Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

TG 2012 Chat


Fordi jeg er svak henning.
  • 0
Må komme meg på TG neste år!
  • 0
Så har noen av folka på TG gjort noe spenndende de siste 24 timene her?
  • 0
Paradise,gått meg bort i byen på jakt etter mcdonalds
  • 0
Har brukt litt tid på å lære meg Photoshop og Final Cut. Men har for det meste spilt Battlefield 3 og L.A. Noire.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer EXcrack:
Paradise,gått meg bort i byen på jakt etter mcdonalds
Haha xD Mc'donalds er det ikke god nok burger på cafeteria-en inne i hallen til 70kr da (Ja det er vert så mye)
  • 0
får jo sju burgere til den prisen av mcrn!
  • 0
Siterer EXcrack:
får jo sju burgere til den prisen av mcrn!

Om du er villig til å kalle det man får på Macern for burger. Personlig så referer jeg til det som luft med konsistens.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer EXcrack:

får jo sju burgere til den prisen av mcrn!

Om du er villig til å kalle det man får på Macern for burger. Personlig så referer jeg til det som luft med konsistens.


Husj, ja, etter å ha sett en film om hvor usunt det faktisk er på McDonalds har jeg ikke lyst til å spise der lengre. Men er jo greit en gang i mellom da.

Uansett, tenker jeg må kommer meg på The Gathering en gang i fremtiden.
  • 0
Sov heltforjævelig i natt, først 2timer på tribunen. ved nødutgangen så jeg frøs. gikk tilbake til pc stolen, sovna her, datt ned på gulvet og våknet igjen.
  • 0
Siterer EXcrack:
Sov heltforjævelig i natt, først 2timer på tribunen. ved nødutgangen så jeg frøs. gikk tilbake til pc stolen, sovna her, datt ned på gulvet og våknet igjen.
Sov i bilen fuckings 3 dyner og 2 puter rundt -5 grader jÆvelig kald å nå har jeg blitt syk ^^.
  • 0
Delte nettopp bord med Carl Thomas og Rune! Villt!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hvem var med i toget?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
EXcrack, da...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
hææææææ...? _D
  • 0
Da er man hjemme, TG12 var utrolig kult, og jeg glederm eg til neste år. Kronoz du kom aldri bort tho
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!