Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Bil-tråden


Hei!

Jeg er en bil-interessert jente som gjerne vil dele min interesse med andre, og vil gjerne at andre som kanskje også liker bil skriver her.

Jeg håper dette kommmer til å bli en morsom tråd hvor folk skriver og koser seg ^^)

  • 0
Toyota Supra twin turbo<3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Amerikanere er the shit! Drømmebilene er og vil alltid være:

1967 Chevy Impala (Svart, og pretty much helt lik den som blir brukt i Supernatural, its purrrfect.)

1964 Chevy Impala (Farge er nesten det samme men det må være hardtop.)

Chevy Bel Air (Årstall bryr jeg meg ikke om, de er alle awesome. Men helst i svart, turkis eller rød

Ferrari, Lambo og koenigsegg kan ta seg en bolle!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Chevrolet<3<3
  • 0
4life!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Amerikanere er the shit! Drømmebilene er og vil alltid være:

1967 Chevy Impala (Svart, og pretty much helt lik den som blir brukt i Supernatural, its purrrfect.)

1964 Chevy Impala (Farge er nesten det samme men det må være hardtop.)

Chevy Bel Air (Årstall bryr jeg meg ikke om, de er alle awesome. Men helst i svart, turkis eller rød

Ferrari, Lambo og koenigsegg kan ta seg en bolle!



Ja der har du mye rett ass! Cheva eier, og impala har vel egentlig alltid vært drømmebilen min ^^ Mattsvart 55 cheva med presse litt stor motor og store dekk hadde jo også vært dritfett da<3

Men nå for tiden gjelder det vel mest å få pussa opp mammas gamle bil som jeg kjøpte for to år siden som trenger alt nytt unntatt karroseriet omtrent.. Men først får jeg vel begynne på motoren og alt det elekstriske før det blir intriør og ekstriør Jeg ønsker meg jo svart og rød tuck 'n' roll inni og ofc litt pepitaruter noen steder. Og uttapå så blir det vel mattsvart med røde flammer på panseret og litt pinstriping bak på bagasjelokket. Men tar sin tid ja...

Det er jo heldigvis 4 år til jeg skal få lappen, så håper i hvert fall motoren er nogelunde ferdig da. Ellers så kan jeg jo prøvekjøre når jeg blir 16 da, og de nye reglene, som kom for en stund siden.., sier at man kan øvelseskjøre uten btekk i midten! yes!

^^)
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Volvo 850 eller en tysk bil. Kommer ikke til å velge så mye annet bilmessig.
Må jo også ha et fett anlegg for å spille bra musikk på INNSIDEN av bilen. For tiden eier jeg en toyota corolla. Men den sliter med alderdom. Låner en Volvo 850 for øyeblikket, synd den er automat
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Selv om jeg ikke er den største fanen av Volvo, så tror jeg nok det kommer til å bli valget en gang. Bare for å kjøre med liksom. Men ellers har jeg ikke spess ønske for bruksbil...

Også så klart da, lydannlegg! Very important.
  • 0
Siterer NewAge:
Chevy Bel Air


Drømmebilen, deluxe. Når den står i garasjen. DA, sier jeg meg fornøyd.

Ellers er snart lappen i boks, så da regner jeg med å skaffe meg en fin liten doning. Ikke noe som nødvendigvis drar kvinnfolk som fluer mot lort. Men ivertfall noe jeg kan føle meg trygg med, og til en nogenlunde fornuftig pris.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tips: Ikke kjøp en bil som er eldre enn 15-20 år. Mye verksted-tid da! Om du ikke liker å skru bil selv da.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Tips: Ikke kjøp en bil som er eldre enn 15-20 år. Mye verksted-tid da! Om du ikke liker å skru bil selv da.


Dette spørs jo mykje på bilen. Mange bilar ifrå 1990-talet som har god kvalitet. Toyota er eit godt eksempel.

Nå skal dei seiast at min Mitsubishi Galant GLSI (1990) står utan EU-godkjenning
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Taxta:
Tips: Ikke kjøp en bil som er eldre enn 15-20 år. Mye verksted-tid da! Om du ikke liker å skru bil selv da.


Japanerne hadde vel en relativt god tid da også, med tanke på drift og vedlikehold. Sikkerheten var derimot noe de ikke var flinkest på, men hey, hvem bryr seg om det?

Lagt til 2011-09-16 13:49:
Siterer dark samus nemesis:
Citerer NewAge:

Chevy Bel Air


Drømmebilen, deluxe. Når den står i garasjen. DA, sier jeg meg fornøyd.

Ellers er snart lappen i boks, så da regner jeg med å skaffe meg en fin liten doning. Ikke noe som nødvendigvis drar kvinnfolk som fluer mot lort. Men ivertfall noe jeg kan føle meg trygg med, og til en nogenlunde fornuftig pris.


Ingenting er så trist som å lete etter sin første bil, spesielt ikke om du har et snev av bilinteresse i blodet. Har selv hatt lappen i snart et år, men ikke fått meg selv til å kjøpe egen bil, men kan love dere at den lista er kjedelig. Bil til 30-40 laken? Ikke mye spennende der gitt. Mange som har gitt opp håpet om noe litt fresht, og endt opp med en Micra. Har god nok tilgang på bilen til faren min som i tillegg er en ny Mondeo FIRMABIL. Dvs. gratis drivstoff for min del.
Type here.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
<quote author="LeZimen">Citerer Taxta:
Tekst:<quote>

Den er lei . Jeg er ikke så superinteressert i bil selv. Men jeg vet at jeg har lyst på Volvo 850 ihvertfall. Men det regnes jo omtrent som en familiebil her i gården men
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har absolutt null peiling på bil. Eneste kravene jeg har er vel at den har fire hjul, kjører, og varer en stund.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Sier bare at jeg har ford mondeo 04
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Må vel prøve å få førerkortet og en bil jeg og snart..

Drømmebilen hadde nok vært en BMW M3, Saab 9-5 Aero eller en Volvo S60!
(Vet, jeg er litt sær.)
  • 0
Siterer DoanDavid:
Har absolutt null peiling på bil. Eneste kravene jeg har er vel at den har fire hjul, kjører, og varer en stund.


Da er du min direkte motsetning.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JohaxNeZ:
Må vel prøve å få førerkortet og en bil jeg og snart..

Drømmebilen hadde nok vært en BMW M3, Saab 9-5 Aero eller en Volvo S60!
(Vet, jeg er litt sær.)


Det er bare å starte. All trening er som regel god trening. Øvelse gjør mester osv. Deilig når man er ferdig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bilen min er helt fucka. Noen som vil kjøpe den?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Da er du min direkte motsetning.


Og praktisk er det. Funker det så er det godt nok for meg!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Taxta:
Bilen min er helt fucka. Noen som vil kjøpe den?


Hva slags bil er det? =)

Hmmm, før jeg kjøper meg en Volvo 850 så skal jeg fikse mer på Toyotaen min. En Corolla. På den så går det mye ut på å:

- Bytte frontrute
- Fikse rasling og stuffs i eksosanlegget.
- Få opp bagasjeluka.
- + en hel haug med småting.

Det er ikke dumt å lære seg litt bil.

Lagt til: Må forresten legge til at en Toyota Corolla er mye penere som sedan i stedet for coupe.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
BUMP!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vet dette er en meget gammel tråd, og at dette er helt feil forum dersom man leter etter noen bil-nørder, men kunne trengt noe hjelp.

Jeg har en Audi A4 1996 1,6L sedan. Siden jeg går VGS, og man ikke får betalt for å gå skole så har jeg ikke alltid råd til å fylle, og det hender seg jeg kjører på ganske lite bensin, tror jeg. Måleren viser at det er veldig lite bensin, men det er ingen bensinlampe eller noe som lyser.

Det er bensinlamper i gamle biler også, right?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!