Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


Vagina! Skulle gjerne opplevd hvordan jenter tilfredsstiller seg, men kommer jo til å savne pikken!

Dilemma
Bare godteri, eller bare sjokolade? Potetgull aka. chips kan man spise uannsett.
  • 0
Spørs hvordan godteri. Hvis potetgull hadde tellet som godteri, hadde jeg valgt det.
Hvis det var veldig god sjokolade, kanskje det. Tror jeg går for godteri.

Dilemma:

Voldta faren din, eller la 40 andre GR brukere voldta ham?

(Ja, jeg vet at en lignende er tatt av skeisfaren!)
  • 0
Faren min er død.

Dilemma:

Mange billige kulepenner, eller én skikkelig god?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Hvis jeg kan få kjøpt mer blekk til den skikkelig gode kulepennen, hadde jeg nok valgt den.
Hadde nok mistet den ganske så fort da.

Dilemma:

Veldig mange kule venner og populær på skolen, eller at par skikkelig gode venner og ikke så populær på skolen?
  • 0
@PG: Kanskje du burde tenke deg om litt før du skriver dilemmaet?

En skikkelig god.

Dilemma:

1 år uten spilling eller 1 år uten din favorittdrikke?
  • 0
Siterer fantomena:
1 år uten spilling eller 1 år uten din favorittdrikke?


1 år uten min favorittdrikke. Lett. Finnes så mye annet godt å drikke. Så det er ikke så stress!

Dilemma:

Ville du bodd under jorda for resten av livet ditt. Du vil aldri få se sola igjen. Eller bare spist gulerøtter resten av livet? Du får ikke mikse det opp med dip eller noe den slags. Bare plain gulrot.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer fantomena:
@PG: Kanskje du burde tenke deg om litt før du skriver dilemmaet?


På hvilken måte er ditt spørsmål så veldig mye bedre, og gjennomtenkt, enn mitt?

Lagt til 2011-11-23 16:21:
Siterer Taxta:
Ville du bodd under jorda for resten av livet ditt. Du vil aldri få se sola igjen. Eller bare spist gulerøtter resten av livet? Du får ikke mikse det opp med dip eller noe den slags. Bare plain gulrot.


Gulrot. Tror jeg.
Under jorda hadde jeg ikke funnet så fantastisk mye mat uansett.
Men jeg hadde daua av bare gulrot da, for mennesker trenger mer vitaminer, and stuff, enn det man får fra gulerot. Vi trenger kjøtt.

Dilemma:

Spise rått kjøtt hele livet, eller leve resten av livet på blader, grass etc?
(Rovdyr og byttedyr)
  • 0
Ville spist grønt, rått kjøtt kan vel være farlig, også er det ikke godt.

Dilemma:

Være sterk og se skikkelig svak ut, eller være svak å se skikkelig sterk ut?
  • 0
Spørs hvordan. Hvis du mener se ut som hulken, men være svak, eller se ut som en vanlig tynn mann, men som er skikkelig sterk, ville jeg nok vært sterk men se svak ut.

Dilemma:

Ikke få lov til å drite på 2 dager, eller ikke få lov til å pisse på 2 dager?

Tro meg. Begge deler er neste umulig.
  • 0
Ikke drite på 2 dager. Det har jeg gjordt før og kan sikkert gjøre det igjen, å ikke pisse på 2 dager er umulig for meg.

Dilemma:

Ville du hatt sex med Betty White eller Helen Mirren?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
*slettet*
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
*slettet*
  • 0
Siterer NewAge:
Dilemma:

Ville du hatt sex med Betty White eller Helen Mirren?


Æsj. Digusting question.
Helen Mirren kanskje? Ville ikke ha ligget med noen av dem for 1 milliard engang.

Dilemma:


Dele seng med Strategist eller fantomena?

Lagt til 2011-11-23 18:39:
Ikke nødvendigvis hatt sex med, altså.
  • 0
Strategist. Han kunne lært meg en del om eldgamle kulturer samtidig som jeg tar han.

Dilemma:

Pakistan eller Irak?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Pakistan.

Er fine strender der. Er sikkert det i Irak og da, men der er det så utrolig mye krig.

Dilemma:

Call of Duty eller Battlefield? (Høhø)
  • 0
Battlefield, lett. Har prøvd Modern Warfare 2, og da har jeg strengt tatt prøvd resten også. Likte ikke MW2, harry og klein historiedel, samt at onlinespilling aldri har vært min sak.

Dilemma:

Miste begge armene, eller begge beina?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har ikke den vært før?
Btw, uten tvil miste begge beina.
Er veldig lite jeg kan gjøre uten armer. Inkludert gaming
Hvis jeg mister begge beina, har jeg en god unnskyldning til å game hele dagen

Neida.

Lagt til 2011-11-23 20:24:
Dilemma:

Bli bannet fra hele GR, inkludert nyheter, etc, eller gi fra deg TV'en/monitoren din?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Har ikke den vært før?


Niks, noen lignende. Men ikke akkurat den.

Garantert bli bannet fra GR. Liker meg ikke så godt her at jeg ville gått glipp av gaming og andre ting man bruker TVen til.

Dilemma:

I fengsel med en cellekamerat som voldtar deg hver dag. Eller fanget på en øde øy med kanibaler som spiser av èn kropsdel hver dag?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Liker meg ikke så godt her at jeg ville gått glipp av gaming og andre ting man bruker TVen til.


Kunne jo kjøpt en ny TV

Siterer dark samus nemesis:
I fengsel med en cellekamerat som voldtar deg hver dag. Eller fanget på en øde øy med kanibaler som spiser av èn kropsdel hver dag?


Voldtatt av en cellekamerat. Regner med at det er ei dame!

Dilemma:

Være bundet fast i 3 dager, eller hengt opp ned i et tau etter beina i 1?
  • 0
Hva med å legge litt sjel bak dilemmaene?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Enig Taxta!

Siterer Parkour Gamer:
Være bundet fast i 3 dager, eller hengt opp ned i et tau etter beina i 1?


Bundet fast i 3 dager. Å henge opp ned tror jeg er veldig... unaturlig, og vondt etter hvert. Å sitte fast er "bare" irriterende og frustrerende.

Vær så snill da... Underliv med måte

Dilemma:

Aldri mer julemat (klementiner, marsipan, ribbe, grøt etc...) eller aldri mer julepynt?

Konkurranse: Om noen har forslag til en regel som kan sikre en eller to ekstra løsninger på gode dilemmaer, vennligst send meg dette forslaget i en melding, så skal jeg vurdere å implementere denne. Hvis ingen kommer med forslag, antar jeg at dere er fornøyde slik det fungerer per i dag og endrer ingen ting Klikk på denne teksten for å sende meg en melding!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • Play
  • Play
Jeg hadde nok gått for julepynt. Den beste julestemningen får eg når familien sitter til bords om kvelden og nyter pinnekjøtt, eller søndagene hvor vi har adventskvelder. Det blir ikke skikkelig julestemning uten lukten av julemat

Dilemma:

Du er på en 1000m høy fjelltopp. På den ene siden har bestekameraten din klamret seg fast for livet til fjellveggen, mens på andre siden henger broren din i samme skjebne. Du har bare tid til å redde en av dem.

Men hvem?
  • 0
Siterer Play:
Jeg hadde nok gått for julepynt. Den beste julestemningen får eg når familien sitter til bords om kvelden og nyter pinnekjøtt, eller søndagene hvor vi har adventskvelder. Det blir ikke skikkelig julestemning uten lukten av julemat

Dilemma:

Du er på en 1000m høy fjelltopp. På den ene siden har bestekameraten din klamret seg fast for livet til fjellveggen, mens på andre siden henger broren din i samme skjebne. Du har bare tid til å redde en av dem.

Men hvem?


jeg har så lange armer at jeg bare løfter opp begge med en gang.

ville du spist bæsj eller drukket sperm hehe
DoGRoG og blyantkvesser er coole men gay xQ
  • 0
Please kom med no mer seriøst da, Kule G.

Men for å svare på spørsmålet. Ville nok ha drukket sperm, siden jeg blir fort ferdig med det.


Dilemma:

Alle kan lese tankene dine ett år, eller være totalt isolert fra omverdenen ett år?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da ville jeg vært isolert fra omverdenen. Liker virkelig ikke tanken på at andre skal kunne vite hva som foregår i hodet mitt. Men jeg regner med at familien min kunne kommet med mat og sånt? Ellers ville det blitt umulig og leve.

Du har valget mellom og være sosial intelligent, og ha folk rundt deg når du vil, så du vil aldri føle deg ensom. Men du vil kjede deg resten av livet ditt. Eller du kan være sosialt uintelligent, veldig ensom, men du vil aldri kjede deg. Hva velger du?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!