Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Forumets kuleste bruker?


Jeg syntes dere alle er like tragiske.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Jeg syntes dere alle er like tragiske.


Right back at you
Fem-stjerners medlem
  • 0
Takk.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Dere er alle lame -.-"
Rock this earthlings
  • 0
Love is in the air <3
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg vet hvem den kuleste brukeren er jeg. For noen uker siden mens jeg gikk tur på fjellet kom det dalende en brennende busk fra himmelen. Den hadde vinger og lignet en engel, men det var en busk. Type brennende. Den gav meg en papyrus rull og sa "Vær ikke redd, for på rullen står navnet til den ene. Den ene, beste, kuleste på GR Forumet. Du skal bære med deg navnet, og vite sannheten. La hans lys opplyse deg, og hans sjel gi deg håp. Og la resten av forumbrukerene være uvitende. La den leve i skyggen, i mørket, og gi dem ikke navnet til den ene". Så forsvant den.

Så jeg vet det. Og når det involverer brennende busker som ser ut som engler og utdeling av tilfeldig papir/nedskrevne ting på fjell vet vi at det er ekte. Noen som vil skrive "The Gospel of GR"?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det verste er at Älg aldri har vært innpå GR etter han lagde brukeren. Han er fullstendig uvitende om at han er en av de kuleste på GR.
  • 0
Tro det eller ei, men jeg har fått tak i en ekstra stemmeseddel.. Lurer på hvem som stikker av med dobbel- stemmen fra meg..


-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Tro det eller ei, men jeg har fått tak i en ekstra stemmeseddel.. Lurer på hvem som stikker av med dobbel- stemmen fra meg..


*kremt*Duckislate*kremt*
  • 0
Jesus

Jeg kommer nok alltid til å stemme Jesus.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Trollthread spotted.
  • 0
Siterer Los:
Jeg vet hvem den kuleste brukeren er jeg. For noen uker siden mens jeg gikk tur på fjellet kom det dalende en brennende busk fra himmelen. Den hadde vinger og lignet en engel, men det var en busk. Type brennende. Den gav meg en papyrus rull og sa "Vær ikke redd, for på rullen står navnet til den ene. Den ene, beste, kuleste på GR Forumet. Du skal bære med deg navnet, og vite sannheten. La hans lys opplyse deg, og hans sjel gi deg håp. Og la resten av forumbrukerene være uvitende. La den leve i skyggen, i mørket, og gi dem ikke navnet til den ene". Så forsvant den.

Så jeg vet det. Og når det involverer brennende busker som ser ut som engler og utdeling av tilfeldig papir/nedskrevne ting på fjell vet vi at det er ekte. Noen som vil skrive "The Gospel of GR"?


En geit sa jeg var cool
Rock this earthlings
  • 0
Siterer albaga:
The Cookiemosnter


Skrivefeil, huffhuff. Men du har rett da.
dogrog er litt fet og da
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
jævla bukspyttkjertler
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer albaga:
The Cookiemosnter


Skrivefeil, huffhuff. Men du har rett da.
dogrog er litt fet og da


Ta deg en kake huehuehuehuehue XDDDD PPpPpPpPpppp
  • 0
....predator?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Denne har utlevd sitt potensiale. /Kronoz