Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tilbud-tråden!


Siterer NewAge:
Noen som vet hvor jeg kan få tak i Fifa 12 billig? Gjerne under 200lappen.


Alle de nye EA spillene SSX, Mass Effect 3, Kingdom of Amalur: Reckoning, Syndicate, NFS: The Run. Fifa 12 osv...er satt av til 250kr. Dette er en kampanje EA driver, tror de gjør noe slikt hvert år
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
http://cdon.no/spill/ea_2_spill_for_kr_399/

Fifa er i dette tilbudet, og det kan jo bli relativt billig pr spill!

Flere gode spill der.


Haha, artig at Spec Ops: The Line og Lollipop Chainsaw koster over 399 i utgangspunket!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hehe, jeg vet! Spec Ops: The Line er et spill jeg har litt lyst på. Veldig mange mener det er et skytespill med en ordentlig bra historie og karakterer som faktisk utvikler seg illøpet av historien.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Beklager dobbelpost, men til alle dere som ikke har sett eller hørt det:

STEAM SALG!!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det fantastiske Deus Ex: Human Revolution koster latterlige 49,- på elkjop.no atm, kun til PS3. Og husk folkens, Elkjøp har gratis frakt!

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-3/PS
3DEUSXHR/deus-ex-human-revolution-nordic-edition-ps3
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Beklager dobbelpost, men til alle dere som ikke har sett eller hørt det:

STEAM SALG!!!


Wuhu, skaffet meg From Dust til smålige 30 spenn!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Grallen:
Det fantastiske Deus Ex: Human Revolution koster latterlige 49,- på elkjop.no atm, kun til PS3. Og husk folkens, Elkjøp har gratis frakt!

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-3/PS
3DEUSXHR/deus-ex-human-revolution-nordic-edition-ps3


Jeg kjøpte det til 450kr på lansering til 360...

Det tilbudet der er sykt bra. Keep up the good work!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nå er det bare 6 timer igjen av Steam salget folkens! Om man skal kjøpe noe så burde man gjøre det snart!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Om noen kommer over et bra tilbud på Fifa 13 Ultimate edition si ifra.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er -10% på PS Vita, fri frakt og man kan utnytte et slikt tilbud hvor du får gratis Vita Headset (øreplugger) på CDON nå. Så det blir 1799,- for alt.

Lurer på om jeg skal slå til... :k
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Spill: GTA: Vice City Stories/Liberty City Stories/Chinatown Wars
Plattform: PSP/PS Vita
Nettside: PSN
Original pris: 115,-/115,-/175,-
Ny pris: 40,-
  • 0
Ikke akkurat et enkelt-tilbud, men vil anbefale folk å skaffe Playstation Plus for 395 kr på Playstation Store. Er masse herlige tilbud der, og en masse gratis spill der nå. Anbefales virkelig hvis du ønsker å prøve flere nye spill ut å måtte betale en formue.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Aner ikke om det fortsatt gjelder, men når jeg var i Ålesund i forrige uke så kostet den giga-utgaven av Max Payne 3 349,- på begge gamestopene i byen. Aner ikke om det er det samme på andre gamestoper.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ikke store greiene, men CDON kjører "Spill-Bonanza" hvor en del spill er satt ned litt i pris og du får gratis frakt på alt over 350 kroner.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bare et generelt tips:

Thehut.com

Det er en britisk nettbutikk, et alternativ til Play.com. TheHut har fri internasjonal frakt og veldig gode priser og tilbud. Jeg anbefaler faktisk å melde seg på nyhetsbrevet deres.

Servicen er upåklagelig! De erstattet tollutgiftene jeg måtte ut med en gang jeg bestilte noe over 200,-. Det er Service med stor "S", og langt utover det en kan forvente.

Vet ikke hvor kjent siden er, men jeg bruker den i hvert fall hele tiden og de har aldri skuffet. Billige Blu-Rays, DVDer, klær, gadgets og elektronikk har de også.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Grallen:
Aner ikke om det fortsatt gjelder, men når jeg var i Ålesund i forrige uke så kostet den giga-utgaven av Max Payne 3 349,- på begge gamestopene i byen. Aner ikke om det er det samme på andre gamestoper.


Jeg var å så på denne, og det er slik at pakken som koster 349 kun inneholder de spesial-tingene også må du betale for spillet på ønsket plattform i tillegg.. Så det ble litt dyrt
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jeg var å så på denne, og det er slik at pakken som koster 349 kun inneholder de spesial-tingene også må du betale for spillet på ønsket plattform i tillegg.. Så det ble litt dyrt


Å pokker, ikke rart det var så billig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Komplett har timesalg nå! Hardware og gaming går ut om 30 min! (19.00)
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har ramlet over noen bra tilbud (tror jeg).

Platekompaniet har masse tilbud på PS3 spill, type Mass Effect 3 til 200kr osv (side 2) http://www.platekompaniet.no/spill.aspx?1847

Annet:

Need for speed: Shift 2 til 50kr (360) http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-xbox-360/X360SHI
FT2ULE/need-for-speed-shift-2-unleashed-limited-ed-x360


Elkjøp har mange bra tilbud. Max Payne 3 til 200kr, Arkhan City til 200kr, Ghost Recon Future Soldier til 200kr. Det er også annet for dem som vil forhåndsbestille noen kommende spill: http://www.elkjop.no/cms/s-MzWsGQVtK3EAAAEu2RAqGCi5/ukens-
annonserte-spill-og-konsoller-uke-36?scid=INT_BANNER_LANDING
PAGE_DM-12


CDON har EA salg og "Spill-Bonanza" (har vært en liten stund allerede) der Rayman koster 100kr, Darksiders 1 koster 100kr, Syndicate til 150kr osv!!

SÅNN! Om folk ikke finner noe de har lyst på her så får de starte med sjakk isteden.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
SÅNN! Om folk ikke finner noe de har lyst på her så får de starte med sjakk isteden.


Godt bidrag!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
De som har Playstation Plus anbefales å laste ned Scott Pilgrim VS The World: The Game. Det ligger under "Instant Game Collection" kategorien akkurat nå, og er et utrolig gøyalt spill. Spesielt om man spiller flere sammen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!