Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Har forumets kvalitet sunket?


  • gnyg
  • gnyg
For min egen del er det litt vanskelig å engasjere seg så veldig når hele gaminglysten er fraværen/ på vei av osv.. Etter at jeg er ferdig med MGS legacy utgaven så forandrer jeg rutinene mine.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Glorfindel: Se f.eks. på trådene til Skyrim, BF3, Oblivion, Fallout 3 & NW, RDR, GTA IV osv.


Ja, som sagt, så er jeg enig i at det med fordel kunne vært litt mer aktivitet i spilltrådene. Mange av de som kan regnes som aktive her nå virker å være mer interessert i andre temaer og generell "henging". Ikke at det nødvendigvis er noe galt i det, but still.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Etter å ha vært inaktiv en god stund, og returnert nå, så vil jeg si at forumet ser helt merkelig ut i forhold til hva det var. Messy as hell.

Men grunnen til at jeg ble inaktiv, var pga spillinteressen min dalte, og jeg hadde null passion for gaming og alt det inkluderte. Jeg har sluttet helt med konsollspilling, og det går bare i PC spill av og til.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!