Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer Ole-Christian:
Ja. Uvanlig å se deg her på disse tider dog.


Slik går det når verdens største super smash turnering foregår. Er jo i USA, timezones and stuff.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Slik går det når verdens største super smash turnering foregår. Er jo i USA, timezones and stuff.


Skal selv få med meg UFC-eventet som også sendes etter amerikanske tidssoner. Ikke at jeg hadde sovet uansett...
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Skal selv få med meg UFC-eventet som også sendes etter amerikanske tidssoner. Ikke at jeg hadde sovet uansett...


Hehe, selv la jeg meg rundt 21, slik at jeg skulle klare å være våken nå.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Noen som er våken på denne tiden av døgnet?


Er våken, men tar nok kvelden nå straks.
  • 0
Siterer ElGamer:
Er våken, men tar nok kvelden nå straks.


Et fornuftig valg, GN.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Et fornuftig valg, GN.


Jo takk. God natt til deg og, når den tid kommer for deg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jo takk. God natt til deg og, når den tid kommer for deg.


Blir vel en time eller to til, takker.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jo takk. God natt til deg og, når den tid kommer for deg.


Prank Calls på skype på denne tiden av døgnet slår aldri feil.
  • 0
Siterer SirThomas:
Prank Calls på skype på denne tiden av døgnet slår aldri feil.


Prank calls på Skype? Hvordan fungerer det?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Prank calls på Skype? Hvordan fungerer det?


Skype Premium heter gudegaven som lar deg ringe til absolutt alt rundt om i verden.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skype Premium heter gudegaven som lar deg ringe til absolutt alt rundt om i verden.


Ah, har jeg ikke tenkt på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Ah, har jeg ikke tenkt på.


Bruker du Skype til vanlig da eller?
  • 0
Siterer SirThomas:
Bruker du Skype til vanlig da eller?


Bruker Skype daglig. Brukes for det meste for å snakke med familie medlemmer, men også enkelte fra skolen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skype Premium heter gudegaven som lar deg ringe til absolutt alt rundt om i verden.


Skypes sikkerhetshull tillater også at alle kan se IPen din og dermed blant annet vite nøyaktig hvor du befinner deg. Ikke nødvendigvis det beste stedet å bedrive prank calls på.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Skypes sikkerhetshull tillater også at alle kan se IPen din og dermed blant annet vite nøyaktig hvor du befinner deg. Ikke nødvendigvis det beste stedet å bedrive prank calls på.


Noe sier meg at gruppen min ikke har tenkt spesielt på risikoen.

Fikk svar av han ene:

Det er vel forutsett at de har sikkerhetsutstyr, hvem er det egentlig som har det?

Han ringte faktisk opp til et fengsel og spurte nå, men stakkaren på andre linjen hadde ikke peiling.
  • 0
HALLOOOOOO!
  • 0
Hallo, ElGamer. Hvordan går det?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Hallo, ElGamer. Hvordan går det?


Hallo Ole-Christian. Går bare bra her. Står det til der da?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hallo Ole-Christian. Går bare bra her. Står det til der da?


Det går like bra som alltid. Debatterer med meg selv om jeg skal se film eller spille, som vanlig. Tro til tradisjonen betyr trolig det at jeg kommer til å tilbringe natten på nettet i stedet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
God kveld, folkens.
Let the voice of love take you higher
  • 0
God aften!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det går like bra som alltid. Debatterer med meg selv om jeg skal se film eller spille, som vanlig. Tro til tradisjonen betyr trolig det at jeg kommer til å tilbringe natten på nettet i stedet.


Haha, fortsatt den samme gamle O-C skjønner jeg.

Siterer Grallen:
God kveld, folkens.


God kveld Grallen!

Siterer RockFuzzEleven:
God aften!


God aften!
  • 0
Heia Patroits.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
God aften!


For et gledelig syn, RFE!

Er det noen våkne enda?

Lagt til 2015-02-02 03:02:
Siterer The Cookiemonster:
Heia Patroits.


Heia.
  • 0
Siterer SirThomas:
Er det noen våkne enda?


Ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00