Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Min Topp 5:
1. Naruto(med shippuuden)
2. Toradora
3. Death Note
4. Elfen Lied
5. Seto No Hanayome
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
ALLE vet jo at den beste anime serien er Halo Legends
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Vil dere ha en god latter sjekker dere ut golden boy. Garantert den morsomste animeen jeg noen gang har sett. Bare synd den er så kort..
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Har noen her sett Black Lagoon? sykt fete fighting scener!
Gum won't chew itself!
  • 0
Har sett veldig mye på "Durarara!!" (Dullalala!" i det siste. Den er sinnsykt kul!
  • 0
Har full metal alchemist animen fillers? Jeg leser mangaen, og den slår Naruto lang ned i støvla.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Tror fullmetal alchemist har fillers, men fullmetal alchemist brotherhood tror jeg er ganske filler fri. Har desverre ikke lest mangaen eller sett fullmetal alchemist, men har hørt de påstandene som jeg skrev ovenfor.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Har full metal alchemist animen fillers? Jeg leser mangaen, og den slår Naruto lang ned i støvla.


Om du snakker om den "originale" animeen, Fullmetal Alchemis, så ja. Serien sporer helt av rundt episode tjue, elns. Men som SoL sier, så er Brotherhood helt uten fillers, og mye bedre er den også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Etter å ha sett siste episode av Fullmetal Alchemist: Brotherhood er jeg ekstremt nær å gi den prisen for beste anime noensinne, men tror jeg nøyer meg med å sette den like høyt på listen min som Death Note.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Etter å ha sett siste episode av Fullmetal Alchemist: Brotherhood er jeg ekstremt nær å gi den prisen for beste anime noensinne, men tror jeg nøyer meg med å sette den like høyt på listen min som Death Note.


Nesten enig, bare at med meg havner den lett øverst på listen min. Men nå har jeg egentlig alltid vært en stor fan av FMA da
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vel med tanke på at jeg synes Death Note er den beste animeen noensinne så jo den på en måte på toppen den også.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
FMA Brotherhood er uten tvil en anime som er verdt førsteplassen sammen med Death note.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
I hvilket Manga chapter starter Brootherhood fra?
Og må jeg ha sett den vanlige Full Metal Alchemist animen for å skjønne noe`?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Fra og med episode 3 får man se kapittel 1 av Fullmetal Alchemist. Hele episode 1 er en "filler", men det er en helt fantastisk filler, ingen i verden som ikke har lest FMA vil være i stand til å merke at episode 1 er "filler". Episode 2 tar å forandrer litt på rekkefølgen historien blir fortalt i, og deretter følger episode 3 med kapittel 1. Fullmetal Alchemist Brotherhood er en utrolig trofast anime, det finnes svært lite å klage på i måten mangaen er oversatt til anime. Tror nesten den eneste serien som er mer trofast mot originalen(mangaen) er Dragon Ball kai.

Du trenger overhodet ikke å ha sett den GAMLE(ikke vanlige, værsåsnill D: ) for å se FMAB. Den gamle FMA-animeen er virkelig fryktelig, jeg anbefaler at du aldri, aldri ser den.
Square Enix.
  • 0
Filler? Fillerne til Gintama er bra! Seriøst det er dritbra! Men Naruto, Bleach og One Piece filler sucks
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Filler? Fillerne til Gintama er bra! Seriøst det er dritbra! Men Naruto, Bleach og One Piece filler sucks


Tar muligheten(og sjangsen) til å si at jeg ikke liker Gintama. Har sett på serien flere ganger, flerfoldge episoder, og måsi , etter å ha etablert grunnlag til å si det, at serien er kjedelig. Humoren er helt skivebom for meg. Kan da med andre ikke helt se for meg at fillerne er noe bedre, ikke at jeg vet hvilke episoder som er fillere. Ikke orker jeg finne det ut heller.

Du har evig rett i at fillerne for One Piece, Bleach og Naruto er forferdelige. One Piece sine skal jeg ærlig innrømme at jeg har hoppet over, alle bortsatt fra den første. Naruto sine er rett og slett ufyselig dårlige, mens Bleach sine... Vel. Av det nyeste fra Bleach er faktisk fillerne bedre enn serien, men utelukkende fordi serien er så dørge dårlig slik den er nå.
Square Enix.
  • 0
Sjer jo! Du vet du må hoppe over episode 1-2. Det tar litt tid før du blir vant til Gintama. Men jo lengre du kommer, jo bedre blir det!

http://www.youtube.com/watch?v=WhhnN2Nlo28

Synes du dette er morsomt?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Mine favoritter

1. One piece
2. Code Geass
3. Bleach
4. Hitman Reborn
  • 0
Kanokon, noen andre som har sett den?
"Objection!"
  • 0
^Fysj!

- For meg har ingenting overgått Suzumiya Haruhi no Shoushitsu. Jeg dør helt til den dagen jeg kjøper den på BluRay - da kan jeg endelig leve.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Ikke pokker om jeg kan bestemme meg for en top 5; top 1, delt 1 plass!

1. Code Geass
1. Bleach
1. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
1. Mobile Suit Gundam 00
1. Trigun

Har forresten ikke sett Death Note ennå, men leser mangaen atm, tar det slow
  • 0
* One Piece:
Rett og slett noe det beste jeg har vært borti i hele mitt liv. Fantastisk eventyrlig stemning hele tiden.

* Tengen Toppa Gurren Lagann:
Manly tears were shed, nuff said.

* 5 Centimeters per Second:
Rett og slett den mest vissuelt vakreste filmen jeg noen gang har sett, anbefales.

* Fullmetal Alchemist: Brotherhood:
Episk historie, med dypt karakter utvalg. Denne burde alle få med seg, deffinitivt min favorittanime.

* Mitsudomoe:
Latterkule uten like, deffinitivt sesongens morsomste serie.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
1. Naruto (vanlig og shippuuden)
2. death Note
3. High school of the dead
4. One Piece
5. Majin Tantei Nougami Neuro
bueskyting er best!!! :)
  • 0
1. One Piece
2. Death Note
3. Code Geass
4. Tengen Toppa Gurren Lagann
5. Kino's Joruney
6. Rainbow

Mye annet bra og .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • JRMN
  • JRMN
1. Fullmetall Alchemist Brotherhood
2. Fullmetall Alchemist
3. Naruto
4. Death Note
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!