har 326 tråder der. Du kan bli sittende en stund hvis du skal gjette hva alle handler om.


Da fikk jeg endelig en hobby. Takk skal du ha. Poster sikkert en blogg om ett års tid med mine 326 forslag til hva trådene i modforumet kan handle om.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer A to the H:
Please, la meg bli mod <3


Jeg refererer til et innlegg litt over:

Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror du må gi han en ganske heftig BJ for at han skal lansere deg som kandidat.


Lagt til 2013-08-06 02:51:
Siterer Ash Ketchum:
Da fikk jeg endelig en hobby. Takk skal du ha. Poster sikkert en blogg om ett års tid med mine 326 forslag til hva trådene i modforumet kan handle om.


Lykke til!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg refererer til et innlegg litt over:


Men jeg viiiil.....
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Men jeg viiiil.....


Metoden for å øke sjansene dine betraktelig står jo der jo.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vil ikke bruke dine metoder, kake.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Vil ikke bruke dine metoder, kake.


Jeg brukte den ikke. Jeg bare var så kul at jeg måtte bli mod. It was my destiny.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bare de kuleste av de kule blir mod.

Eller de med mye penger.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Bare de kuleste av de kule blir mod.

Eller de med mye penger.


Jeg er verken kul eller har penger.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg er verken kul eller har penger.


Du har ikke penger sier du, men kanskje du hadde før du ble mod?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Du har ikke penger sier du, men kanskje du hadde før du ble mod?


Jeg hadde det ikke da heller, dessverre. Jeg var nok bare Nintendo-fanboy, tenker jeg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg spådde riktig i natt og sovnet før 12. Utrolig.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Vi har 326 tråder der.


Literally eneste grunnen jeg vil bli mod. Eller, dette og diktatormakten, selvfølgelig.

Siterer Ash Ketchum:
Poster sikkert en blogg om ett års tid med mine 326 forslag til hva trådene i modforumet kan handle om.


Vurderer sterkt å gjøre akkurat det samme. Men tror ikke det tar meg et år å finne på 326 trådtitler.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Literally eneste grunnen jeg vil bli mod. Eller, dette og diktatormakten, selvfølgelig.


Og selvfølgelig fikse systemet JoeyOdd_Style.

Siterer JoEy_Odd:
Vurderer sterkt å gjøre akkurat det samme. Men tror ikke det tar meg et år å finne på 326 trådtitler.


La det skje!
  • 0
God morgen GR. Våknet ulovlig tidlig i dag (05:45).
Er vel bare å sette seg ved tegnebordet igjen i guess.
Og når jeg sier sette meg ved tegnebordet, mener jeg egentlig snu stolen 90 grader til venstre fra et skrivebord til et annet.
  • 0
Siterer SirThomas:
Og selvfølgelig fikse systemet JoeyOdd_Style.


Ja, faen jeg nevnte jo mine planer om det igår.

Siterer SirThomas:
La det skje!


Ny bloggserie er på vei!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ja, faen jeg nevnte jo mine planer om det igår.


Mye som ble nevnt igår!

Siterer JoEy_Odd:
Ny bloggserie er på vei!


Forhåpentligvis holder den deg så opptatt at du glemmer alt om bloggserien du skulle skrive om livet mitt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Mye som ble nevnt igår!


Ja, husker ikke så mye av det, håper jeg ikke sa noe dumt.

Siterer SirThomas:
Forhåpentligvis holder den deg så opptatt at du glemmer alt om bloggserien du skulle skrive om livet mitt.


Jeg skrev faktisk sånn 1000 ord til første del av den da. Har også masse materiale å ta av, så du bør ikke minne meg på den.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nok en gang dukker jeg opp for å spolere moroa.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00