Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


Lett ha folk rundt meg hele livet. Ensomhet er verre enn kjedsomhet.

Ville du enten valgt å:

1) Tørke/vaske deg bak uten bruk av papir eller andre hjelpemidler resten av livet? Å bruke hender eller vaske rumpa i dusj/vask er selvfølgelig lov.

eller

2) Bæsje i buksa en gang i uken, hver uke, resten av livet. Unøden vil selvfølgelig komme uanmeldt, alstå en relativt kjip overraskelse hver gang.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Nr 2, kanskje. Kanskje.


Dilemma:


Ligge i samme seng som Kristian, eller Tor Erik? (GR crew)
  • 0
(Løsninger skal begrunnes. Dilemmaet ditt annulleres, PG. Jeg vil forsåvidt heller ikke si at "ville du ligge sammen med"-dilemmas kvalifiserer til å være forholdsvis utspekulert.)

Siterer Decyfer:
1) Tørke/vaske deg bak uten bruk av papir eller andre hjelpemidler resten av livet? Å bruke hender eller vaske rumpa i dusj/vask er selvfølgelig lov.


Dette. Det er fullt mulig å rense opp der kun ved hjelp av hånden. Det tar nok litt lengre tid, og du må nok skvette litt vann oppi der i tilleg, så det hele blir mer omstendelig, men likevel er det ingen som ser deg, så du kan vaske deg på så klein måte du bare vil uten at noen kan dømme deg. Driter du deg ut støtt og stadig tror jeg en ville frastøte seg andre etterhvert.

Ok, her kommer et eksempel på en "forholdsvis utspekulert" ligge-i-sengen-sammen-med-dilemma., riktignok en gammel traver og ikke noe jeg har funnet på selv:

Dilemma (til guttene):

Dere ligger tre stykker, nakne i en seng. Du ligger i midten. På din ene side ligger en jente, på den andre siden en homo. Hvem legger ryggen mot? (Tenk stereotypt. Du kan ikke ligge på rygg eller på mage.)
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Dilemma (til guttene):

Dere ligger tre stykker, nakne i en seng. Du ligger i midten. På din ene side ligger en jente, på den andre siden en homo. Hvem legger ryggen mot? (Tenk stereotypt. Du kan ikke ligge på rygg eller på mage.)


Jeg velger å legge ryggen min mot den homofile. Forhåpentligvis har han hodepine, men om han prøver seg så har jeg god kontroll over lukkemuskelen.


Nytt dilemma:

Å få spise kun en sjokolade i året, eller måtte spise ti storplater hver dag?
  • 0
En sjokolade i året. Hadde blitt lei ellers, og finnes annet godteri å spise.

Dilemma:

Livstid i (dårlig) fengsel, uten mulighet for å rømme, eller måtte betale en større bot hver dag de 15 neste årene?
Take off every zig, for great justice
  • 0
Hvis jeg hadde hatt penger til denne boten, hadde jeg nok valgt det.

Dilemma:

Miste det ytterste leddet av foten, altså på leddet der tærne sitter, eller miste fingrene?
  • 0
Livet blir veldig mye mer problematisk uten fingre, enn tær.
En kan få proteser til føttene, så det blir sånn noenlunde normalt igjen, men håndproteser vil ikke være like funksjonable som ekte hender (hvertfall ikke enda).
Derfor er det bare å finne frem øksa og rette den mot tærne.

Dilemma
Ugh... har ikke fantasi.
Men vi prøver denne:

Se for deg dine nærmestes død før det skjer, uten muligheten til å gjøre noe med det, så lenge du lever.

Eller ha dine værste mareritt hver eneste natt resten av livet.
(disse vil ta fra deg nattesøvnen og på sikt gi deg ekstreme psykiske problemer)
  • 0
Hadde valgt det første alternativet. Da kan man støtte sine nærmeste og utnytte det beste av tiden som de som har igjen. Med psykiske problemer blir jeg bare en byrde for familien. Bedre at jeg tar på meg byrden.

Dilemma

Spise babygrøt eller drikke morsmelk resten av livet?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • 192
  • 192
Ville nok spist babygrøt, rett og slett fordi det er mindre ekkelt enn morsmelk.

Dilemma:

Være en del av Pokémon-universet, eller være verdens kjekkeste(for gutter)/peneste(for jenter) i denne verdenen?
Get ready for a better you
  • 0
Er allerede verdens kjekkeste. Så ville nok valgt å leve i et Pokémon-univers!

Dilemma:

Vinne 100 millioner kroner. Eller være den som finner opp kuren til kreft. Uten å få penger for det. Men berømmelse og bli en stor del av historien.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ville funnet kuren for kreft. Da hjelper jeg mange, og blir en del av historien


Dilemma:

Måtte spille gjennom spillet Desert Bus (verdens kjedeligste spill, se artikkel på GR) hver dag resten av livet, eller sitte i fengsel på livstid?
  • 0
Spille gjennom spillet hver dag... Jeg vil heller forkorte alle dagene i livet mitt, men ha mulighet til å gjøre noe, enn å stenge meg selv inne resten av livet uten mulighet til å gjøre noe annet enn... vel jeg kunne jo ha spilt, tegnet, lest, trent, fått besøk, sett TV, skrevet blogger...

Plutselig ble det vanskelig. Jeg går for livstid jeg, om den er norsk og på 21 år. Om du mener ordentlig livstid ville jeg nok heller valgt å spille.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Nytt dilemma Joels?

Uansett;
Siterer Parkour Gamer:
Æsj. Digusting question.
Helen Mirren kanskje? Ville ikke ha ligget med noen av dem for 1 milliard engang.


Ohlord, du hadde ikke problemer med å bli voldtatt av en cellekamerat men å ha sex med Helen Mirren eller Betty White var disgusting? rart.

Pluss til å være 900+ år gammel ser Helen Mirren ganske så bra ut; http://binside.typepad.com/binside_tv/images/2008/07/17/helen_m
irren_bikini.jpg
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Helen Mirren er jo smooth!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Lager et nytt dilemma jeg.

Dilemma:

Leve som farlig fattig, men lykkelig og med mange venner, i en slumpby, eller leve ensom, men styrtrik i en svær villa?
  • 0
Leve fattig. Lykke er alt i livet. Er man ikke lykkelig er man fucked til slutt. Ensomheten kommer til å ta livet av deg.

Dilemma:

Tilbringe en hel dag på skolen kun iført sokker. Sokk på tissen er ikke lov. Eller sitte 2 timer på en spikermatte, in the nude ofc.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Sitte to timer på en spikermatte. Det skal ikke være så vanskelig... De som bruker å sitte på spikermatte, sitter vel gjerne in the nude, eller med et lett klede over seg.

Dilemma:

Gavekort på 5 valgfire Blu-Rays, eller gavekort på 50 valgfrie DVDer?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Gavekort på 5 valgfire Blu-Rays, eller gavekort på 50 valgfrie DVDer?


50 DVD'er. Vil heller ha kvantitet ovenfor videokvalitet.

Dilemma
For resten av livet må du kutte bort enten musikk, eller film og tv-serier. Hva velger du?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
TV-Serier. Ser veldig lite på TV. Eneste ejg ser på er egentlig House og Two and a Half Men.Kanskje diverse andre ting jeg snubler over når jeg faktisk ser på TV (noe som er sjeldent).

Dilemma:

Gratise filmer for resten av ditt liv eller gratis spill for resten av ditt liv (kun spill, ikke maskiner)?
  • 0
Siterer fantomena:
TV-Serier. Ser veldig lite på TV. Eneste ejg ser på er egentlig House og Two and a Half Men.Kanskje diverse andre ting jeg snubler over når jeg faktisk ser på TV (noe som er sjeldent).


Litt misforstått, dårlig formulert av meg. Film og tv-serier er i samme båt.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
For resten av livet må du kutte bort enten musikk, eller film og tv-serier. Hva velger du?


Jeg ville kuttet bort musikk. Musikk finner vi jo i filmer også. I dag går det uansett bare i RadioResepsjonen, ingen musikk, og jeg savner ikke musikk. Podcasts kan erstatte musikken. Film og TV-serier er mye mer underholdende... Selv om kaffebesøk kan bli litt trauste uten bakgrunnsmusikk.

Siterer Decyfer:
Gratise filmer for resten av ditt liv eller gratis spill for resten av ditt liv (kun spill, ikke maskiner)?


Spill definitivt! Spill er dyre, og varer mye lenger enn en film, så å få dette gratis gjør at du sparer mer penger og blir underholdt mye lengre per spill i motsetning til film. Så kan jeg jo bare håpe at gratis spill også inkluderer special- og collector- editions. Jeg synes egentlig dette veide veldig tungt på den ene siden
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Spill, filmer er jo barnegrøt (prismessig) i forhold. ^^

Dilemma:
Vil du ha diaré hver eneste dag eller høre tilfeldig dansebandmusikk INNE I hodet ditt (på meget høyt volum) annenhver dag. Når jeg sier "diaré" mener jeg ikke at du sitter og skiter 24/7, men at det konstant er mulighet for at du MÅ drite, og når du først må er det ille ^^

Just kill him with your awesome
  • 0
Diaré... Jeg elsker å sitte på dass, lese GR, spille Angry Birds, høre på RadioResepsjonen. Nå får jeg påskudd for å gjøre dette, ja, hele dagen... Om jeg ønsker
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dilemma:

Være døv, stum og blind, men alt du spiser smaker fantastisk, eller ha alle sansene intakt, men få all næring itravenøst/aldri mer spise.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Ville hatt sansene intakt og aldri mer spise. Uten sansene hadde jeg ikke kunnet gjøre noen ting.

Dilemma:

Kunne se, men miste armene, eller være blind med armene intakt?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!