Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Lenge siden jeg poppa innom her, fårn'si. Jeg anbefaler ALLE å se BECK: Mongolian Chop Squad, i alle fall om du har en interesse for rockemusikk. Fantastisk anime!
  • 0
Dragonball er bare best<3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Igjen, pokemon <3
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er deffinitivt Clannad for min del. Aldri før har en anime klart å få frem så ekte følelser i meg. Rett og slett et mesterverk uten like, som alle burde se. Alt annet av anime føltes rett og slett labbert og kjedelig hele fire dager etter at jeg var ferdig å se serien, jeg klarte nesten ikke tenke på noe annet på en hel uke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
UFO Ultramaiden Valkyrie,Vandread,Those who hunt Elves og Ranma 1/2,jeg ler like godt hvergang jeg ser disse seriene
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!