Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Gratulerer med dagen, Madzen!
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Gratulerer med dagen, Madzen!

Å tusen takk, jeg har det fint i dag.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Husker noen 13 minutters salget til Komplett fra forrige uke? Jeg kjøpte Xbox Elite kontrolleren og South Park (Gold in fact) til PS4.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer Madzen:
Husker noen 13 minutters salget til Komplett fra forrige uke? Jeg kjøpte Xbox Elite kontrolleren og South Park (Gold in fact) til PS4.


dis nigga
  • 0
Noen som liker seg i varmen æll?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Snart onsdag og hva er vel mer moro enn sangleker? Alle har vel moret seg med 3 små kinesere på habraplass med bare i,o,a osv, men her bytter vi også ut Kinesere med Japanere! He he,kan love dere latteren kommer til å sitte løst når noen glemmer seg og synger Tri smi Kinisiri istedenfor Jipiniri!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som liker seg i varmen æll?


Nej.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som liker seg i varmen æll?


Glad for at jeg holder til i en kjeller, for å si det slik.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Snur på Østlandet på lørdag, blir deilig med dager der makstemperaturen ikke stiger over 25 grader.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Er så varmt her at jeg håper regnet snart tar over.
  • 0
Er faktisk sol i Bergen for tiden. Trodde vi var immun mot global oppvarming men nei, er like jævlig her som i resten av landet.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Merk at på lørdag, søndag, mandag og tirsdag er det spådd regn her på Toten, nydeeelig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg var litt uheldig i går og knuste skjermen til min iPhone SE, jeg trodde att jeg puttet mobilen i lommen. Jeg fikset det hos Harddisk.No tidligere i dag, det kostet 899 KR men det var vært det.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Fikser aldri mobiler hos de ulike mobilfikserne. Hørt flere ganger om at de har brukt billige og "fake" deler, for så tjene rått på det. Har selv fikset flere Iphoner med knust skjerm og bakdel. Også byttet et par Ipad-skjermer selv. Mye billigere å gjøre selv. Dessuten finnes det haugevis av Youtubevideoer av hvordan man gjør jobben selv.
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Fikser aldri mobiler hos de ulike mobilfikserne. Hørt flere ganger om at de har brukt billige og "fake" deler, for så tjene rått på det. Har selv fikset flere Iphoner med knust skjerm og bakdel. Også byttet et par Ipad-skjermer selv. Mye billigere å gjøre selv. Dessuten finnes det haugevis av Youtubevideoer av hvordan man gjør jobben selv.

Kjønner hvorfor, jeg fikk mobilen på forrige års Black Friday så det var uaktuelt for meg å kjøpe en ny en. De garanterte att jeg skulle komme tilbake og få sett på kjermen på nytt viss det var noe, gratis selvfølgelig.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Slender Man filmen er rett rundt hjørnet. Har spilt spillet og jeg kan ærlig talt innrømme at jeg nesten bæsjet i buksa ut av ren skrekk første gang jeg prøvde det. Til min skuffelse har filmen fått PG-13 rating og nå har jeg mistet all interesse
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Sånn går det når man blander PS4 og PS2 grafikkmotoren sammen:

https://i.redd.it/lcok42lpryc11.jpg



Ha ha. Det der er jo bare nostalgi i et nøtteskall. For et syn!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Slender Man filmen er rett rundt hjørnet. Har spilt spillet og jeg kan ærlig talt innrømme at jeg nesten bæsjet i buksa ut av ren skrekk første gang jeg prøvde det. Til min skuffelse har filmen fått PG-13 rating og nå har jeg mistet all interesse


Dagens sjokk: Ny premieredato er 28. desember.
  • 0
Våknet akkurat fra en SYK drøm.. Underbevisstheten min er tydeligvis mer kompleks enn jeg skulle trodd. Drømmen gikk omtrent slik som dette her:
Animerte karakterer fra Warner Brothers ( Snurre Sprett, Daffy Duck, Tasmansk Djevel etc ) stod på en fjelltopp, på andre siden stod Nintendo karakterer.. Super Mario, Bowser, Link etc..
De skulle tydeligvis slåss til det kun var en igjen. Nærmet meg finalen mellom Ganondorf og Speedy Gonzales men dessverre våknet jeg fordi telefonen ringte. Kuleste drømmen jeg har hatt noen gang!!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Ny dag, nye muligheter! Hva spiller dere tidlig på morgenen da?
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Ny dag, nye muligheter! Hva spiller dere tidlig på morgenen da?

Varirerer , men i dag spiller jeg vel metroid prime eventuelt også litt return to castle wolfenstein
Er det noen som vet om vi får en fysisk utgave av Zone of the Enders 2 Remaken til PS4?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen som vet om vi får en fysisk utgave av Zone of the Enders 2 Remaken til PS4?


Bruker du sosiale medier? Jeg har nok dessverre ikke kunnskapen til å svare på spørsmålet, men er sikkert mulig å høre med Gamestop eller lignende kjeder som elkjop eller lignende som har åpne sosiale medier, de pleier å svare innen noen timer på spørsmål etter egen erfaring. Så går sikkert an å høre med de angående om de har noe i systemet som importeres til Norge.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!