Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


Aldri dusje. Klær kan kamuflere mye skitt, og fett hår kan bli en stil. Trenger jo heller ikke være så langt. Dessuten kan deodoarant skjule lukt på kort sikt, så tror jeg skulle overlevd. Verre å måtte leve resten av livet med den ketsjupflekken, det bremsesporet og det hullet i skosålen. Pluss at jeg svetter som en gris på føttene. Nei, gud bedre å måtte leve i ett par sokker resten av livet. Aldri dusje eller vaske håret igjen, LETT!!

"Nytt" dilemma (husker å ha sett det et sted på siden for ikke lenge siden):
Aldri mer få spille nye spill, eller aldri mer spille gamle spill. Alle spill før 2014 er gamle. Alle spill som kommer heretter er nye.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Aldri mer få spille nye spill, eller aldri mer spille gamle spill. Alle spill før 2014 er gamle. Alle spill som kommer heretter er nye.


Uten tvil hadde jeg kuttet ut nye spill. Jeg er så nostalgisk at jeg aldri kunne ekskludert mange av de gamle mesterverkene som finnes. No chance at all.

Nytt dilemma

Alltid hoppe over annenhvert ord du sier, eller alltid skrike annenhvert ord du sier?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Går for skrikinga. Virker mindre tilbakestående enn å hoppe over annenhvert ord.

Nytt dilemma

Aldri ha muligheten til å rette på pungen/penis, når det henger litt feil, eller å alltid ha en diger snue hengende i neseboret?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Aldri ha muligheten til å rette på pungen/penis, når det henger litt feil, eller å alltid ha en diger snue hengende i neseboret?


Jag väljer...

Siterer bent_a:
Aldri ha muligheten til å rette på pungen/penis


Du sa inte vilken negativ effekt det skulle ha

Nye dilemma

Ge upp din förlorade kärlek eller alltid skriva på svenska?
  • 0
Ge up din förlorade kärlek !

Finn noen å ha sex med.

Nytt trilemma

Norsk dame/type, Svensk dame/type, Dansk dame/type ?
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Nytt trilemma

Norsk dame/type, Svensk dame/type, Dansk dame/type ?


Snakker du da om hvilken nasjonalitet man vil at sin eventuelle kjæreste skal være, eller misforstår jeg helt?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Snakker du da om hvilken nasjonalitet man vil at sin eventuelle kjæreste skal være, eller misforstår jeg helt?


Det er riktig tenkt. Du misforstår ikke
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Det er riktig tenkt. Du misforstår ikke


Okay, here goes:

Siterer Marlboro Red:
Norsk dame/type, Svensk dame/type, Dansk dame/type ?


For min del er det helt det samme, så fremt jeg liker, og etterhvert elsker vedkommende. Men siden jeg må velge, går jeg for norsk, ettersom det minsker muligheten for språklige misforståelser. Såfremt vedkommende ikke er fra et sted på vestlandet, for da sliter jeg litt mer med å forstå alt. Spesielt Stavanger.

Nytt dilemma:

Vite absolutt alt om alle (altså at man ikke får en eneste overraskelse), eller ingenting (slik at du må lære det ved å faktisk prate med de, og tilbringe tid med de, i stedet for å vite alt mulig gjennom nettet) ?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nytt dilemma:

Vite absolutt alt om alle (altså at man ikke får en eneste overraskelse), eller ingenting (slik at du må lære det ved å faktisk prate med de, og tilbringe tid med de, i stedet for å vite alt mulig gjennom nettet) ?


Vita absolutt alt om alle!

Nytt dilemma:

Ville du helst slikket en snegle eller slikket en veldig kvisete fyr i fjeset?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ville du helst slikket en snegle eller slikket en veldig kvisete fyr i fjeset?


Snegler er jo en delikatesse. I noen land >)

Nytt dilemma:

Gå hele skolegangen på nytt (13 år), eller sitte i kassa på kiwi resten av livet?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gå hele skolegangen på nytt (13 år), eller sitte i kassa på kiwi resten av livet?


Gått de 13 årene på nytt. Høres helt jævelig ut begge delene.

Nytt dilemma:

Drikke en kopp med spy eller spise 50 snegler?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Drikke en kopp med spy eller spise 50 snegler?


Spise 50 snegler. Du får dem, hvitløksglassert på fine restauranter i Frankrike (men jeg hadde nok måttet svelge mer enn en kopp med eget spy underveis)

Nytt dilemma:

Kun P3 eller kun P13 resten av livet ?
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Kun P3 eller kun P13 resten av livet ?

Aha. Aktuelt dilemma med gode referanser. Regner med at det gjelder podkaster også, og da må det bli P13. Foreløpig er jeg nok så ung at jeg foretrekker musikken på P3, men den daglige dosen RR gjør det alt for tungt på den ene siden.

Nytt dilemma:

Få all drikke eller all mat gratis resten av livet?
  • 0
Siterer Mexis:
Nytt dilemma:

Få all drikke eller all mat gratis resten av livet?


Fra et økonomisk standpunkt ville jeg valgt gratis mat. Det er trossalt billigere å bestille/kjøpe drikke. Har du sett prisene på godt kjøtt? det er jo helt crazy! Tenk å dra på de dyreste stedene som fins, og forlate med en kvittering på 100kr for 2 pils, eller noen glass med dyr vin! Jeg kunne godt klart meg med gratis mat ja

Nytt dilemma:

All produksjon og utvikling av musikk stoppes eller all produksjon og utvikling av film/tv stoppes. Begge valgene betyr at vi ikke får noe nytt av det valget du tar fra nå til dommedag.
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Hmm... Hører lite på musikk og ser aldri på TV... ville først valgt musikk, men så kom jeg på at det også hadde betydd ingen nye soundtracks i spill - og med det ingen nye rytmespill (med originale soundtracks). Nei, tror jeg må velge TV/film, ser sjelden på TV og ville hatt mer enn nok filmer (og kanskje en og annen TV-serie) å se på resten av livet.

Nytt dilemma:

Få øynene stukket ut, eller alle neglene på fingre og tær trukket sakte ut en etter en?
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Få øynene stukket ut, eller alle neglene på fingre og tær trukket sakte ut en etter en?


Har fått tånegler trukket ut med feilberegnet bedøvelse, og selv det er et helvete. Likevel er det en mindre livsødeleggende greie enn å få øynene stukket ut. Neglene vokser jo tilbake, og om de ikke gjør, så klarer en seg litt bedre uten negler enn uten øyne.

Nytt dilemma:

- Starte hver dag med 1 mil sykkeltur, med en skremt katt i kurv foran. Hvor du konstant må passe på at den ikke stikker av, samt hente den hvis den gjør det.

Eller

- Avslutte hver dag med 5 kilometer joggetur, kledd i shorts, t-skjorte og sandaler uansett vær og temperatur, mens du lufter en hund som konstant vil skifte retning.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!