Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tilbud-tråden!


GoG har satt igang nok et salg! De begynner å få veldig mange gode spill på tjenesten sin nå, og jeg vil anbefale F.E.A.R., som er et av de beste FPS-ene jeg noen gang har spilt. Det koster ca. 20kr og har holdt seg minst like bra som Half-Life 2 (de kom ut ca samtidig).

https://www.gog.com/
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
F.E.A.R

Runnet faktisk 2 , husker jeg faktisk solgte det til gamestop for mer en jeg kjøpte det for haha... men, det var noe av det skumleste jeg hadde spilt da, likte det enkelig ikke, men ja f.e.a.r en har jeg vurdert hørt det er relativt mye bedre. Så kanskje skulle gi det et forsøk, til gode å bruke GoG da, men ja jeg burde vel det snart-
  • 0
1ern er mye bedre enn 2ern. 2ern er bra det også, men 1ern nailer det meste et godt fps skal ha. Det er spennende, utfordrende, har utrolig kule våpen, og det beste slow motion gameplayet et spill noen gang har hatt.

GoG er en utrolig bra tjeneste! DRM frie spill er noe man absolutt burde støtte. Kjøper heller spillene mine på GoG enn på steam om jeg kan.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er et ganske solid salg på CDON nå, på diverse ubisoft spill, Switch konsoll og Xbox One konsoll!

http://cdon.no/the-big-deal/spill/

Selv syns jeg Xbox One konsoll tilbudet var såpass bra at jeg slo til. Konsoll + Shadow of War og CoD: WWII til 2000kr er virkelig ikke ille. Da koster selve konsollen 800-900kr i og med at disse spillene er helt nye (CoD: WWII kommer ut om en uke ish?).

Jeg kjøpte konsollen mye med tanke på den støtten den får med tanke på bakoverkompatibilitet. Min Originale Xbox synger litt på siste verset og tanken på at jeg nå kan spille Black og Ninja Gaiden Black (og i fremtiden flere gode gamle spill) i flott kvalitet på Xbox One gjorde at jeg tok steget. PS4 kommer selvfølgelig til å fortsette som min primære spillkonsoll.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Minner om Days of Play salget til Sony, frem til 18 juni. Mye bra til lav pris både digitalt og i diverse nettbutikker (platekompaniet bla.)
Kjøpte selvfølgelig brorparten av Ps4 biblioteket mitt 4 dager før salget startet, fordi jeg ikke visste om det. Men jeg kan hvertfall hjelpe andre å ikke gjøre den samme feilen XD
  • 0
Steam er i salg nå
  • 0
CDON selger Death Stranding til 399,- i julekalenderen i dag. Veldig fin pris for det jeg mener er årets spill.
  • 0
Vince Saint ga meg tiårets tilbud igår.

Dessverre brukte jeg opp alle sparepengene mine på Nyttårsaften, så det ble ingen treningsprogram og diett på meg denne gangen heller.

The Cookiemonster ville ha vært så skuffet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!