Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Datakunst


Siterer Suppeelsker:
Citerer verbatim:Jaja, bare lag i vei du, skal ikke nekte deg det jeg. Men hvorfor ikke bruke tiden på tegne ordentlige tegninger som faktisk ser fine ut? Ascii blir jo aldri ordentlig fint. (bedre enn modern art though).

Joda, nekt meg det så mye du vil, ikke at det betyr noe. Du snakker om at du er "no-life" hvis du lager Ascii på fritiden, og da vil jeg påstå at du er mer no-life når du går inn på en tråd med slik "datakunst", poster et bidrag og sier at halvparten av menneskene på den samme tråden ikke har noe liv. Da bør du seriøst få deg noe annet å gjøre. Hvordan i all verden vet du om jeg tegner for hånd eller ikke uansett?


Sa jeg ikke skulle nekte deg det FFS! Tegner du på fritiden? Men var uansett ikke poenget mitt, du kunne brukt tiden du bruker på ascii til å tegne/male. De største kunstverkene gjennom historien har tatt flere år å lage, så man kan vel ikke bruke for mye tid på ordentlig kunst.

Siterer ES:
Citerer verbatim:

(bedre enn modern art though).



Det kan du i hvert fall tjene penger på.

Dessuten er det fint med litt emosjonell kunst da!


Ah... Godt poeng, men om det ser bedre ut skal jeg ikke påstå. kan jo prøve å selge ascii da... kan se hvor bra det går.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Og vinneren er *violinsolo akkompagnert av snorking *zzzzzzz** Ragev!!!!
Siterer Ragev:
.......____----____
....../""""""[^]"""""\
.....||[<]"[ok]"[>]||
.....|\____[v]____/|
......\|\________/|/
.....||"(1)"(2)"(3)"||
.....||"(4)"(5)"(6)"||
.....||"(7)"[8]"(9)"||
.....||""[¤](0)[¤]""||
.....||""o.o.o.o.o""||
.....\_[¤]_[¤]_[¤]_/
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hurray!

Måtte den beste bussen vinner!
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Siterer verbatim:
Sa jeg ikke skulle nekte deg det FFS! Tegner du på fritiden? Men var uansett ikke poenget mitt, du kunne brukt tiden du bruker på ascii til å tegne/male. De største kunstverkene gjennom historien har tatt flere år å lage, så man kan vel ikke bruke for mye tid på ordentlig kunst.


Og jeg sa at du kunne nekte meg det så mye du vil, fordi det ikke har noe å si for mine prioriteringer uansett. Jeg leste faktisk posten din.
Ja, jeg tegner på denne tråden på fritiden dersom jeg vil. Noen ganger på skolen, noen ganger på fritiden. Denne tråden oppsto vel egentlig på skolen, men det skjer litt hjemme også. Jeg kunne også brukt tiden til å lage pannekaker, hva har egentlig du med min/andre folk her på tråden sin fritid å gjøre?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Synes du ser ut til å bry deg veldig mye om hva jeg mener jeg. Hvis du virkelig hadde brydd deg så lite som du sier hadde du ikke svart så mye på at jeg mener ascii er no-life.

Det å lage pannekaker er nå hvertfall fornuftig. Mye mer fornuftig enn noen form for kunst faktisk, det er jo mat. Mat er noe vi alle trenger.

Men nei, jeg har ingenting med hva alle andre bruker fritiden sin på. jeg bare sier min mening om at det er ganske no-life å drive med ascii art. Jeg tror også flere vil være med meg på det enn mot.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer verbatim:
Synes du ser ut til å bry deg veldig mye om hva jeg mener jeg. Hvis du virkelig hadde brydd deg så lite som du sier hadde du ikke svart så mye på at jeg mener ascii er no-life.

Det å lage pannekaker er nå hvertfall fornuftig. Mye mer fornuftig enn noen form for kunst faktisk, det er jo mat. Mat er noe vi alle trenger.

Men nei, jeg har ingenting med hva alle andre bruker fritiden sin på. jeg bare sier min mening om at det er ganske no-life å drive med ascii art. Jeg tror også flere vil være med meg på det enn mot.


Jeg bryr meg om at du sier at halvparten av oss brukere på denne tråden ikke har noe liv ja, hvis det var det du konstaterte. Pannekaker er godt og nødvendig.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Vel... Pannekaker i seg selv er vel ikke en nødvendighet, men det er godt, og det er langt mer fornuftig enn å lage ascii art.

Teknisk sett har dere ett liv, men dere bruker det ikke veldig fornuftig dersom dere velger å utnytte deres begrensede tid her i verden på ascii art.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer verbatim:
Teknisk sett har dere ett liv, men dere bruker det ikke veldig fornuftig dersom dere velger å utnytte deres begrensede tid her i verden på ascii art.


Word.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Er det mulig?
Hvordan i helvete kan det ha seg at vi er no-life og ikke bruker vårt liv fornuftig bare fordi vi bruker 5-10 min på en ascii tegning?
Trudde ikke det var no-life å gjøre noe man synes er morsomt eller liker å gjøre. Bare fordi DU synes det er teit å bruke 5min på en slik tegning så kan vel jeg si at det er no-life å sitte inne og se på anime. Man finner ikke noe teitere enn anime spørr du meg. Men det er min mening og jeg veit at mange her på GR liker det. Jeg har komentert det på en tråd men jeg har ikke noe stort problem med at folk ser på det.

Btw takk for at fucka til tråden
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Ragev:
Er det mulig?
Hvordan i helvete kan det ha seg at vi er no-life og ikke bruker vårt liv fornuftig bare fordi vi bruker 5-10 min på en ascii tegning?
Trudde ikke det var no-life å gjøre noe man synes er morsomt eller liker å gjøre. Bare fordi DU synes det er teit å bruke 5min på en slik tegning så kan vel jeg si at det er no-life å sitte inne og se på anime. Man finner ikke noe teitere enn anime spørr du meg. Men det er min mening og jeg veit at mange her på GR liker det. Jeg har komentert det på en tråd men jeg har ikke noe stort problem med at folk ser på det.


Hi, mr Retard. Var det ikke du som kommenterte tråden min angående MMORPG-spill, og misforstod totalt... og svarte ikke mer etter jeg sa det...

Anime er forresten mer vettug. Det kan sammenliknes med å se en film, eller en serie. Du får nye impulser, inspirasjon eller har det moro...

Å tegne ascii er vel mer som å se i veggen.

Mener ikke å blande meg, men tror ikke at du skal si så mye.


Siterer Ragev:
Btw takk for at fucka til tråden


Ingen årsak for at fucka til tråden.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer ES:
Citerer Ragev:Er det mulig?

Hvordan i helvete kan det ha seg at vi er no-life og ikke bruker vårt liv fornuftig bare fordi vi bruker 5-10 min på en ascii tegning?

Trudde ikke det var no-life å gjøre noe man synes er morsomt eller liker å gjøre. Bare fordi DU synes det er teit å bruke 5min på en slik tegning så kan vel jeg si at det er no-life å sitte inne og se på anime. Man finner ikke noe teitere enn anime spørr du meg. Men det er min mening og jeg veit at mange her på GR liker det. Jeg har komentert det på en tråd men jeg har ikke noe stort problem med at folk ser på det.



Hi, mr Retard. Var det ikke du som kommenterte tråden min angående MMORPG-spill, og misforstod totalt... og svarte ikke mer etter jeg sa det...



Anime er forresten mer vettug. Det kan sammenliknes med å se en film, eller en serie. Du får nye impulser, inspirasjon eller har det moro...



Å tegne ascii er vel mer som å se i veggen.



Mener ikke å blande meg, men tror ikke at du skal si så mye.



Citerer Ragev:Btw takk for at fucka til tråden



Ingen årsak for at fucka til tråden.


Kunne ikke sagt det bedre selv...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Å si at folk som tegner ascii ikke utnytter tiden sin på noen god måte er det samme som å si at folk som spiller, ser på TV, hører musikk osv. heller ikke bruker tiden på noen god måte. Det kommer helt ann på øyet som ser og hva hver enkel person liker å gjøre. Uansett om noen velger å fylle fritiden sin med spilling, "datakunst", lage pannekaker eller hva som helst så er det hva personen selv liker å gjøre som teller.

Hvis personen liker å bruke tiden sin på ascii art er den tiden verdifull for han/hun, som å spille, se på TV eller lage pannekaker er verdifull for en annen.
  • 0
Verbatim, kan ikke du gå og trolle et annet sted? Hvis du ikke har noe positiv å si, ikke si noe i det hele tatt. Du burde lære deg å respektere at ikke alle liker akkurat det samme som deg.
Fudge Yeah!
  • 0
Siterer magnus3510:
Verbatim, kan ikke du gå og trolle et annet sted? Hvis du ikke har noe positiv å si, ikke si noe i det hele tatt. Du burde lære deg å respektere at ikke alle liker akkurat det samme som deg.


Jeg utnytter bare ytringsfriheten min ved å si det jeg mener, har du noe mot dette? Kanskje jeg burde gått til sak mot deg for å prøve å hindre meg i å utøve en av de grunnleggende prinsippene i vårt sammfunn?

Gå å troll mor di. Jeg vet hun liker det siden jeg gjorde det i går!
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Ro dere ned tre hakk og hold diskusjonen saklig. Det gjelder alle dere her på tråden. Jeg skulle gjerne truet med å stenge den, men av en eller annen grunn er jeg ganske sikker på at dette ikke hadde vært særlig effektivt uansett. Dette er en tråd der de som er interesserte i datakunst/ascii kan poste det de har laget og lage konkurranser. Så klart kan vi ha diskusjon her, men dette går over grensen. Skjerpings!

Siterer tradetown:
Å si at folk som tegner ascii ikke utnytter tiden sin på noen god måte er det samme som å si at folk som spiller, ser på TV, hører musikk osv. heller ikke bruker tiden på noen god måte. Det kommer helt ann på øyet som ser og hva hver enkel person liker å gjøre. Uansett om noen velger å fylle fritiden sin med spilling, "datakunst", lage pannekaker eller hva som helst så er det hva personen selv liker å gjøre som teller.

Hvis personen liker å bruke tiden sin på ascii art er den tiden verdifull for han/hun, som å spille, se på TV eller lage pannekaker er verdifull for en annen.


Essensen av det jeg selv synes. Noen samler på frimerker, andre spiller dataspill eller tar bilder av blomster i skogen. Noe som er viktig for én person kan se latterlig ut fra en annens ståsted. Jeg ber om respekt for det vi driver med her på tråden. Det er ikke særlig god bruk av livets minutter å hakke på andre personer for deres interesser heller.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer ES:
Citerer Ragev:
Er det mulig?
Hvordan i helvete kan det ha seg at vi er no-life og ikke bruker vårt liv fornuftig bare fordi vi bruker 5-10 min på en ascii tegning?
Trudde ikke det var no-life å gjøre noe man synes er morsomt eller liker å gjøre. Bare fordi DU synes det er teit å bruke 5min på en slik tegning så kan vel jeg si at det er no-life å sitte inne og se på anime. Man finner ikke noe teitere enn anime spørr du meg. Men det er min mening og jeg veit at mange her på GR liker det. Jeg har komentert det på en tråd men jeg har ikke noe stort problem med at folk ser på det.


Hi, mr Retard. Var det ikke du som kommenterte tråden min angående MMORPG-spill, og misforstod totalt... og svarte ikke mer etter jeg sa det...

Anime er forresten mer vettug. Det kan sammenliknes med å se en film, eller en serie. Du får nye impulser, inspirasjon eller har det moro...

Å tegne ascii er vel mer som å se i veggen.

Mener ikke å blande meg, men tror ikke at du skal si så mye.



Citerer Ragev:
Btw takk for at fucka til tråden


Ingen årsak for at fucka til tråden.


Så jeg har alså ikke rett til å blande meg borti detta bare fordi jeg misforstod bloggen din? Det er det teiteste jeg har hørt.
For det første så er detta min tråd så jeg har all rett til å blande meg.

Som Suppeelsker sier så har alle sammen sine egne interesser.
Du synes kanskje det er teit å bruke 5 minutter på å tegne en ascii art.
Men jeg synes du skal respektere de som liker å gjøre det.


Siterer verbatim:
Citerer magnus3510:
Verbatim, kan ikke du gå og trolle et annet sted? Hvis du ikke har noe positiv å si, ikke si noe i det hele tatt. Du burde lære deg å respektere at ikke alle liker akkurat det samme som deg.


Jeg utnytter bare ytringsfriheten min ved å si det jeg mener, har du noe mot dette? Kanskje jeg burde gått til sak mot deg for å prøve å hindre meg i å utøve en av de grunnleggende prinsippene i vårt sammfunn?

Gå å troll mor di. Jeg vet hun liker det siden jeg gjorde det i går!


Du sier at du bare utnytter din ytringsfrihet med å si det du mener. Det er jo akkurat det vi gjør og, men det ser ikke ut til at du godtar at vi også har egne meninger..
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Siterer Ragev:
Som Suppeelsker sier så har alle sammen sine egne interesser.
Du synes kanskje det er teit å bruke 5 minutter på å tegne en ascii art.
Men jeg synes du skal respektere de som liker å gjøre det.


Det er jo ikke snakk om mer enn noen minutter nei, og da kan du jo ta igjen den dyrebare tiden ved å stå opp noen minutter tidligere på morgenen xD
Nei, da føler jeg ikke at dette kan kvalifisere til å ikke ha noe liv. Å sitte halve dagen med ascii synes jeg derimot vitner om sinnsykt lite å gjøre. Tror ikke dette gjelder én eneste person her inne.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Dere fikk ikke med dere poenget mitt om at det ikke tar bare noen få minutter. Jeg klarer ikke helt tro på at dere bruker kun noen få minutter på dette. Eller, kanskje dere gjør det etter at dere til sammen har brukt så mange timer at det nå går fort.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer verbatim:
Dere fikk ikke med dere poenget mitt om at det ikke tar bare noen få minutter. Jeg klarer ikke helt tro på at dere bruker kun noen få minutter på dette. Eller, kanskje dere gjør det etter at dere til sammen har brukt så mange timer at det nå går fort.


Jeg har aldri brukt flere timer på det. Har kanskje brukt 20 minutter på den beste. Nå er jeg ganske dårlig på ascii da. Gjør det mest på skolen eller hvis jeg kjeder meg hjemme. Har ikke hatt så mye tid i det siste da, men det blir gjerne 5-minutterstegning.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
På skolen er greit, hjemme: nei...

Poenget er at det sikkert har blitt noen timer til sammen og dermed lærer man litt. Så det går kjappere neste gang, og plutselig sitter man der og har brukt utallige timer...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Kan vi kutte (den meningsløse) debatten om hvem som er no-life nå, og tegne busser eller?
Det virker i alle fall no-life å sitte her å skrive lange poster for å belære oss om hvor lite liv vi har. Kanskje dere bare har mye ledig fritid, men det har kanskje vi som tegner på denne tråden også.

Anywayz:
.......______________________
.....//__..__..__..__..__..__..__..l
.._//.l_ l.l__l.l_ l.l_ l.l_ l.l__ll__ l.l
(l ----------------------------------l)
.l_________________________l
,,,,,,O,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,O,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Da vil jeg gjerne se flere busser her. Hvis ikke får Ragev kåre snart. Jeg har dessverre ikke tid til å komme med et bidrag nå. Må pakke til Stockholms-ferie Snakkes om nesten en uke alle sammen!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Da får Ragev kåre, siden vi ikke har sett noen flere bidrag (sorry, jeg har vært bortreist).
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
.......................______________
..................__/--|--O...O...O.../_|
..................|_..._________...___|Ø
......................O................O.

Lagt til 2008-06-25 14:38:
Minibuss
  • 0
Bra at vi får noen flere bidrag. PM er sendt til Ragev.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!