Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Driti ut!!


når jeg var liten så sa jeg bare på kødd en gang, at alle som hadde handikappede unger burde få annledning til og avlive de eller noe
og så stårma en av jentene ut i gråt siden hu hadde en sterk handikappa
lillebror.
tja drit an kraftig der ja, pluss at hu var fin

dessuten så liker jeg handikappa folk faen så kule

Lagt til 2007-03-10 21:54:
Siterer Nation:
i begynnelsen av 10-klasse, var det en kompis av meg som spyttet i cola-flasken til læreren, og hun drakk det...tidig og ekkelt...var min ide da...
A Bitch Is A Bitch, But A Dogg's Man's Best Friend


HAH!! jeg pissa på stolen til læreren(ikke mye da)

neste dag så lufta de ut ahaha! jævli bra!
vet d er jævli barnslig og ekkelt, men d er lenge siden
  • 0
noe av d beste noen har gjort på trinnet vårt, er å greie å juge seg til å kjøpe avførings middel på apoteket, å helle en stoor dose i kaffen te læreren
Midt i timen stormer ho ut, å kom ikke tilbake, i friminuttet etterpå så jeg at ho kom opp fra dassen.. så litt brydd ut, med et snev av lettelse
  • 0
Siterer Sølve:
noe av d beste noen har gjort på trinnet vårt, er å greie å juge seg til å kjøpe avførings middel på apoteket, å helle en stoor dose i kaffen te læreren
Midt i timen stormer ho ut, å kom ikke tilbake, i friminuttet etterpå så jeg at ho kom opp fra dassen.. så litt brydd ut, med et snev av lettelse


Hahaha, sykt ass
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
Skulle koke vann hos en kamerat, da jeg satte vannkokeren med plastikkbunn på varm plate, og den sto der i 3 minutter, før jeg oppdaget at det sto giftig gass ut av bakenden på den! Den skulle egentlig stått i en sånn derre "slot"... Jeg lå langflat resten av dagen med dårlig samvittighet (den kosta 1500kr.) og veldig vondt i hals, nese og lunger hehe...



driit bra!!hahaha
  • 0
En gang når vi hadde forestilling foran HELE skolen og jeg sto på scenen og skal ta en jente å løfte henne fra hoftene så tok jeg heller litt høyere men det var helt automatisk og jeg var ikke klar over det men jeg hadde akkurat tatt på puppene hennes og alle sammen lo og hun ble litt sur men hun lo hun også.
Løftet ble fullført og showet ble bra.


Lagt til 2007-03-13 20:28:
Pissa på et strøm gjerde på hovedøya med klassen
FY F*** det var vondt. Det spruta over det hele og jeg klarte ikke stå på ca 20 sec men jeg kom meg opp å gikk fort over til der hvor man kan tappe vann og spruta litt over buksa mi så det skulle se ut som om jeg hadde sølt på meg
  • 0
Driter meg ut veldig ofte, og ler av det ettepå.. men kommer bare på denne:

På barneskolen så skulle jeg moone (flekke rææv) til noen i klassen.. så jeg stelte meg i hocky stilling midt i gangen og bretta ut.. så i enden av gangen så kom lærærn min gående og stirra meg rett i rassen.... griiiise flaut!
  • 0
Siterer Ballis89:
Driter meg ut veldig ofte, og ler av det ettepå.. men kommer bare på denne:

På barneskolen så skulle jeg moone (flekke rææv) til noen i klassen.. så jeg stelte meg i hocky stilling midt i gangen og bretta ut.. så i enden av gangen så kom lærærn min gående og stirra meg rett i rassen.... griiiise flaut!




HAHAHAHA
Tenk det synet a, hehe rakt opp i brunauget!!
  • 0
jeg kunne laget ett biblotek om alt jeg har drite meg ut med...
Mario tokk stjernene til Razorsharp!
  • 0
å jasså? fortell da vel, hvis du driter deg ut så ofte. det må egentli være flaut? hvor står du sånn sosialt sett lissom?
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
har ikke drite meg ut siden begynelsen av ungdommskolen men jeg har jo driti meg MYE ut før jeg går videregående nå hehe og sosialt sett helt greit.
Mario tokk stjernene til Razorsharp!
  • 0
Siterer Reitansp:
har ikke drite meg ut siden begynelsen av ungdommskolen men jeg har jo driti meg MYE ut før jeg går videregående nå hehe og sosialt sett helt greit.



Skriv no fønni a!!!!
  • 0
du hater meg gjør du ikke
Mario tokk stjernene til Razorsharp!
  • 0
så det du sier er: du la pikken din på pulten, hvor en jente satt? rett og slett. jeg vil bare si bravo, Bravo BRAVO
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Siterer Reitansp:
du hater meg gjør du ikke




jo stemmer nok det
  • 0
jeje uansett,
Vi hadde en vikar, som vi preka dritt til om en lærer, en dude i klassen sa at grunnen te at han ikke var der var at han var så innihelvete tjukk, så han varma nok opp magen på burger king før helga,
Vi lo godt av det, vikaren åsså, men på mandan hadde tydeligvis vikaren sladra, siden den læreren konfronterte duden i klassen med det!!haha
Blei bittelitt JÆVLIG flau hahaha
  • 0
Vi har en ganske ung lærer for tiden, så en dude som trudde det var ei i klassen tok et skikkelig grepe tak og kløyp ho i skinka, dama hoppa rundt å han skjønte at det var læreren
ho tok det ikke som spøk engang å lagde stor sak utav dethehehe
  • 0
det må være verdens værste mareritt!
Buuuuuuurn!
  • 0
jeje. menmen, en som driter seg ut får andre te å le
  • 0
En person(nevner ingen navn) pissa i en annens persons drikke og personen drakk i vei. Ingen liker denne personen. Følgene var uhyre morsomme.
Hest er best som pålegg;-)
  • 0
OOOh.. den er lei hehe
Og de er venner fortsatt?
  • 0
  • eppi
  • eppi
sko laga klippekrans i heimkunskapen, gikk greit d heilt t eg sko settan inn i ovnen etter eg hadde etterhevt greiå... glemte å ta av plastfolien som var oppå og rett inn i ovnen... kom på d akurat før læreren sko spisa et stykke av klippekransen då og fekk stoppa han... smelta plastik e jo ikje d beste å ha på någe sånt
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Hihi. En venn av meg hadde spist brownies med en litt tvilsom ingrediens (fra nå av; roflcakez). Etter at han selv påsto han hadde fløyet en tur med peter pan i Disneyland sluknet han på sofaen, utmattet. Jeg fortalte han med største innlevelse at en fyr kom og fista han. Han lå og vred seg i smerte helt til vi sa fyren hadde stukket av og at han kunne slappe av. Aldri sett noe så lawlz <3

Aftermathet ble jævlig artig da kompisen min litt nervøs spurte meg på mandagen på skolen "Eh.. vi hadde ikke sex på lørdag?"

Jeg trodde jeg skulle dø av latter
  • 0
HAHA, den vaæ jævlig bra, The shit!!! haha

Lagt til 2007-03-22 14:19:
Vi skulle spise på kjøkkenet på skolen, så tok en fyr gaffelen til an annen å gnei godt på pungen sin..

Men hevnen var søt, nemlig en snuspose som hadde vært i ræva!
hehe
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0

najs, den svei ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!