Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

"I dag har jeg sett"...


I dag har jeg sett en tøff musikk-video. Genesis - Land of Confusion.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
I dag har jeg sett russ fra 2009 i russebukse.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
I dag har jeg sett en buss kjøre rett forbi meg. Jeg skulle sitte på med den bussen, btw.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Idag når jeg skulle av bussen, var døren stengt og jeg stresset voldsomt med å finne stopp-knappen. Pinlig.

"Haha alle så på deg. Og du dytter sekken din i fjeset til en gammel dame 2 ganger"
  • 0
idag har jeg sett trynet mitt på forsiden til hovefestivalen.no for andre gang
Living so the last night feels like a past life
  • 0
I dag har jeg sett OFrrest Gump for 3 gang.
  • 0
I dag har jeg sett episode 20 av Arrow
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
I dag har jeg sett at PC'en min har blitt blokkert av politiet, og fått en bot på 1000 kr. Og hvis jeg ikke betaler den innen 72 timer utgår det en straffesak mot meg.
  • 0
Siterer SirThomas:
I dag har jeg sett at PC'en min har blitt blokkert av politiet, og fått en bot på 1000 kr. Og hvis jeg ikke betaler den innen 72 timer utgår det en straffesak mot meg.

Her er det en interessant historie. Care to spil the beans?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer SirThomas:
I dag har jeg sett at PC'en min har blitt blokkert av politiet, og fått en bot på 1000 kr. Og hvis jeg ikke betaler den innen 72 timer utgår det en straffesak mot meg.


Bare tull. Det er et virus.
  • 0
Siterer fantomena:
Bare tull. Det er et virus.

Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer fantomena:
Bare tull. Det er et virus.


Godeste fantomena hadde selvfølgelig rett. Heldigvis kjenner jeg en Hardware-expert som fikk ordnet det for meg. Kan ikke si at jeg trodde det virkelig skulle forsvinne hvis jeg betalte den såkalte 'boten' heller.

Klarte liksom ikke å ta det hele seriøst, noe jeg sa til en kompis av meg.
  • 0
I kveld har jeg sett en Grandiosa steke seg god og spisbar i ovnen.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
I kveld har jeg sett en Grandiosa steke seg god og spisbar i ovnen.


Det var ikke helt med tanke på dette jeg laga tråden, men okei..

I dag har jeg sett en joggende mann og en særdeles ufrivillig joggende hund xD Tipper hunden heller ville ligge å dorge seg i sola, eller stå med nesen i grøfta for å snuse...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
I dag har jeg sett masse unger fra barneskolen som skulle gjøre seg kjent med ungdomsskolen.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
I dag har jeg sett kanskje verdens verst film, nemlig After earth. Den anbefales ikke med mindre en liker å kaste penger rett i dass.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
I dag har jeg sett kanskje verdens verst film, nemlig After earth. Den anbefales ikke med mindre en liker å kaste penger rett i dass.


Sønnen til Will Smith ser så teit ut.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Så en litt vel stresset dame i dag, mens jeg var på Kiwi. Ho var så stressa at ho gikk rett på glassruta ved døra. Trodde jeg skulle daua av latter der og da.
  • 0
I morges: En gråtende dame som snakket i telefonen.

I ettermiddag: Den samme damen, som beklaget seg for å ha skrapet opp bilen min.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
I dag så jeg en andunge, han spurte dessverre meg ikke om jeg hadde noen druer
mah boi
  • 0
Dette er vel egentlig ikke I DAG, men en samling fra helga.

-Masse folk med DOKOSTER på festival. Gikk i to dager og stusset på greia, før jeg oppdaget kl 01.00 natt til søndag at The Kristet Utseende har dokoster i logoen, og fansen skulle veive med kostene sine under konserten!

-En ganske småtykk mann, ca 170 høy, som gikk rundt i rosa hipster med sort kort "ballerinaskjørt" over, rosa sommerfuglvinger på ryggen (bar overkropp) og rosa tryllestav.

- En farget HØY mann i en sort kondomdrakt. Han lignet nesten på spøkelseskladden.

- En hippiekis med "TRAMP" tatovert rett over rumpesprekken. Oh the irony <3

I dag: Masse biler, campingvogner og campingbiler som har stått fast i gjørma, og måtte bli trekt opp av en feit Dodge Avalanche - eller en traktor.
Oooog.. En utbrent veteranbil, masse røyk og blålys and stash....
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
I dag har jeg sett Vålerenga bli knust og latterliggjort av Start. Regelrett flaut
  • 0
I dag har jeg sett en tunnelbrann. Ingen personskader. Ble sittende fast i køen. Nyttet tiden til å lese videre i The Maleficent Seven.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
I dag har jeg sett noen ramle ned i trappa. Jeg lo høyt, og han stirret sint på meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!