Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Softgun anbefalinger


jaja, nu er det snart softgun sesong

har vurdert å skaffe meg ein billig elektrisk. hadde vore kjekkt

kva norske nettbutikkar meinar dokke er bra?
btw, nogn som har prøvd kims frå danmark??
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Softguns er barnslig.. (Selv om jeg har eid en 3000 kroners softgun hagle)
Musikk > Film > Spill
  • 0
har gass, el, og manuelt. Eier en Cybergun produsert M1A1 Thompson klone. Er mye kraftigere enn noen av mine gass pistoler, til backup bruker jeg enten Tanaka Colt S.A.A (Som nå ser ut til å være utsolgt på alle airsoft sider, samle objekt ftw!) TM Hi Capa 5.1 med 3 mags (Relativt liten pistol med 31 skudds magasin, RS versjonen har vel 14+1 tipper jeg.) eller en KWA/KSC Glock 17 med ett 23 skudds mag. Har også en Marushin M1 Garand med en utkaster mekanisme som faktisk hiver ut tomme klips, 8mm 0.34g, den er så pinlig nøyaktig og hardtskytende at jeg tørr nesten ikke tenke på kikkert sikte..

Jeg vil anbefale en god kinesisk AEG (Som du da SKAL lese mye om før du bestemmer deg for å kjøpe, tok ei stund før jeg valgte "kina thompson.") fra www.rsov.com eller du kan sveipe innom www.uncompany.com , www.redwolfairsoft.com , www.dentrinityshop.com eller www.wgcshop.com for nesten garantert kvalitet. Driver for tida og sikler på CA G3A3, men kommer nok til å ta si tid. Lykke til!
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Softguns er barnslig


Jeg syntes ikke det er banselig!
anbefaler en desart eagle, men ikke fra teknikkmagasinet.
The Simpsons!
  • 0
Trudde det stod "Shotgun anbefalinger" jeg.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Laarz:
Citerer Kalashnikov:
Softguns er barnslig


Jeg syntes ikke det er banselig!
anbefaler en desart eagle, men ikke fra teknikkmagasinet.


Det er fordi du er 13 år
Musikk > Film > Spill
  • 0
Er da vel ikke barnslig det! Du må selfølgelig ikke kjøpe de fra negersjappene til 100 kr. De som koster 2000+ er skikkelig saker. Morsomt å ha krig me
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Siterer Kalashnikov:
(Selv om jeg har eid en 3000 kroners softgun hagle)


Det å skyte på hverandre med små plastikk-kuler er idiotisk. De fleste som kjøper soft air guns er under 14 år og synes det er driiiiit tøft å ha noe som ligner på våpen. Det eneste som godtas av meg er arena softguns.

Det vil si softguns som brukes i arenaer i ekte ladders matcher, nesten som paintball. Man kan ofte modifisere triggerguard, avtrekker, firing speed og slikt. Man må opp med 3000 - 12000 for en god en.
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Sorry Kalash, nå tråkker du i et minefelt.

Arena-softguns er det ikke noe som heter, og de fleste som kjøper softguns er IKKE under 14 år. Det spilles så og si ikke noen slike matcher du prater om i Norge, 90% av all airsoft her i landet spilles ute og er ikke "kamper", vi spiller for å ha det gøy og for å simulere militær taktikk.
Vi beiner ikke rundt i grilldress og helmaske, men bruker kamuflasjeklær, stridsvester og softguns som ser realistiske ut.

De riflene som blir brukt kan modofiseres, uansett om de koster 2000 eller 10000 kroner. Å modde rate of fire er da bare å bruke et batteri med høyere volt, osv. Det er 18 års grense på softguns, og de fleste jeg vet om som driver med det her er fra 18 til 40-50.

Noe mer du lurer på, shoot me a q.
  • 0
Tror det er vannmaling i pb kuler ja, men info om den slags finner du lett på www.sandefjordpaintball.com (De selger forøvrig softguns også, og etter min erfaring kan de ha litt stive priser men de har god kundeservice og oppfølgning.)

Visste ikke at prisforskjeller mellom softguns og paintballs var essensielt, men hvis det er tilfelle finner du softgun fra 20 kr - 20000 kr for en god en.. research, research, og research, har ei P778 kina hagle til 25 kr liggende, og den har jeg holdt i fungerende stand i 10 år. Den ene Colt S.A.A`en min var en gang strippet for halvparten av mekanismen, men skjøt fremdeles..

Grunnen til at jeg går for softgun er: Realistisk utseende, billig ammo, mer tilbehør, og like mye ettersyn osv som ekte våpen (Som for min del er enklere å demontere enn en paintball med massevis av ventiler og pakninger.) Selv om jeg vil tilføye at min Garand har 120 deler og er ett helvete å holde i fungerende stand. Litt av sjarmen det egentlig, belønningen for alt vedlikehold viser seg på lengre hold i en skirmish..

For all del, de som liker paintball burde holde seg til paintball, er morro det også. Det finnes sikkert en paintball tråd i dette forumet. Da navnet på denne tråd ironisk nok henviser til airsoft anbefalinger
  • 0
Siterer vegz:
Sorry Kalash, nå tråkker du i et minefelt.

Arena-softguns er det ikke noe som heter, og de fleste som kjøper softguns er IKKE under 14 år. Det spilles så og si ikke noen slike matcher du prater om i Norge, 90% av all airsoft her i landet spilles ute og er ikke "kamper", vi spiller for å ha det gøy og for å simulere militær taktikk.
Vi beiner ikke rundt i grilldress og helmaske, men bruker kamuflasjeklær, stridsvester og softguns som ser realistiske ut.

De riflene som blir brukt kan modofiseres, uansett om de koster 2000 eller 10000 kroner. Å modde rate of fire er da bare å bruke et batteri med høyere volt, osv. Det er 18 års grense på softguns, og de fleste jeg vet om som driver med det her er fra 18 til 40-50.

Noe mer du lurer på, shoot me a q.


Hm.. Hagla mi kjøpte jeg for arena spilling (JEG kaller det arena softguns).

I samme butikk solgte de ferdig modifiserte custommade børser for godt over 5000 lappen. Samme dag var jeg med i en ''arena figth'' dvs: paintballbane.

Vell... Du har rett, jeg tråkket i et stort minefelt. Unskylder for det, visste ikke at det var så mange eldre som holdt på med det...
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Airsoft på paintballbaner er vel kjent som hardball eller speedball blant airsoftere.

Hvilken butikk er det snakk om forresten?
  • 0
En sjappe i trondheim.. Nedlagt pga. dårlig slag

''Army shop'' het den
Musikk > Film > Spill
  • 0
Jeg skal få meg desert eagle co2 softgun til bursdagen min:p Hurra! 250 skudd på en patron!

Gode softgun/airsoft sider:
www.edsport.no
www.softguns.no
www.butikk.wasteland.no
www.guntech.no
www.kims.nu
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Softgun handler først og fremst om en hobby, og om å ha det gøy. Man har vell ikke større grunn til å kritisere softgun enn feks fotball eller en annen sport...
Softgun er også helt ufarlig dersom man bruker briller, og det er mer sannsynlig at du snubler og vrikker foten i et softgun-spill, enn at du blir skadet av en kule...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Kjøpte meg en softgun for et par år siden. Så ble jeg lei av den og kjøpte en luftpistol. Så ble jeg lei av den og kjøpte ei hagle. Nå ligger alle tre i hvert sitt skap og samler støv. Waste of money? Jepp...men hagla er grei å ha til bankran.
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Er det noen som vet om en softgun som man ikke trenger å lade mellom hvert skudd og som ikke er kraftig nok til å påføre skader på kroppen, har tenkt til å finne en bra softgun til å skyte mot venner med.
  • 0
Har 2x KJ Works Beretta M9 Gas Blowback, og en KWA Glock 19 Gas Blowback. GO GLOCK!

Siterer Zyrocz:
Er det noen som vet om en softgun som man ikke trenger å lade mellom hvert skudd og som ikke er kraftig nok til å påføre skader på kroppen, har tenkt til å finne en bra softgun til å skyte mot venner med.


Kjøp en Glock 19 med metall sleide fra KWA

http://www.game-on.no/webshop/glock19metalslide-p-1132.html
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Ja, nå var den litt i dyreste laget da.
  • 0
Blah... Glock er ikke noe bra... Kjøp deg heller en Beretta
  • 0
Link pls
  • 0
https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/19762658/

syns at den så utrolig kul ut

Men softgun er ikke artig.. Begyn med paintball istede

Mye artigere
  • 0
Dere tar bare sånne dyre xD
Jeg er bare ute etter en softgun som ikke er så kraftig at den kan påføre fysiske skader, bare sånn at de som blir truffet kjenner det aså. Trenger ikke være automatisk, men vil helst at den skal være det.
Den må ikke være så dyr.
  • 0
hey.. en paintball påfører mye mer fysisk skade en softgun...

Men uansett. Hvis du bare er ute etter å påføre andre mennesker skade med softgun din så får du nok ikke noe hjelp fra meg.
  • 0
Hehe Skillmarsen, om du hadde lest litt ovenfor er jeg ute etter en softgun som ikke påfører store fysiske skader, bare slik at den som blir truffet kjenner det litt, er til softgun "krig" med noen andre venner
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!