Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Siterer Snodig Gutt:
Det er faktisk veldig gøy vis du finner en ødlagt parabol eller noe liknende å spille i.


Very clever, vi brukte et rundt akebrett vi. Spiller ikke nå lenger nei.. En god god stund siden jeg spilte sist, og tror ikke jeg kommer til å spille på en veldig god stund.
Make love, not babies.
  • 0
Vel. Du er 22, jeg ble 16 i desember, og alle vennene mine sier jeg er barnslig...
Run away, fight another day...
  • 0
Hmmm, good point there. Når jeg så på det var jeg 17 da, så det er ikke så ille da. Hva andre mener har ingenting å si. Hvis jeg har lyst til å spille beyblade igjen en eller annen gang, så gjør jeg det. Men ikke enda da.

Noen som ser på gintama her? Skikkelig morsomt!
Make love, not babies.
  • 0
Så du på Beyblade når du var 17? Da skjlnner jeg hvorfor su ikke synes det var så gøy...
Run away, fight another day...
  • 0
Hei! Første sesong var bra da, eller grei hvertfall. No shame in watching it når du er 17 år. Og det var jo veldig gøy å spille mot kamerater da!
Make love, not babies.
  • 0
Har aldri sagt at det var shame. Men jeg skjønner at du ikke likte det like godt som meg...
Run away, fight another day...
  • 0
Beste Animer:
1.Naruto
2.Pokemon
3. Death note
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer hack shack:
GTO
Elfen Lied
ef-a tale of memories
FMA
Koi Kaze
"get poor die tryin"
  • 0
Mine beste:

1. Kino's Journey
2. Ranma 1/2
3. Lucky Star
4. Naruto
5. Hellsing
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer hack shack:
GTO
Slam Dunk
Elfen Lied
ef-a tale of memories
FMA
"get poor die tryin"
  • 0
Mine favoritter nå er(ikke i rekkefølge):
Elfen Lied
Hellsing
Hellsing Ultimate!
Air Gear
Amaenaideyo!!
Amaenaideyo!! KATSU!!!
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
Chrno Crusade
Claymore
Fate/Stay Night (har ikke sett veldig mye, men den lover godt)
Erementar Gerad
Love Hina
Love Hina Again!
Potemayo (barnslig tegnet, men latterlig)
Shaman King
Serial Experiments Lain
Soul Eater
Wolf's Rain
Zero no Tsukaima
Zero no Tsukaima: Futatsuki no Kishi
Zero no Tsukaima: Princess no Rondo
Full Metal Alchemist

tror det skal være flere, men kommer ikke på dem nå...
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Topp 5 hos meg er:

1. Samurai Champloo
2. Cowboy Bebop
3. Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2
4. Black Lagoon: The Second Barrage
5. Tengen Toppa Guren Lagann

Har litt trøbbel med å finne ut av hva jeg liker best av Samurai Champloo og Cowboy Bebop...

Her er noen flere nevneverdige entries:

Elfen Lied
Code Geass: Hangyaku no Lelouch
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Claymore
Detroit Metal City
REC
Lucky Star
Gate Keepers
Vampire Knight
Naruto

De er ganske bra, disse også, men noen er kanskje litt mer sentimentale entries.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
liker ikke åpningssangen til Cowboy Bebop
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Heh... Jeg digger den, jeg! Jeg får en nostalgisk følelse når jeg hører den, selv om jeg aldri har hørt noe lignende. Den siste halvdelen er litt rar, det skal jeg innrømme...

Samurai Champloo har noe av den beste musikken jeg har hørt. Kanskje det er fordi hip hop er favoritt musikk-sjangeren min at jeg mener det... Lastet ned openingen med en gang og brukte den som ringetone!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
jeg blir bare irritert av hip-hop, rap, techno og slikt tull...(ikke ta dette ille opp dette er bare min mening)
holder meg til det JEG synes er bra som Alternative Rock, metal, rock, J-rock og J-pop
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Liker heller ikke sånn type hip-hop som f.eks. 50 Cent leverer, som er fullstendig blottet for dypere nivåer enn penger, bling og damer... Eminem og Tupac er et bra eksempel på hip-hop jeg liker. Techno irriterer meg også!

Liker J-rock og 70-80 talls rock, men ikke de nye, moderne greiene. Liker ikke metal... Digget openingen til Black Lagoon! Lastet den også ned.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
eneste åpningssangen jeg har likt som ikke er på japansk er Stray åpningen på Wolf's Rain
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
  • Enro
  • Enro
Mine favoritter:
Bleach
Hellsing
Naruto
One Piece
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer Isildur:
eneste åpningssangen jeg har likt som ikke er på japansk er Stray åpningen på Wolf's Rain


De japanske openingene synes jeg har best musikk og høres best ut, men jeg liker best de engelske sangene hvor jeg hører hva de sier... Er ikke så god i japansk.

Favoritt japansk-introen min er første openingen i Naruto Shippuuden "Heroes Comeback", og første openingen til Code Geass R2... Den het noe med "O-Two"...

Siterer Enro:
Mine favoritter:
Bleach
Hellsing
Naruto
One Piece


Nice! Har bare sett Naruto av de fire, men den er god underholdning! Liker mangaen best.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Mine beste:

- Death Note
- Naruto
- Dragonball
- Bleach
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Har ikke sett så mye anime, begynte med Pokemon, men det suger. Men min favoritt må være Naruto og Naruto Shipuuden. Men elsker Bleach og da .

Har sett en episode av Death Note og det skal sees. Men kan noen beskrive;
- Soul Eater
- One Piece
- Dragonball

Vurderer dem veldig
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer KiDD:
Citerer Isildur:
eneste åpningssangen jeg har likt som ikke er på japansk er Stray åpningen på Wolf's Rain


De japanske openingene synes jeg har best musikk og høres best ut, men jeg liker best de engelske sangene hvor jeg hører hva de sier... Er ikke så god i japansk.

Favoritt japansk-introen min er første openingen i Naruto Shippuuden "Heroes Comeback", og første openingen til Code Geass R2... Den het noe med "O-Two"...


favoritt sangene mine er Chain (Air Gear), Yura Yura (Naruto), Introen på Evangelion (husker aldri hva den heter) og World Without Logos (Hellsing)(faktisk på engelsk glemte den)
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer XXassassinXX:
Mine beste:

- Death Note
- Naruto
- Dragonball
- Bleach


Dragon Ball! Må lese den snart



Siterer Ash Ketchum:
Men kan noen beskrive;
- Soul Eater
- One Piece
- Dragonball

Vurderer dem veldig


Har ikke sett noen av dem... Soul Eater skal jeg se snart, og kan kanskje si noe da.

Siterer Isildur:
favoritt sangene mine er Chain (Air Gear), Yura Yura (Naruto), Introen på Evangelion (husker aldri hva den heter) og World Without Logos (Hellsing)(faktisk på engelsk glemte den)


Har ikke hørt noen av dem, bortsett fra Yura Yura. Den var litt bra. Fin flyt!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Okey, KiDD..

Er foresten ferdig med Death Note nå . Har begynt på Vampire Knight, så skal jeg se Vampire Knight Gulity. Faktisk ganske spennende.. . Har også sett to episoder av Gintama og Code Geass. Code Geass var spennende, Gintama og. Men er ikke sikker på om jeg skal se Gintama ennå. Men Code Geass skal jeg se.

Vurderer også Dragonball, men er ikke vant til den type grafikk. Men skal prøve en gang alikevell, men vet ikke når. Liker best sånn Bleach/Naruto grafikk. I den grad. Dragonball og ikke minst One Piece har litt sånn tegneserie grafikk. Men får se
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Soul Eater er da genialt!!!
Har lest hele mangaen og sett litt av animeen.
Animeen tar en litt annen storyline en mangaen, men for det meste er de like bra.
den anbefales Ash Ketchum
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!