Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


Siterer Taxta:
Om du var på et cruise-skip. Og den begynte å synke. Det var bare en livbåt igjen som ikke var kommet i vannet. Men den hadde bare plass til en person til. Du og bestevennen din er igjen. Hadde du valgt og stå igjen på båten, og gitt plassen til din kompis. Eller ville du tatt plassen?


Oouf... klassiker! Jeg ville nok tatt båten selv. Jeg synes livet og verden er så fin at jeg heller vil leve lenge med dårlig samvittighet, enn å dø tidlig med god. Deretter ville jeg levd livet til det fulle, for å ære min venn, slik at hans offer ikke ble bortkastet på sofasitting og Tv-titting.

Dilemma:

Å svette ti liter svette fordelt jevnt ut over hele døgnet, annenhver dag resten av livet, eller alltid bli akutt tissetreng igjen ett minutt etter at du har urinert, resten av livet?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Å svette ti liter svette fordelt jevnt ut over hele døgnet, annenhver dag resten av live


Definitivt. Kan skjules, og man får en dags pause.

Gamereactor tattovering i panna eller bare spille third-party spill på Virtual Boy resten av livet?
  • 0
Tror jeg ville gått for GR-tattis i panna, med tanke på at jeg har brukbar lang lugg til å dekke den til om jeg føler for det.

Bli tvunget til å spille 30 timer i uka, eller bare ha muligheten til å spille 2 timer i uka?
Let the voice of love take you higher
  • 0
2 timer i uka. Hadde blitt så utrolig lei av å spille 30 timer i uka. Har heller ikke tid til det.

Ville du drukket 1 liter spytt, eller drukket 1 liter svette?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Ville du drukket 1 liter spytt, eller drukket 1 liter svette?


Mitt eget spytt eller andre sitt spytt?

Uansett, tror nesten jeg vill drukket spytt. Det er mange måter å få andre sitt spytt i munnen din men det virker veldig unaturlig å ha andre eller din egen svette i munnen.

Ville du vært alene hele livet (HELT alene..) eller hatt en person som konstant er rundt deg og aldri forlater siden din. Som en bonus er denne personen samme kjønn som deg.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Den er kinkig, men det er vel derfor det kalles et dilemma... Tror nesten jeg hadde gått for å være sammen med noen, det blir jo som å ha siamesisk tvilling Om jeg blir lei vedkommende kan vi jo bare drive med hvert vårt, vi trenger jo bare å være i nærheten av hverandre ^^

Ville du hatt evnen til å lese og påvirke andres tanker eller evnen til å stoppe tiden (Basically Matt Parkman eller Hiro Nakamura)? ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Ville du hatt evnen til å lese og påvirke andres tanker eller evnen til å stoppe tiden


Din ost, Soraki, den var vanskelig Jeg er is-frelst, og om jeg fikk velge fritt blant superkrefter ville jeg ha kunne kontrollert temperatur, spesielt ville jeg kunne senke temperatur farlig fort. Litt Mr.freeze-ish. Så det nærmeste jeg kommer det av dine alternativer er å stoppe tiden.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg ville valgt evnen til å lese og påvirke andres tanker, tror jeg. Spesielt hvis jeg har muligheten til å blokkere det når som helst. Hvis det blir slik at jeg sitter i et klasserom og hører 24 andre folk som tenker på merkelige ting samtidig, hadde jeg nok tatt mitt eget liv før en uke hadde gått. Så: så lenge jeg kan lese og påvirke tankene når jeg ville, og blokkere det når jeg ville være i fred, hadde jeg valgt den evnen. Men ellers ville jeg ha valgt evnen til å stoppe tiden.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
En av dere må komme på banen med et nytt dilemma
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Dilemma

Spise dine egne hender, eller spise din venns fingre utenom tomlene og pekefingrene hans?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Får vi tilberede fingrene? I så fall hadde jeg spist fingrene til kompisen. Kunne ikke levd uten hendene mine.

Dilemma

Bli runka av en kompis, eller runke en kompis?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Bli runka av en kompis, eller runke en kompis?


Hmm... tror jeg måtte gå for å bli runka av en kompis. Da kan man i værstefall lukke øynene og late som om det er noen andre (om man har sterk nok vilje) eller om man er heldig nok til å ha en jente-kompis.

Dilemma:

Å være hyperaktiv, uten å kunne roe deg ned, eller å bare være helt energiløs for resten av livet?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Å være hyperaktiv passer meg mykje betre. Det er ein mykje kjekkare tilstand enn å vere energilaus

Dilemma:
Du er på eit synkande skip. Du har ein redningsvest. Gir du den til kona di eller son din? (Den som ikkje får vesten døyr)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Sønnen min, han fortjener en sjanse til å vokse opp.

Dilemma
Være høne på mandager eller ikke ha hår på hele kroppen?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Være ei høne på mandager? Ligger det noe mer bak som jeg ikke forstår. Eller mener du faktisk at man blir til ei høne på mandager? Jeg ville nok valgt å vært ei høne (?) Man ser helt fucka ut uten hår på kroppen.



Dilemma

Oppleve din aller verste dag om igjen og om igjen i 1 år. Eller sitte i en rullestol i 1 år. Dvs bena dine fungerer ikke.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Sitte i rullestol i eit år. Då kan den mentale helsa framleis vere på topp, noko som er veldig viktig.

Dilemma:
Fra no av, leve resten av livet utan penis, eller utan synet?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Uten penis, deffinitivt! Den er jo bare i veien uansett, eller i hvert fall ballene. Uansett, synet har jeg gang på gang konkludert med at jeg ikke kan leve uten... eller vil da... Syn over sex.

Dilemma

Å tjene 100 000 000 kroner i året på våpensalg, eller 100 000 i året på humanitært arbeid?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Våpensalg. 100 000 i året er for lite.

Dilemma: Ville du helst voldtatt moren din, eller ville du helst se 40 forskjellige GR-brukere voldta henne?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg tror faktisk du kan prestere å målbinde forumet, skreifiskar...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Dilemma: Ville du helst voldtatt moren din, eller ville du helst se 40 forskjellige GR-brukere voldta henne?


Dude... Bare dude...
Just kill him with your awesome
  • 0
Ok, jeg tar den, jeg, eller så dør vel spalten... Jeg ville voldtatt min egen mor, for å skåne henne for 39 voldtekter. Derpå vil jeg baklage sterkt, kutte all kontakt med familie og venner og starte et nytt liv som birøkter i Singapore.

Ok, nytt dilemma, gawd, det trengs!

Dilemma:
Ville du ha krydret alt du i fremtiden skulle spise og drikke med grillkrydder, eller gå med rød/blåe 3D-briller for resten av livet?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Jeg ville voldtatt min egen mor
Flott! Det var bare det jeg ville høre.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Ville krydret alt med grillkrydder fo sho'! Tror det hadde blitt fryktelig slitsomt å alltid skulle ha på seg 3D-briller i forskjellige farger, grillkrydder er forøvrig godt også ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Nytt dilemma Soraki.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Dilemma:

Fått deg svære (manne)pupper, eller byttet ut balla og pikken med en vagina?

Hadde vært litt morro med pupper, men det kan jo ikke skjules. Noe en vagina kan.

Lagt til 2011-11-23 14:17:
Siterer Taxta:
Nytt dilemma Soraki.


Står ikke at den som svarer må legge ut dilemmaet. Men man kan legge ut et dilemma, etter at det forrige er løst.

Lagt til 2011-11-23 14:17:
Kanskje jeg misforsto. Er "ny" i denne tråden.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!