Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Tower of Fantasy
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Den ultimate sex og utseende tråden

Om man mener kjærlighet er noe tull og ikke eksisterer så får man ta opp meningene sine i den "Ultimate sex og utseende tråden".

Som sagt handler denne tråden om sex og utseende, og denne tråden vil inneholde alt som har med fysiske relasjoner, som myten om kjærlighet å gjøre.

Jeg vil starte av en debatt med en gang, og den er som følger:
      Hva defineres som kjærlighet?

Er det et psykisk begjær mellom to mennesker som eksisterer på et ufysisk plan?

Er det at man ofrer liv og lemme for akkurat den personen uansett hva?

Eller er det i bunn og grunn bare kjønnshormoner?

Er det alle, eller er det ingen?

Personlig vil jeg gå for alternativ 3. Tar man det som utgangspunkt kommer man videre på alt det andre som tas i betraktning når man deler livet med noen.

Jeg vil si at det er et bånd som knyttes over tid, og man lettere kan takle en pen kvinne med en kjedelig / irriterende personlighet, enn en stygg kvinne, med en fantastisk personlighet.
      Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
      • 0
      Du kødder.
      End of line, be excellent to each other.
      • 0
      Siterer Skreifiskaren:
      Du kødder.

Les i kjærlighets tråden.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Såklart eksisterer kjærlighet. Det er empirisk bevist som en aktiv følelse i hjernen. Disse følelsene dukker opp ved at en rekke hormoner blir overprodusert i kroppen når tanken på en bestemt person er tilstedeværende og som dermed stimulerer eller øker lysten. Nå er det viktig å skille mellom forelske og kjærlighet som to typer nevrologiske fenomener. Forelskelse og kjærlighet er aktive på forskjellige steder i hjernen. Forelskelse er en psykotisk tilstand som oppstår i den primitive midthjernen. Kjærligheten er fornuftig og sitter nær den analytiske hjernebarken.

Så den psykose forelskelse er, kan ikke grunnes i slike enkle fasiter om at man foretrekker pen med dårlig personlighet fremfor stygg med god personlighet. Det er ikke noe allmenngyldig svar på hva som gjør en person forelsket. Forelskelse vet jeg, erfaringsmessig er noe som kan dukke opp om hvilken som helst person som er innenfor en bestemt, subjektiv klassefisering. Det er da noe ved den utkårede som trigger hormonene og setter kroppen i en psykotisk tilstand.

Det handler altså ikke om å velge svart/hvitt ut fra fornuften, det er et valg følelsene gjør for deg. Å diskutere dette ut fra et dikotomisk eksempel blir veldig dogmatisk.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Kjærlighet er en følelse som eksisterer i kjernen av formeringsinstinktet. Selv om vi ikke alle nødvendigvis formerer oss så er det ene og alene denne grunnen for at følelsen eksisterer. Ikke kun i sex, men også i familier, hvor man føler kontakt med hverandre på grunn av menneskets fundamentale flokk-psykologi. Det er derfor mange opplever problem i forholdet etter at barna har blitt voksne (og har "forlatt redet"): Behovet for å holde sammen for dem er ikke lenger til stede.

Ikke at jeg forkaster kjærlighet; Kjærlighet er sweet, men jeg misliker hvordan alle konstant romantiserer (lol) dette konseptet. Sex er den absolutt mest primitive tingen med oss. At man har variende smak er like naturlig som alt ovenfor. Det går mer eller mindre bare på "kvalitet", og noen har forskjellige kriterier enn andre. Det er egentlig ikke noe særlig å diskutere her.

Vi er mye mer primitive enn de fleste liker å innbille seg.
      http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
      • 0
      Kjærleik er vel når folk kan være sammen uten at man plages av hverandre.
      + at man kan pule. Det er alltid et pluss.
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Såklart eksisterer kjærlighet. Det er empirisk bevist som en aktiv følelse i hjernen. Disse følelsene dukker opp ved at en rekke hormoner blir overprodusert i kroppen når tanken på en bestemt person er tilstedeværende og som dermed stimulerer eller øker lysten. Nå er det viktig å skille mellom forelske og kjærlighet som to typer nevrologiske fenomener. Forelskelse og kjærlighet er aktive på forskjellige steder i hjernen. Forelskelse er en psykotisk tilstand som oppstår i den primitive midthjernen. Kjærligheten er fornuftig og sitter nær den analytiske hjernebarken.

Så den psykose forelskelse er, kan ikke grunnes i slike enkle fasiter om at man foretrekker pen med dårlig personlighet fremfor stygg med god personlighet. Det er ikke noe allmenngyldig svar på hva som gjør en person forelsket. Forelskelse vet jeg, erfaringsmessig er noe som kan dukke opp om hvilken som helst person som er innenfor en bestemt, subjektiv klassefisering. Det er da noe ved den utkårede som trigger hormonene og setter kroppen i en psykotisk tilstand.

Det handler altså ikke om å velge svart/hvitt ut fra fornuften, det er et valg følelsene gjør for deg. Å diskutere dette ut fra et dikotomisk eksempel blir veldig dogmatisk.

Hvis du skrivd det der uten å søke det opp fortjener du en pris.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      S

enig, jeg hadde aldri kommet på så mye tekst uten og søkt det opp.
      Yeah Mr.White! Yeah Science!
      • 0
      I am a good sex man, girls love my sex, my sex is the best

Lagt til 2011-10-13 17:52:
      I have many good sexmoves, that i learned in china

and i am a sexual tiger that feed on vagina
      • 0
      Sex er digg
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Noen jenter er sånn dritdigge, men dumme.
      Noen jenter er sånn dritsmarte, men lite attraktive.(les: stygge)
      Noen jenter er dritsmarte og vakre.

Jeg liker sistnevnte best.
      Fem-stjerners medlem
      • 0
      Siterer fattigmann:

+1
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer fattigmann:

Amen, bror
      • 0
      Siterer fattigmann:

+1

Siterer The Cookiemonster:
      Citerer fattigmann:

+1

+1

Siterer Cherno:
      Citerer fattigmann:

Amen, bror

+1
      • 0
      +1 in this shit
      Fem-stjerners medlem
      • 0
      henning er den perfekte personen<3
      • 0
      Jeg elsker meg selv så mye at jeg velger å ikke diskutere kjærlighet på et spillforum. lol
      "Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
      • 0
      lol @ thread, men tror den kan bli interessant om folk blir aktiv her. Haha. Liker beskrivelsene dine av jenter, fattigmann. Morsomt å høre noe sånt fra en gutts perspektiv. Kjenner meg veldig godt i èn av beskrivelsene, og jeg er ikke innbilsk...

Og som du, zelda7 the threadstarter, sier; det siste du nevner der stemmer ikke helt syns jeg... Tror du virkelig du kan overleve med en kvinne som fikk utseendet i gave, enn personligheten? En irriterende og kjedelig person kan tære ganske heavy på deg, og dette over lang tid. Bånd kan umulig knyttes om dere har lite til felles (aka hun blir kjedelig, som du nevner, for deg) og hvis hun er irriterende er det vanskelig å kunne ha et avslappet forhold til hu, og fucker basically opp i ting. For når du nevner penhet, er det sex og attraktivitet du snakker om da? Et ordentlig forhold kan ikke baseres kun på sex. Kan jo alltids kategoriseres som fuckfriend, men dere er vel litt mer seriøse enn dèt...

De fleste modne guttene/mennene ville gått for sistnevnte, altså kvinnen med personligheten, og ikke det så altfor fantastiske utseende. Selvfølgelig er utseende et pluss! Men ikke se etter det først! Klisjè å si det, men indre skjønnhet er viktigere enn man tror... Men dette er tross alt min mening. Veldig overfladisk, but still.
      When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
      • 0
      Alt er relativt.

Uansett hva noen skriver her stemmer det ikke med andres ståsted, spesielt ikke motsatte kjønn.

Anywhore, kjærlighet er sterkt vennskap/samhørighetsfølelse som oppbygges over en tidsperiode. Forelskelse er noe som oppstår hos 14 år gammle jenter. Lyst er noe som er tilstede i alle menn til enhver tid.

The only purpose of life, is to give life purpose!
      • 0
      Dud above me: Navnet ditt passer perfekt med han fyren som lagde tråden;)
      • 0
      Siterer Cherno:
      Dud above me: Navnet ditt passer perfekt med han fyren som lagde tråden;)

+1
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer fattigmann:

+1337
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Forelskelse er en psykotisk tilstand (...)
      ^ Fantastisk!
      • 0
      That makes me a psycho.

Beklager å måtte skuffe dere, men mitt forhold består nok mer av kjærlighet enn seksuell attraksjon Så enten er dere superbitre eller så har dere bare ikke møtt på riktig person enda. Se tilbake på denne tråden om 30 år, så skal vi se om dere fortsatt støtter deres egne teorier.
      ~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!