Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Neste nummer?


du kan umulig lese hele på 8 min.
de er kanskje litt korte, men det er jo endel jobb å da
finne info og slikt mener jeg.

stå på GR
eneste fornuftige ting å lese ferdig med en gang
  • 0
citerer: zombie_timmy: "du kan umulig lese hele på 8 min."

Jeg leser ikke alt på 8 min. boksavlig, men jeg leser det sånn ca. en buss tur fra trondheim by til flatåsen( ca 10-15 min. tur) da er jeg ferdig med å lese det "jeg" synest er intressant, og det synest jeg er litt kort tid å lese et blad på, derfor skulle jeg ønske at GR-bladene skulle ha vært litt lengere.
Ikke at bladet er for kort, for det er det ikke, det er kjempebra, men jeg skulle "ønske" at det var litt lengere, som jeg sa i sta
  • 0
Siterer michael92:
citerer: zombie_timmy: "du kan umulig lese hele på 8 min."

Jeg leser ikke alt på 8 min. boksavlig, men jeg leser det sånn ca. en buss tur fra trondheim by til flatåsen( ca 10-15 min. tur) da er jeg ferdig med å lese det "jeg" synest er intressant, og det synest jeg er litt kort tid å lese et blad på, derfor skulle jeg ønske at GR-bladene skulle ha vært litt lengere.
Ikke at bladet er for kort, for det er det ikke, det er kjempebra, men jeg skulle "ønske" at det var litt lengere, som jeg sa i sta


Ja, de føles litt korte av og til, men redaktørene har jo ett liv utenom og da
Heihei
  • 0
Jeg bruker god tid på å lese igjennom bladet og det hender at jeg leser igjennom en omtale, artikkel flere ganger, bare for å få med snacks en tur til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Noooo, GoW II fikk *bare* 9/10

Men kommer GoW II den 27.april? Eller 2.mars?
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
2. mai
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
I tillegg har vi et helt nytt design på gang og hvordan det ser ut kan du se her - tatt i fra det danske magasinet: http://www.gamereactor.dk/billeder/?textid=64653&id=111798

Vi gleder oss i alle fall til å høre deres meninger

jeg så på designet og så at danskene har lagt ut april bladet... noe som dere norske ikke har
GR ruler!:)
  • 0
De har ikke lagt ut aprilutgaven til nedlastning enda...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
star wars: force unleashed håper jeg vi får se mere av .
Hvorfor leser du dette?
  • 0
når kommer mai utgaven?
  • 0
i mai deadlinen var vel 1 mai om jeg ikke ar helt feil? så er vel ikke så lenge til?
Bygones
  • 0
Nope - bladet er på gata i slutten av kommende uke
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ser fram til det. er det i juni dere tar ferie?
Bygones
  • 0
Jepp - sommernummeret kommer i midten av juni og etter det kommer neste nummer i midten av august...

Men vi tar ikke ferie her på nettsiden - den vil bli oppdatert så og si hver eneste dag - så der har dere ikke noe å frykte
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
takk og lov for det!
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!