Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Mars One og Kolonisering av Mars i 2023.


Siterer Animorpher:
Det hadde jo vært lov og håpe at det skjedde noe før våre liv tok slutt,bare tenk tanken på og sitte foran flatskjermen med barnebarna og se på Menneskets første tur til ett annet solsystem!


Skal ikke sitte sammen med barnebarna jeg? Pffffft! Nærmere 100 år gammel skal jeg nå sitte på den romferga og besøket et nytt solsystem før jeg dør. Har nå ikke tenkt til å ikke få oppleve det om det først skulle hende mens jeg lever.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer Animorpher et hadde jo vært lov og håpe at det skjedde noe før våre liv tok slutt,bare tenk tanken på og sitte foran flatskjermen med barnebarna og se på Menneskets første tur til ett annet solsystem!

Skal ikke sitte sammen med barnebarna jeg? Pffffft! Nærmere 100 år gammel skal jeg nå sitte på den romferga og besøket et nytt solsystem før jeg dør. Har nå ikke tenkt til å ikke få oppleve det om det først skulle hende mens jeg lever.

Ha,ha,ha,bra du er ambisiøs Elgamer!Blir nok ikke noen barnebarn på meg heller,trives som singel men kunne gjerne tenkt meg og dø med verdighet i ett nytt og uoppdaget solsystem enn og havne på gamlehjem sånn som forholdene er der nå,med budsjettkutt og nedskjæringer.

Men det hadde bare vært så morro og få opplevd at menneskeheten klarte og få til en planetlanding eller kolonisering av en ny planet,føler nesten at vi har stått på stedet hvil siden den første månelandingen i 1969...
Månen er liksom gammelt nytt nå så er det ikke på tide at vi snart prøver oss på noe mer enn og bare sende folk ut i bane i verdensrommet rundt vår egen planet?
Ambisjoner folkens!!!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Ha,ha,ha,bra du er ambisiøs Elgamer!Blir nok ikke noen barnebarn på meg heller,trives som singel men kunne gjerne tenkt meg og dø med verdighet i ett nytt og uoppdaget solsystem enn og havne på gamlehjem sånn som forholdene er der nå,med budsjettkutt og nedskjæringer.

Men det hadde bare vært så morro og få opplevd at menneskeheten klarte og få til en planetlanding eller kolonisering av en ny planet,føler nesten at vi har stått på stedet hvil siden den første månelandingen i 1969...
Månen er liksom gammelt nytt nå så er det ikke på tide at vi snart prøver oss på noe mer enn og bare sende folk ut i bane i verdensrommet rundt vår egen planet?
Ambisjoner folkens!!!


Barnebarn kommer kanskje en gang i fjern fremtid, men gidder ikke sitte med dem når jeg har mulighet til å reise i rommet

Vi får ta jobben i egne hender Animorpher. Er ofte da en får til ting som det
  • 0
Selv om jeg syns det virker umåtelig stilig forholder jeg meg skeptisk inntil videre. Syns 2023 virker litt VEL nærme i tid, og som remote allerede har hintet til, er det nok en del ting som man må finne løsninger på før noe slikt vil være mulig. Tror forsåvidt også en tilværelse på Mars ville vært rimelig deprimerende. Ikke noe annet enn sand og stein så langt øye kan se, folk har blitt gale av mindre.

Men selvfølgelig, kudos til alle som har ballene til å gjøre noe slikt. Selv tror jeg at jeg beholder begge beina godt plantet på landejorda enn så lenge.
Kept you waiting, huh?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!