Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Filmsitater [lek]


Rimelig sikker på The Usual Suspects?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Elsker det sitatet altså
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Predator:
Rimelig sikker på The Usual Suspects?

Jepp.

Siterer JoEy_Odd:
Elsker det sitatet altså

Jeg også. Favorittfilmen min.
www.steinskog.me
  • 0
Tar en jævla enkel en

"YOU SHALL NOT PAAAAASS"
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hmmm....
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
vanskelig, right? xdddddd
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg tror det er Ringenes Herre - Ringens Brorskap.
  • 0
Feil
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siden det var feil, vedder jeg på at det må være The Lord of the Rings - Fellowship of the Ring
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
You guys are idiots!

Det er klaart fra Forgetting Sarah Marshall..

http://www.youtube.com/watch?v=Z1cT_5-4PJU
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er sikkert Boyz N the ring: http://www.youtube.com/watch?v=1a6WO1g0yGk
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Betyr det at jeg får ta neste?

"Listen, why don't you relax. Why don't you take a pill, bake a cake, go read the encyclopedia."
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Betyr det at jeg får ta neste?



"Listen, why don't you relax. Why don't you take a pill, bake a cake, go read the encyclopedia."


Du må gjette hva You Shall Not Pass sitaten kommer fra. Hvis du har rett, DA kan du ta neste.
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Ursa Minora har så rett som bare det. Predator vil sikkert bare lage litt kvalm. Så nå gjetter vi på Ursa Minora sitt sitat.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
NewAge har helt rett.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Ursa Minora:
"Listen, why don't you relax. Why don't you take a pill, bake a cake, go read the encyclopedia."
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fortsetter min gjennopplivnings arbeid og tar denne.

Siterer NewAge:
Citerer Ursa Minora:"Listen, why don't you relax. Why don't you take a pill, bake a cake, go read the encyclopedia."


Og satser på at denne kommer fra filmen Moon.
  • 0
Siterer ElGamer:
Fortsetter min gjennopplivnings arbeid og tar denne.

Citerer NewAge:Citerer Ursa Minora:"Listen, why don't you relax. Why don't you take a pill, bake a cake, go read the encyclopedia."

Og satser på at denne kommer fra filmen Moon.


Bare legg ut et nytt sitat, du.
  • 0
Jeg tar et sitat jeg, faen heller.

En slager: "If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next."
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
"If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next."


Reservoir Dogs.
  • 0
Yup.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Da tar jeg neste: "I must be crazy to be in a loony bin like this."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Da tar jeg neste: "I must be crazy to be in a loony bin like this."


Gjøkeredet eller som orginal titelen er: One Flew Over the Cuckoo's Nest mon tro?
  • 0
Siterer ElGamer:
Gjøkeredet eller som orginal titelen er: One Flew Over the Cuckoo's Nest mon tro?


Jepp.
  • 0
Ta blir den neste: "Not you, fat Jesus"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!