Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

De beste fotballspillerne


Her skal vi snakke om de best fotballspillern gjenom tidene og nå.... Vis jeg skal nevne "noen" jeg synes er gode: C. Ronaldo, Kaka, Wayne Rooney, Messi og
Robin van Persie... Vi kan også snakke om spillere man tror kan bli en av de beste,
om de beste spillerne i den ligaen.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Liker verken C. Ronaldo eller Messi. Begge virker som de største drittsekkene ever.

Digger ofc RvP, er trossalt Arsenal fan så det burde ikke komme som en bombe. Og han er i mine øyne den beste spissen i verden akkuratt nå, why? Fordi han gjør det han gjør uten et lag som Barcelona bak han til å hjelpe han. Selvfølgelig kan dette diskuteres da.

Ellers så gleder jeg meg til å se Oxlade-Chamberlain bli bedre og bedre i Arsenal.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Neymar om 4 år
why so serious
  • 0
Siterer The Norwegian gamer:
Neymar


Neymar er overvurdert som bare faen. Liga do Brazil har bare gode forwards, ingen gode forsvarsspillere så pretty much hvemsom helst ville gjort det bra der. Han må komme seg til en annen liga, som f.eks Liga Portugesa eller Serie A så han for spilt mot og med bedre folk. Han har absolutt talent, men en av verdens beste? Nei. Om noen år kanskje (om han går ifra Santos that is). Han må også bli sterkere, for akkuratt nå er han en tannpirker og blir knocket over av nothing.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jan Mølby. Danske som aldri forlot midstreken på 80-tallet men hadde en av de mest nøyaktige pasninsføtter på den tiden. Spilte for Liverpool under storhetstiden. Han hadde nok ikke klart seg nå men..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Pele er best
why so serious
  • 0
Om Messi er en dritsekk vet jeg ikke, men han er klart en av de best spillerne.
Robin van Persi er nok også en av de beste, det viste han da Arsenal tapte mot Man.u da han ble byttet av en anen. Så Arsenal er lit avhengig av Robin van Persi.

Lagt til 2012-02-05 14:01:
Siterer The Norwegian gamer:
Pele er best


Bedere en Diego Maradona?
Play chess and win. The intermediate
  • 0
de er begge gode spillere med pele er litt bedere enn Diego
why so serious
  • 0
Pele og D. Maradona er veldig gode, men er ikke D. Maradona litt bedere med tanke på skills?
Play chess and win. The intermediate
  • 0
jaja med Maradona var litt eggo
why so serious
  • 0
Siterer Chessmaster:
anen


Siterer The Norwegian gamer:
bedere


..

Siterer Chessmaster:
Persi


Persie!

Anywhoo. Både Pele og Maradona var gode, men i mine øyne kan du ikke sammenligne de. Pele var spiss og Maradona var midtbanespiller. Begge er den beste ever i hver sin posisjon. Eneste jeg kan si er vel egentlig at Maradona vant pretty much VM alene. Men når det er sagt gjorde Pele mye for Brasil og brasiliansk fotball også.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Anywhoo. Både Pele og Maradona var gode, men i mine øyne kan du ikke sammenligne de. Pele var spiss og Maradona var midtbanespiller. Begge er den beste ever i hver sin posisjon. Eneste jeg kan si er vel egentlig at Maradona vant pretty much VM alene. Men når det er sagt gjorde Pele mye for Brasil og brasiliansk fotball også.


Pele vant tre VM`er ærlig og redelig. Maradona vant et med juks. Aldri likt dophuet Maradona.
  • 0
Eric cantona og zinedine zidane er de beste i fransk fotball noensine sell om de begge hade episoder sin så er begge veldig gode spiller
why so serious
  • 0
Siterer The Norwegian gamer:
jeg tenker den beste europeiske er Eric cantona og zinedine zidane


Du hadde ikke tenkt å utdype hvorfor?

Eller er vi bare på et namedroppingspree?

Lagt til 2012-02-05 14:22:
Siterer LesMiserable:
Pele vant tre VM`er ærlig og redelig. Maradona vant et med juks. Aldri likt dophuet Maradona.


For å være ærlig er jeg langt ifra "eduacated" på noen av spillerene. Viste egentlig bare det jeg skrev der og ikke mye mer. Usikker på hva du mener med juks (cba googleing.) men vet at jeg hater folk som filmer osv. i nåtid (Ronaldo/Messi/Hele Barca/Hele Real Madrid osv.).

Siterer Chessmaster:
Om Messi er en dritsekk vet jeg ikke



Klart er han det. Ifølge boken til Zlatan er han ihvertfall det, nå er jeg 99,99% sikker på at Zlatan også er en drittsekk men tviler ikke et sekund på at han går rundt å tror han er "the golden boy" av fotball.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
jaja med alle fotball spillere har gjørt en eller flere tabber i karrieren
why so serious
  • 0
Siterer The Norwegian gamer:
jaja med alle fotball spillere har gjørt en eller flere tabber i karrieren


Igjen.

Siterer NewAge:
Du hadde ikke tenkt å utdype
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Usikker på hva du mener med juks (cba googleing.)


Sier "Guds hånd" deg noe som helst? De hadde ikke kommet videre i turneringen uten det.
  • 0
Vel da har vi 00,01% at han ikke er det

Ser ikke tegn til at han er det, når jeg ser på andre spillere. (Det finnes vere)
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer LesMiserable:
Sier "Guds hånd" deg noe som helst? De hadde ikke kommet videre i turneringen uten det.


Oh var det når han scorte med hånda?

Det suger litt ja, synd at mange av de beste har en sånnen ting som ødelegger synet ditt på personen/spilleren. F.eks Zidane sitt headbutt. Noe som jeg selv velger å se bortifra, han som ble headbuttet snakket piss om søsteren til Zidane og ting som det har ingenting i fotball å gjøre spør du meg.

Personlig tror jeg mine favoritt spillere ever er Henry eller Bergkamp. Av mange grunner, begge var/er fantastiske med ballen og hvor ofte så du de filme? Så å si aldri. Har sett Henry blitt revet ned i bakken for så å fortsette løpet og score istedenfor å ta frisparket osv.

Lagt til 2012-02-05 14:37:
Siterer Chessmaster:
Vel da har vi 00,01% at han ikke er det

Ser ikke tegn til at han er det, når jeg ser på andre spillere. (Det finnes vere)


Så nå at det var litt feil wording av meg her:

Siterer NewAge:
Klart er han det. Ifølge boken til Zlatan er han ihvertfall det, nå er jeg 99,99% sikker på at Zlatan også er en drittsekk men tviler ikke et sekund på at han går rundt å tror han er "the golden boy" av fotball.


Sånn burde det sett ut:

Klart er han det. Ifølge boken til Zlatan er han ihvertfall det, nå er jeg 99,99% sikker på at Zlatan også er en drittsekk, men tviler ikke et sekund på at Messi går rundt å tror han er "the golden boy" av fotball.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har du set at han er det eller bare tror du? For meg så ser han ganske forsvarsløs ut.
Isåfall er C. Ronaldo mer dritsekk en Messi.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer Chessmaster:
Isåfall er C. Ronaldo mer dritsekk en Messi.


Det tviler jeg ihvertfall ikke på.

Siterer Chessmaster:
Har du set at han er det eller bare tror du? For meg så ser han ganske forsvarsløs ut.


Det var ikke snakk om på banen, men i garderoben og "bak kulissene".

Nå har ikke jeg lest boken til Zlatan enda, men en kompis snakker i detalj en del om den. Og vi hadde en samtale om Messi hvor han sa at i boken til Zlatan beskriver han Messi som en som tror han er guds gave til fotball eller noe lignende. Da Zlatan spilte i barca gikk tydeligvis Messi til manageren og fikk han til å flytte seg selv fremover istedenfor Messi og da ble Zlatan spilt lengre bak på banen i en rolle han ikke er god i osv.

Med andre ord så syntes jeg han virker som en drittsekk, jeg har jo ingen konkrete fakta på det ettersom jeg aldri har møtt han.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Okey.

Lagt til 2012-02-05 15:26:
LesMiserable: D. Maradona scorte et mål før han så scorte med hånda. Så det hadde ikke så mye å si får kampen.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer Chessmaster:
Okey.

Lagt til 2012-02-05 15:26:
LesMiserable: D. Maradona scorte et mål før han så scorte med hånda. Så det hadde ikke så mye å si får kampen.


Eh, jo. Når kampen ender 2-1 i favør Argentina er det selvsagt at det var avgjørende.
  • 0
Jeg vil gjerne legge til Henry og Bergkamp til denne listen. Jeg ville hatt en av de i sitt prime og RvP nå i et lag fremfor Ronaldo/Messi. Any day of teh fudging week.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Jeg vil gjerne legge til Henry og Bergkamp til denne listen. Jeg ville hatt en av de i sitt prime og RvP nå i et lag fremfor Ronaldo/Messi. Any day of teh fudging week.


Ikke jeg.

Siterer LesMiserable:
Eh, jo. Når kampen ender 2-1 i favør Argentina er det selvsagt at det var avgjørende.


Vis dommeren hadde set at det var hånda kunne det ha skjed mye annet. Da ville jeg ha trod at Argentina hadde vunnet.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
En eventuell diskusjon om emnet kan tas her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page=1 /The Cookiemonster