Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Mener fremdeles det heter Full Metal Alchemist. Det står det når du starter animen..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Kino's Journey. Ferdig.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer Enro:
Grunnen til at jeg likte Code Geass så godt var at den var mer følelsesmessig engasjernde enn de andre animeene jeg har sett.


Høres ut som en god beskrivelse for hvorfor den er så bra. Jeg synes også at karakterene er så menneskelige. Ikke fysisk eller utseendemessig, men personligheten, problemer og småfeil de har. Serien er også veldig uforutsigbar. Folk man forventet kom til å være med hele veien dør plutselig. Sjeldent en serie klarer å utføre det så bra.

Siterer Kaze The Windlord:
Kino's Journey. Ferdig.


Kino's Journey? Leste litt om den. Hørtes bra ut. Også er det bare 13 episoder, så den er fullført på 2 dager. Skal sjekke den ut!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
You do that.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
I will!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Bra! Kino's Journey er uten tvil den BESTE animeserien jeg har lagt mine øyne på! Litt blodig da, men men...
  • 0
1. Kino's Journey
1. Samurai Champloo
1.Persona -Trinity Soul-
1. Last Exile
1.D.Grey-man
1. Full Metal Alchemist
1. Hellsing
2. Claymore
2. Valkyrie Chronicles


husker ikke så mange >< men alle med 1. forran er helt utrolig bra! Valkyrie Chronicles fortjener nok mer enn en andreplass, men må se mer av den først

Jeg har et spørsmål, ulisensiert anime, jeg har en side som bare lister Ulisensiert anime, dermed skal det være lovelig å laste ned. Kan man linke det her?
  • 0
Har noen here sett Queen's Blade?
"Objection!"
  • 0
Hva er det Kino's journey handler om da?

Siterer Hehemann:
Har noen here sett Queen's Blade?

Ikke jeg i hvertfall..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Se den, den er syk. Tror faktisk ikke at det er en menig med serien
"Objection!"
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer Kaze The Windlord:
Bra! Kino's Journey er uten tvil den BESTE animeserien jeg har lagt mine øyne på! Litt blodig da, men men...


Litt mye blod har jeg ingenting imot.^^ Skal litt til for å overgå Elfen Lied og Hellsing akkurat der

Siterer Hazitakina:
Jeg har et spørsmål, ulisensiert anime, jeg har en side som bare lister Ulisensiert anime, dermed skal det være lovelig å laste ned. Kan man linke det her?


Det vet jeg ikke. Reglene sier piracy, chipping og lignende, men anime er sjeldent direkte piratkopiert. Vet ikke helt hvordan det er med lovlige nedlastninger... Men jeg ville ikke tatt sjansen på det uten å forhøre meg med en mod først

Siterer Hehemann:
Har noen here sett Queen's Blade?


Nope! Har ikke sett den, men skal sjekke den ut
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Første episode består bare av halv-nakne damer som sloss Faktisk.
"Objection!"
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Heheh! Det skal jeg nok overleve Ikkitousen tok ikke livet av meg, selv om jeg ikke fullførte den Nå er det jo også sommerferie med god tid.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Vil en anime, like perfekt som Azumanga Daioh, bli lagd igjen...?

Siterer Hehemann:
Første episode består bare av halv-nakne damer som sloss Faktisk.

Hoeres bra ut, faar sjekke det ut... Heh
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Jeg liker godt Ginga Densetsu Weed og Ginga Nagereboshi Gin. Gode serier, anbefales sterkt
  • 0
Har nettopp blit "avhenging" av Hetalia: Axis Power.
Det er den morsomste animén som fins! Dumt at episodene varer bare i 5 min. Alle må se på den. Den handler om WWI og alle landene er forskjellige personer! (Tyskland er en person, Italia er en person osv.) Genialt!
  • 0
Gintama fun fun fun!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
mine favoritter og "progress" innenfor anime: http://myanimelist.net/animelist/Xoroth-of-Zeran
ps:denne siden anbefales for å holde styr på animeene dere har sett
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Jeg har funnet ut at ingenting slår .hack//SIGN. Så det! ;D
  • 0
Joda, Gintama slår det!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
er ikke helt siker på hvilken anime som er min favorit, men kanskje one piece med sin gode humor og seriøsitet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
bør jeg kjøpe alle death note bøkene(499) eller naruto box set 1-27(838kr)
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
tror nok at min favorit anime er death note, kort, men genial.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Death Note - En helt genial og kort anime som jeg anbefaler til alle!
"You only live once, but if you do it right, once is enough."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!