Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Har forumets kvalitet sunket?


Siterer mr latex:
Citerer Love-PlayStation:
mr latex, jeg vil kaste deg ut for du kan ikke argumentere, bare irritere.

Alt du prøver på er å lage hekkan, og slenge dritt.
Jeg prøver ikke og tirre noen!det at jeg ikke kan argumentere, har med at du ikke er enig med meg,og ikke er mottakelig for mine agumenter!.

Jeez--
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Lenge leve castro!!!!!!Lenge leve sau!!!!
  • 0
mhm.. er bedre på forumet nå.. men er det blitt for alvorlig? eller? til å begynne med synes jeg det.. nå har folk starta og slappe mer av og det blir mer seriøst liv her på forumet igjen
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Har forumets kvalitet sunket?

"Ja" - Retep gresk kunstner
eeehhhhh?
  • 0
Bare et spørsmål.

Er "spør om hjelp i et spilltråd" en tråd som burde unngås (Hvis du lager den etter at du har lest walkthrough for spillet) Eks. Lurer på om det er en Bug o.l.?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
synns det begynner og ta seg litt opp jeg.
det var verre før, liksom og de fleste fanboysene har roa seg ned litt
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Mr latex, vennligst gi deg. Særlig i denne tråden. Det du nettop postet var ren spam.

Men tilbake til topic, så må jeg si at VIP forslaget er det beste jeg hittil har hørt. VIP kan bli en sidegren innen forumet som kan ta forskjellige avgjørelser.
  • 0
VIP høres bra ut her også, nå er jeg lei av alle disse dumme meningsløse trådene hvor folk har bare lyst til å få oppmerksomhet.
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
hadde vert gudd med VIP klubb ja.
og en" spamm/person angreps alarm knapp", der meld sendes til en moderator

Lagt til 2007-03-26 19:29:
Siterer Gitaroo:
VIP høres bra ut her også, nå er jeg lei av alle disse dumme meningsløse trådene hvor folk har bare lyst til å få oppmerksomhet.

helt enig

har du lyst på opmerksomhet, gå på toy r us og kjøp deg et trylle kunnstner sett og begynn og trylle for gamle tanter
hehe
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer fredrik_s:
og en" spamm/person angreps alarm knapp", der meld sendes til en moderator

Med andre ord en "rapporter" knapp hadde vært fint.
  • 0
Siterer LuXe:
Med andre ord en "rapporter" knapp hadde vært fint.

ja, det var ordet jeg lette etter takk
  • 0
Siterer Gitaroo:
VIP høres bra ut her også, nå er jeg lei av alle disse dumme meningsløse trådene hvor folk har bare lyst til å få oppmerksomhet.


Vel talt (ikke det at jeg er helt perfekt selv da )
Heihei
  • 0
Det som er mest irriterende med dette forumet, er alle fanboys kranglene. Utrolig irriterende at folk ikke kan argumentere for det dem sier. Kanskje når dem hadde gjort det, så hadde det blitt litt bedre tråder her
:temurof i rutangis
  • 0
Syns denne tråden var verdt å gjenopplive, for å se hva brukere 7 år etter mener om saken.
  • 0
7 år siden sist. Haha, tenk om forumets kvalitet synker kun hvert syvende år.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Så morsom som denne tråden kanskje nå virker vil jeg selv påstå at forumet har sunket i kvalitet. Gjerne mer riktig å si aktivitet, som ikke er helt det samme, men føler det også er færre diskusjoner rundt temaer knyttet til spill og alt annet. Still, kanskje det bare er jeg som har blitt gammel, kynisk og nostalgisk?
  • 0
Neida neida. Hvis man ønsker en diskusjon som mange er med på så lag en som mange tørster etter å si sin mening om. Da dukker nok de fleste fram. Det er der fortsatt, bare glemt...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer RDB:
Så morsom som denne tråden kanskje nå virker vil jeg selv påstå at forumet har sunket i kvalitet. Gjerne mer riktig å si aktivitet, som ikke er helt det samme, men føler det også er færre diskusjoner rundt temaer knyttet til spill og alt annet. Still, kanskje det bare er jeg som har blitt gammel, kynisk og nostalgisk?


Selv i "dødperioden" som var da jeg ankom forumet i tidlig 2011, var det mer spilldiskusjon enn nå, samt flere fargeklatter på forumet. Nå er det minimalt med spillprat, og det meste omhandler film eller bare småprat.

Og de "fargeklattene" som er igjen er egentlig bare slik fordi de er....spesielle, fremfor at de er humoristiske og kontroversielle slik fargeklattene en gang var.

Om jeg skal være ærlig, så var det morsommere her da jeg ankom forumet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dere burde bidra istedenfor å sutre.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Dere burde bidra istedenfor å sutre.


My Man!
  • 0
Siterer RDB:
Så morsom som denne tråden kanskje nå virker vil jeg selv påstå at forumet har sunket i kvalitet. Gjerne mer riktig å si aktivitet, som ikke er helt det samme, men føler det også er færre diskusjoner rundt temaer knyttet til spill og alt annet. Still, kanskje det bare er jeg som har blitt gammel, kynisk og nostalgisk?


Nå vet ikke jeg veldig mye om hvordan ting var før, men etter det jeg har hørt så skal i hvertfall fjoråret ha vært et av de beste på flere år. Etter nyttår har det derimot dabbet ganske godt av, noe som forsåvidt kan komme av flere grunner. Men det tar seg vel opp igjen får vi håpe.

Siterer The Cookiemonster:
Nå er det minimalt med spillprat, og det meste omhandler film eller bare småprat.


Spilldiskusjoner skal si jeg meg enig det er litt for lite av, til et spillforum å være. Men det kommer og går litt det også. Det er da ikke helt dødt. Men dessverre er en del av de aller mest spillinteresserte også ganske fraværende for tiden.

Siterer The Cookiemonster:
Og de "fargeklattene" som er igjen er egentlig bare slik fordi de er....spesielle, fremfor at de er humoristiske og kontroversielle slik fargeklattene en gang var.


Vet ikke hvem du sikter til både mtp. fortid og nåtid her og kan ikke helt forstå det utspillet heller. Hvem mennesketyper er det du liksom sammenligner disse "spesielle" med og hva er i så fall galt med å være "spesiell"?

Og som LesMis nevnte over her. Er man ute etter diskusjoner og aktivitet, så nytter det i hvertfall ikke å sitte og vente på å få det servert i fanget.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vet ikke hvem du sikter til både mtp. fortid og nåtid her og kan ikke helt forstå det utspillet heller. Hvem mennesketyper er det du liksom sammenligner disse "spesielle" med og hva er i så fall galt med å være "spesiell"?


De jeg sikter til var før din tid, naturligvis.

Uten at jeg skal nevne spesifikke navn, kan jeg si at "fargeklattene" som var aktive på siden tidligere, var mer "trollete" og useriøse, mens de vi har nå ganske enkelt og greit er fucked up.

Siterer Glorfindel:
Nå vet ikke jeg veldig mye om hvordan ting var før, men etter det jeg har hørt så skal i hvertfall fjoråret ha vært et av de beste på flere år.


Når det kom til aktiviteten i sin helhet, ja, men ikke når det kom til spilldiskusjoner.

Lagt til 2014-05-30 20:51:
Siterer Glorfindel:
Og som LesMis nevnte over her. Er man ute etter diskusjoner og aktivitet, så nytter det i hvertfall ikke å sitte og vente på å få det servert i fanget.


I all hovedsak er det spilldiskusjoner som mangler her på forumet, men det har jeg hverken viljen eller interessen til å bidra med uansett.

Lagt til 2014-05-30 21:10:
Glorfindel: Se f.eks. på trådene til Skyrim, BF3, Oblivion, Fallout 3 & NW, RDR, GTA IV osv.

Sammenlign deretter med "stortitlene" som har kommet ut de to siste årene, og se hvor mange kommentarer trådene til de spillene har. F.eks. Watch Dogs sin tråd er jo som en ørken sammenlignet med de nevnte spillene, enda det har hatt den sterkeste utgivelsen til et Ubisoft-spill noensinne, men likevel er det ikke mer enn tre sider i tråden til spillet her på forumet. Selv GTA V sin tråd er jo tynn i forhold til de trådene.

Spillsubforumet har hatt en nedadgående tendens helt siden brukerne her ble "ferdige" med alle spillene som kom ut sent i 2011.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg ble medlem rundt slutten av 2010 og det var i 2011 aktiviteten her virkelig gikk opp. Jeg husker i alle fall at spill var mye mer diskutert da enn det de er nå. Det var vel rundt der spill som Uncharted 3, Batman; Arkham City, Portal 2, Skyrim og Zelda: Skyward Sword. Jeg kan fremdeles huske at de kom ut det året, for en grunn. Fordi vi diskuterte så mye spill noe jeg likte også grunnen til at jeg ble medlem.

Jeg, Cookiemonster, Soraki, Sommerstad, Parkour Gamer, Ach Clawed, Venom140, Creteck, 192, smæ, fantomena, DSN, Kakashi sensei, Ash Ketchum og mange flere som jeg ikke helt husker var veldig aktive rundt da. Det er vel de du sikter til som "fargeklattene", Cookie? Noen av de i alle fall.

Det var gode tider det. Så ja, det har blitt litt dårligere. Mange av de gamle er ikke aktive mer og det er de samme folka som er aktive. Også er det ikke så mye av spilldiskusjoner som det burde være.

Litt enig med deg Cookie, men samtidig er jeg ikke enige at de brukerne som er igjen er "fucked up".

Ufff, fant denne, hehehe:
http://www.gamereactor.no/blog/albaga/26961/

Husker lagde lagde en lignende blogg(topp 5 eller no), men tror den ble sletta.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Litt enig med deg Cookie, men samtidig er jeg ikke enige at de brukerne som er igjen er "fucked up".


Det sa jeg da heller ikke, jeg sa at de "fargeklattene" vi har her på forumet i all hovedsak er slik fordi de er "fucked up", spesielle eller hva enn du vil kalle det, heller enn at de er kontroversielle, humoristiske eller trollete.

Siterer albaga:
Det er vel de du sikter til som "fargeklattene", Cookie?


Både ja og nei, det var flere jeg tenkte på, men enkelte av de der går fint under kategorien de også.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det sa jeg da heller ikke, jeg sa at de "fargeklattene" vi har her på forumet i all hovedsak er slik fordi de er "fucked up", spesielle eller hva enn du vil kalle det, heller enn at de er kontroversielle, humoristiske eller trollete.


Oh, da var det ja som misforstod litt.


Siterer The Cookiemonster:
Både ja og nei, det var flere jeg tenkte på, men enkelte av de der går fint under kategorien de også.


I see.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!