Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Har du kjæledyr?


hehe jeg vet om noen som har skilpadde.. de er rå de...

jeg skal skaffe meg hund når jeg flytter ut.. en liten en først.. senere skal jeg få meg en kjempe stor en
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
tenkte på begge... lille mishk er ganske stor nå... stakkars katt...
Buuuuuuurn!
  • 0
Jeg har hilst på Fant-hunden til Jon_melon noen ganger. Han er litt hyper, men kjempesøt og grei

"Skulle jeg hatt et kjæledyr ville jeg hatt en skilpadde. De er kule"

Skilpadder ble forbudt i 1976 og er det fortsatt. Dyr som blir oppdaga blir avliva. Ville derfor ikke anbefale det..
Men man kan søke om tillatelse til å holde skilpadde hvis man har allergiproblemer

Jeg er mest facinert av pelskledde da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg hadde skilpadder.. 2,, dverg skilpadder..

men så fikk jeg ikke ta de me da jeg flytta hit. (drama)

vi har en hund og et kattskinn. (vi hadde 5 katter) men de har rotet seg bort i årenes gang "heldigvis" noen ble kjørt på., noen kom bort, , en stakk av.. (utakknemelige krek) så nå har vi bære vesle nuppe igjen.. brutus (norsk skogkatt) dua i fjor,, han hadde brukket ryggen,, og halve bakdelen var lam,, halen måtte amputeres,,, så vi fant ut at det var best å avlive han.. litt synd,, var et praktfult dyr,.
Bygones
  • 0
Jeg har en kattepus som heter missi! Hun er 9 år og er en norsk skogkatt.
  • 0
Hadde katt en gang Død no.
This is the war of angels, This is the war of demons, This is the war of heaven, This is the war of hell
  • 0
eg har ein tjukk , kvit, røytete, gal, leken, lat, hellig birma.....joda, han er stein hakka gal, springer rundt i huset og "klatrer" opp ned under benken..... akkurat nå tipper jeg at den sover eller er ute.....Katten min (hannkatt) som er kvit er sjefen i nabolaget, ingen dyr som er glad i livet ypper med eit monster på den størrelsen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har en hund som heter Kaisa. Ho er lita og har glatt, svart pels.
  • 0
Ja jeg har en katt......noen som bryr seg?
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Jeg har en katt på fem år. Den kommer og vekker meg nesten hver morgen så jeg trenger ikke vekkerklokke
  • 0
  • boje
  • boje
Jeg har ingen kjæledyr, selv om jeg elsker dyr, har utrolig lyst på en hund eller katt, men desverre er foreldrene mine helt motsatt av meg, og syntes kjæledyr ikke bringer med seg noe godt i det hele tatt
<Insert funny stuffz plx>
  • 0
Siterer maggi:
Ja jeg har en katt......noen som bryr seg?


Trenger ikke å bry meg hvis du ikke vil det...

Siterer Ember:
Jeg har en katt på fem år. Den kommer og vekker meg nesten hver morgen så jeg trenger ikke vekkerklokke


Så stilig da. Jeg blir bare vekt av hunden min sin uling fordi han kjeder seg, og det skjer fra klokka 4 om natta til 10 på morgenen liksom. Ingen ting å stole på

Siterer boje:
Jeg har ingen kjæledyr, selv om jeg elsker dyr, har utrolig lyst på en hund eller katt, men desverre er foreldrene mine helt motsatt av meg, og syntes kjæledyr ikke bringer med seg noe godt i det hele tatt


Da kan du si til dem at de tar helt feil! Det er bevist at folk med kjæledyr lever lenger og er sjeldnere syke enn folk uten dyr. Kjæledyr kan også være et meningsfylt lyspunkt i livet til eldre som har mistet ektefelle og sånn, det ville i hvert fall jeg tenkt. Uansett så finnes det mange kjæledyr og jeg er helt sikker på at det ville tilført masse fint i livet ditt. Noen av kameratene mine har også foresatte som sier det der, og det er litt synd synes jeg. Det er et stort ansvar og holde levende "organismer" men det er så absolutt verdt det!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Da kan du si til dem at de tar helt feil! Det er bevist at folk med kjæledyr lever lenger og er sjeldnere syke enn folk uten dyr. Kjæledyr kan også være et meningsfylt lyspunkt i livet til eldre som har mistet ektefelle og sånn, det ville i hvert fall jeg tenkt. Uansett så finnes det mange kjæledyr og jeg er helt sikker på at det ville tilført masse fint i livet ditt. Noen av kameratene mine har også foresatte som sier det der, og det er litt synd synes jeg. Det er et stort ansvar og holde levende "organismer" men det er så absolutt verdt det!


Helt enig med deg
  • 0
jag har flera Kjeldedyr men mitt bästa är min katt!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Jeg har et kjæledyr. Eller rettere sagt, vi har det hos faren min. Det er en Airdale terrier (altså en hund ). Den er livlig og gal etter å gå tur. Den begynner å nærme seg 9 år nå, så den har levd noen år.
Den har til og med stått ansikt til ansikt (ca. 5 meter) med et villsvin på 120 kg, og da skal jeg si dere at den ikke var så tøff!
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
hahahahahahahahaha


Motherfuckers!!!!!!!!!!
Jeg, SØLVE har to skilpadder!!!!!!!!
  • 0
Siterer Sølve:
eg, SØLVE har to skilpadder!!!!!!!!


Ville ikkje sagt det så høgt
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Skilpadder er faktisk vanskligere å passe på en noen tror I hvertfall mye raskere. En kamerat av broren hadde en liten landskilpadde som stakk av flere ganger. Den gikk faktisk over 5 km på en dag Så vi fant den flere ganger oppe hos nabon.
  • 0
Siterer torleif:
eg har ein tjukk , kvit, røytete, gal, leken, lat, hellig birma.....joda, han er stein hakka gal, springer rundt i huset og "klatrer" opp ned under benken..... akkurat nå tipper jeg at den sover eller er ute.....Katten min (hannkatt) som er kvit er sjefen i nabolaget, ingen dyr som er glad i livet ypper med eit monster på den størrelsen


ja han er et monster med utrolige humør svigninger.. i ene øyeblikke kan du kose med ham i neste angriper han deg.. syke syke pusen.. og måten han ligger og sover på.. aldri sett en katt ligge så rart jeg.. og han har en tendens til å få slikke kikk hvis du klør han på et hvilket som helst sted nedenfor halsen
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
oh noos,, en katt so mer kosen,, what have become of the world???
Bygones
  • 0
Siterer torleif:
Citerer Sølve:
eg, SØLVE har to skilpadder!!!!!!!!


Ville ikkje sagt det så høgt



Jodajoda, når man har tillatelse så kan man vett


Siterer Ragish:
Sølve imponerer stadig med fantastisk ignorant og idiotisk oppførsel på forumet...



Utrolig dumt av meg å dra en sånn en.. angrer virkelig

Beklager dypt hvis jeg såret/krenket noen med det jeg sa. Beklager at jeg er så ignorant, og at jeg tok den lite gjennomtenkte besluttningen om at de flest her har/tåler litt humor/kødd
  • 0
jeg har en katt, den er mye tøffere en noen andres katter as!
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Siterer blackrogue:
oh noos,, en katt so mer kosen,, what have become of the world???

hehe ooo no.. katter er utspekulerte.. når de vil ha kos blir de sååååååååå søte.. men med en gang de er dritt lei stikker de av eller klorer deg.. hehe
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Evil Teddy Bear:
Har en hund som heter Kaisa. Ho er lita og har glatt, svart pels.


Vet du hvordan rase det er eller? Litt nysgjerrig
"Korn-blanding" Litt beagel, buhund og border-collie.
  • 0
Jeg haer en kossa i köket! Bella heter hon!
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!