Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilke fag liker du best på skolen?


Samfunnsfag, uten tvil. Gym er fønni som søren også. Og naturfaget er vel på delt første plass...
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Liker engelsk og norsk best.

Har alltid vært flink i de fagene, og jeg synes de er de morsomste fagene å jobbe med.

Gym er jo alltid gøy.

KRL og samfunnsfag er noen ganger gøy, andre ganger helt greit.

Liker ikke naturfag, hater matte(selv om jeg har litt forståelse for det).

Er ikke særlig glad i forming(kunst og håndtverk), siden jeg suger i det
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Gym og naturfag.Det er 2 fag som egentlig er veldig like
  • 0
Engelsk og fransk.
  • 0
Da jeg gikk på skolen for en mannsalder siden likte jeg spesielt gym og naturfag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Må vere gym som er kjekkast ...men av skriftlige fag er det vel geografi og naturfag

engelsk eller norsk er vel dei kjedeligaste faga
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Naturfag og samfunnsfag står høyest hos meg. I samfunnsfag har vi en helt suveren lærer, han vet hvordan man lærer bort ting. Jeg har nesten ikke lest en side av læreboka siden vi begynte med faget, har ikke trengt det

Ellers liker jeg matte og engelsk like godt. Gym er også greit!
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Går nå på vgs, og jeg må si at det er noen fag som kommer bedre ut av det enn andre hos meg. De teoretiske fagene (gym er stort sett et fag alle liker) som jeg liker best er nok samfunnsfag, naturfag, geografi og engelsk. Norsk er kjedelig, selv om jeg får gode karakterer. Matte syns jeg også er kjedelig, selv om jeg skal fortsette med det.
Veni vidi vici
  • 0
Musikk er det aller beste, og deretter kommer engelsk og norsk, fordi det er så lett. (Skulle tro vi hadde sånn... andreklassepensum... Og jeg siste året på ungdomsskolen).

Liker ikke gym, men det kan ha noe med medfødt latskap å gjøre. ;)
Plutselig en dag var jeg vekk.
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Citerer Suppeelsker:
Når man kommer opp på videregående nivå synes jeg at de almenne mattekunnskapene er gode nok for de fleste. De andre får velge det videre. Jeg vil heller bli bedre i hoderegning enn unyttig piss

Akkuratt nå ser jeg ikke grunnen til å kunne å dele dividenten av 36/4 deler for så å finne en ukjent side i en trekant ved bruk av Pytagoras for så å plusse det sammen


Ikke gi meg grøsninger nedover ryggen på en deilig solskinnsdag som denne!

Siterer dr muu:
Ingår i sammfunnsfag och naturfag


Skjønner...

Lagt til 2007-04-12 16:50:
Siterer Bernt Erik:
Da jeg gikk på skolen for en mannsalder siden likte jeg spesielt gym og naturfag


Naturfag ruler Vi har en gammel lærer som har holdt på med naturfag i sikkert 40 år. Han er helt suveren, kan alt mulig og er veldig grei. Kommer med sånne tørrvittige vitser om amylase (enzym i spyttet, spalter stivelse) og genmodifisert frukt hele tida Ålreite lærere skaper ålreite fag!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Skjønner...


Även norska är kul i skolan...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
K&H er det desidert beste fagtet. ikke bare fordi jeg gjør det veldig bra i det, men jeg finner faget innteresant og spennende å arbeide med.
metoden for å oppnå progresjon i dette faget er jo også veldig unikk i sammenlikning med de fleste andre fag. Tavleundervisning, studering osv er stort sett bortkastet tid. i K&H utvikler du dine evner ved å jobbe med verker, la deg innspirere av kunstnere, inntrykk, erfaringer osv. Kreativitet, evne til å skape samt intelligens er alle nødvendige ellementer for å skape dype gjennomførte produkter.

Skjønliteratur er et veldig innteresant aspekt med norsk(og engelsk). Det krever pugging og undervisning grunnet rettskrivning, ja, men det er ikke det som er den spennende delen av skjønliteratur, det er den delen som ligner så mye på K&H, selve historien man skal tenke ut.

når man først har satt seg ned med matte kan det være et innteresant fag, men det forutsetter som sagt at du kan leksa de og sitter en stund med oppgaver slik at du kommer inn i en "må gjøre matte" sinnstemning.

Naturfag er også innteresant, men det er for det meste den delen der du utfører forsøkene. men setter du deg ned og jobber litt med det, skaffer deg kompetanseom div temaer starter det en refleksjonsprosses i hodet og man beggynner å forstå ting, se på ting på en litt annen måte. feks. relativitetsteorien om tid, den gir mye rom for refleksjon
}The Creature of the Night(rocket){
  • 0
jeg liker best mate og engelsk jeg og jeg hater gym
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
jeg liker norsk, når oppgaven er å skrive kåseri eller essay
jeg liker matte, men undervisningen går litt tregt, ettersom vi har noen i klassen som fortsatt sliter med addisjon og gangetabellen.
naturfag er gøy, særlig når vi har forsøk, det som er dumt med naturfag er at vi må pugge teite formler for syrer og sånt
musikk er også gøy... den første halvtimen... etter det starter bare læreren å skjelle oss ut.
noen deler av K&H... særlig tegning og andre kreative ting
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Siterer dKINGofKALIMDOR:
jeg liker norsk, når oppgaven er å skrive kåseri eller essay
jeg liker matte, men undervisningen går litt tregt, ettersom vi har noen i klassen som fortsatt sliter med addisjon og gangetabellen.
naturfag er gøy, særlig når vi har forsøk, det som er dumt med naturfag er at vi må pugge teite formler for syrer og sånt
musikk er også gøy... den første halvtimen... etter det starter bare læreren å skjelle oss ut.
noen deler av K&H... særlig tegning og andre kreative ting


okei (litt off topic) eg er i det synske hjørnet idag og tipper du er venstrehendt? xD
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Gym er gøy om eg slipper dans og aerobic

Ellers så liker jeg egentlig rett og slett når man lærer litt artige ting, eller litt om div. folkeslag
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
liker engelsk, na-mi og musikk jeg
  • 0
Det er egentlig ingen fag som jeg liker spesielt men hvis jeg skal velge så ma det være geografi og sam.fag.
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Fag jeg liker:
Matte
Fysikk

Fag jeg ikke liker:
Samfunnslære
Geografi
Norsk

oh yeah.. .. ..
  • 0
Synes krigshistorie er veldig spennende, men selv det blir gørr kjedelig på skolen.. Ellers er det jo en grunn til at jeg går idrettsfag..
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Eyy idrettsfag!
Det går jeg også

Favorittfaget mitt er helt klart "Idrett, kultur og samfunn". Det er et muntlig fag med masse diskusjon, elsker det

Ellers trives jeg godt med engelsk
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Gym og web! Kuleste fagene ever.
Aw shut yer mooth ye cheeky fooker! Ah'm no scared ae ye! I'll gie ye a square go anyday ye like, ya bastard! REET!! You 'n me - ootside - noo!
  • 0
Web? Hva er det? Lage websider eller? Er det på videregående skole?

Siterer Mikrobølgeovn:
Synes krigshistorie er veldig spennende, men selv det blir gørr kjedelig på skolen.. Ellers er det jo en grunn til at jeg går idrettsfag..

Jeg synes også at krigshistorie er svært spennende, men har lite om det på skolen.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ja, er et eget fag på Media og Kommunikasjon på videregående hvor man lærer å designe og kode hjemmesider.
Aw shut yer mooth ye cheeky fooker! Ah'm no scared ae ye! I'll gie ye a square go anyday ye like, ya bastard! REET!! You 'n me - ootside - noo!
  • 0
favorit faget mitt på skulen e data systemer og anvendelse

me hadde litt om html før jul dt e konge

gym e greit nok
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!