Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Du har spilt for mye [...] når [...]


Dette er en slags visdomsordgenerator for den nye generasjon. Visheten vil variere kraftig, jeg håper graden av humor og gjenkjennelsesverdi holder seg på topp.

Du fyller inn spilltittel/spillsjanger og fenomen/ativitet i de tomme feltene i følgende modersetning:

Du vet du har spilt for mye [spilltittel/sjanger] når du [fenomen/aktivitet].

Om du er nødt til å endre bittelitt på modersetningen for at poenget ditt skal komme frem, værsågod.

Eksempel for å komme i gang:

Du vet du har spilt for mye RPG når du tror du kan få fornuftig informasjon fra vilt fremmede bare ved å stirre dem i fjeset.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Du vet du har spilt for mye Metal Gear Solid når du har en sterk trang til å snike rundt under er pappeske.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Du vet du har spilt for mye MMORPG hvis du løper rundt i skogen med 4 andre og slakter villsvin for belønning.


...vent. Jakt kalles det.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hvis du sitter klokken 5 om morgenen med dilemmaet om du skal: spise middag, sove, eller fortsette å spille.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Los
  • Los
You have played too much Skyrim when you take a arrow to the knee.

(Min første og siste "arrow to the knee"-vits)
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Du vet du har spilt for mye Grand Theft Auto nå du kjører bil og får en sterk trang til å ta en brå sving på fortauet og masakerre alle der!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du vet du har spilt for mye "Fyll inn spill" når du er lei spillet fordi du har brukt så mye tid på spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du har spilt for mye Battlefield når du fortsatt ser sikte-elemtenet når du legger deg for å sove...
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Du vet du har spilt for mye når du går ut av huset og tenker "dette var ekstremt god grafikk".
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Du vet du har spilt for mye Assassin's Creed når du begynner å vurdere hvordan å klatre opp på taket på best mulig måte. (Tok til slutt stigen)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du har spilt for mye Minecraft når du tenker på minecraft hver gang du ser pryamidene i egypt...
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Du vet du har spilt for mye League of Legends når du bruker alle friminuttene på skolen på livestream...
WELL EXUUUUUUUSE ME PRINCESS!
  • 0
Du har spilt for mye Batman når du går rundt i gatene og roper "My parents are dead!"
  • 0
Du vet du har spilt for mye Ace Attorney når du er uenig med noen, og roper "OBJECTION!" (hehe... guilty)
Take off every zig, for great justice
  • 0
Du vet du har spilt for mye Uncharted når du prøver å hoppe over hustak.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Du vet du har spilt for mye Monkey Island når ei gummihøns med en talje i midten er løsningen på alt.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Du vet du har spilt for mye, når du bruker forkortelser IRL.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du vet du har spilt for mye når, du begynner å klatre på ting sånn som i AC.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Du vet du har spilt for mye Saints Row, når du prøver å hijacke biler Saints Row Style!
  • 0
Du vet når du har spilt for mye gta når 8 åringen din skjøt bestemoren med pistol (tragisk RIP)
Not race from me, if I say no.
  • 0
Du har spilt for mye Gran Turismo 5 når du kjører og sier tut tut i søvne
Not race from me, if I say no.
  • 0
Eldgammel og tatt fra en annen bruker jeg ikke husker navnet på. Men var i GR bladet for 3-4 år siden tror jeg. Men er on topic og fortjener å bli sett av flere.
"Du vet du har spilt for mye Cod når du får en trang til å smøre syltetøy utover øynene dine når du skader deg."
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Eldgammel og tatt fra en annen bruker jeg ikke husker navnet på.

Kom ikke på noe bedre. Skal prøve noe mer originalt neste gang
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Citerer Elektro Banana:Eldgammel og tatt fra en annen bruker jeg ikke husker navnet på.
Kom ikke på noe bedre. Skal prøve noe mer originalt neste gang


Altså jeg snakket om min egen kommentar da... Jeg kopierte en "eldgammel" kommentar fordi jeg syntes den var bra.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Du har spilt for mye Civilization når du denouncer naboen din.
mah boi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!