Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tippeligaen 07 - Hvem vinner?


FUGLA PÅ TOPP!

Nuff said
  • 0
Vålrenga kan drite å dra! Vålrenga kan rykke ned og håper de gjør det! Da blir det FEST
Lasse
  • 0
det blir nok et kanarigult aar.
  • 0
Siterer Trondheim:
på Viking kampen så burde RBK ha vunnet!


but they didnt
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
RBK har den beste stallen i hele norge. det kan ingen motsi!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
På søndag knuser Brann Vålerenga..... BRANN SKAL VINNE HELE DRITEN
GR ruler!:)
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
jo, JEG!!

RBK har ikke bedre stall enn brann, kan gå med på at de er like gode, men selv mener jeg Brann har bedre stall enn RBK:

Keeper: Opdal er blitt mye mer moden med åra, og er en klart med stabil og god keeper enn Hirschfeld

Forsvar: Nokså likt...

Midtbane: Brann har klart best midtbane, sier bare Andresen, Gashi, Solli, Vaagan Moen, Huseklepp, Bakke, Haugen!!

Spiss: Iversen scorer mye mål, men det gjør Helstad og, brann sin bredde på topp er mye bedre enn RBK sin med Winters, Sæternes og Bjørnnson!!


virker disse kjent?

Keepere
28. Alexander Lund Hansen
13. Lars Hirschfeld

Forsvar
5. Christer Basma
10. Vidar Riseth
33. Mikael Dorsin
2. Miika Koppinen
26. Bjørn Tore Kvarme
Thomas Valø
18. Alejandro Lago
4. Fredrik Stoor
22. Andreas Nordvik

Midtbane
6. Roar Strand
19. Alexander Tettey
15. Per Ciljan Skjelbred
20. Abdoulrazak Traoré
27. Marek Sapara
8. Didier Ya Konan

Angrep
17. Øyvind Storflor
25. Daniel Braaten
23. Michael Kleppe Jamtfall
24. Yssouf Kone
14. Steffen Iversen
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
stallen til RBK er et landslag!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
brann har da heller "ingen" utlendinger
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
du mener 8?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Rosenborg trenger noen utlendinger når de skal vinne skandinavia og europa
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • Per-
tror du brann kan klare europa da? trukke det!
skal Norge hevde seg i europa så er det RBK
i følge noen logikere er 1 pluss 1, 2. det tror jeg ikke noe på!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Per-
RBK trenger bare litt tid. så du ifjor eller? Brann har prøvd, men feilet!
i følge noen logikere er 1 pluss 1, 2. det tror jeg ikke noe på!
  • 0
Irriterer meg at RBK tapte kampen mot Stabæk, men vi kan ikke forvente oss noe annet så tidlig i sesongen - RBK bruker å kommer sterkt tilbake
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
dommernen dømmer billigstraffestraffe til stabæk, men når det SKAL være straffe (til RBK), så nei da. hvis jeg hadde vært dommeren hadde RBK vunnet.
det er dommeren som avgjorde kampen, ikke spillet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
kanskje den rævkjørte dommeren dømte branns vei?
for den dommeren som dømte RBK kampen dømte MOT Rosenborg
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • ja9
  • ja9
Brann eier VIF jo... Drit bra kamp
  • 0
Brann e bare best...
A Bitch Is A Bitch, But A Dogg's Man's Best Friend
  • 0
aafk rykker rett ned sammen med fredrikstad godset blir årets overrasker
#8<3
  • 0
jeg vinner tipeligaen

Lagt til 2007-05-01 16:10:
haha

Lagt til 2007-05-01 16:10:
ff
me is the greatest
  • 0
  • ja9
  • ja9
Bare vent viking vil vinne, har bare en treg snart, men vi skal komme tilbake tilbake sterkt, forhåpentligvis litt før enn i fjor.
  • 0
Lillestrøm er Tippeligaens desidert mest lønnsomme lag. 17,5 millioner kroner i overskudd er overlegent best i fotballnorge.

De andre storklubbene nådde ikke romeriksklubben til anklene. Nærmest var Vålerenga og Viking som satt igjen henholdsvis med 6,4 og 7,3 millioner kroner etter fjorårssesongen.

http://e24.no/oppogfrem/susogdus/article1763393.ece

- Vakker lesning! Hvem hadde vel trodd det når Per Berg for noen år siden reddet klubben fra konkurs?


Verdig at Norges sprekeste 90-åring topper serietabellen
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Ey dere kan roe ned på tilhengningsfaktene, visste ikke at det gikk ann å være fotball-fanboy

Men men, Aafk rykker nok ned etter det de har vist nå.

Men dere får heie så mye dere kan. Fotball er en sport der mye ligger i sitt eget lag, så fanboyer har det vel ekstra morsomt da
  • 0
RBK-3 Brann-0! Rosenborg eide de gjennom hele kampen!!
Mvh. Julenissen
  • 0
Fredrikstad vinner !!! Neida, selv om jeg heier på Fredrikstad tror jeg nok ikke at de vinner for det men hvem vet kansje det skjer et under???
RBK på første i så fall. RBK og Fredrikstad spiller god fotball i norden, så HEIA RBK!!!

Lagt til 2007-05-02 15:25:
Faen! får ikke til den PRAY greia
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!