Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer The Cookiemonster:
Ta gjerne turen innom både før, under og etter E3. Åpen invitasjon finner du både her og i gjesteboken til undertegnende.


Høres hyggelig ut! Har enda ikke besøkt den discorden. Er det snakk om tekst chat, eller "snakke" chat?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Høres hyggelig ut! Har enda ikke besøkt den discorden. Er det snakk om tekst chat, eller "snakke" chat?


Er mulighet for begge, men er bare tekst som faktisk blir brukt i disse dager. Litt roligere enn under den første perioden (for å si det pent), men jeg håper å få litt liv under E3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mulig jeg bare begynner å bli kresen, men Fifa 19 var det eneste som vekket min interesse i dag.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
E3 har vært trøtte saker så langt. Satser på at Ubisoft og Sony har noen ess i ermet, ellers er det ikke mye jeg ser frem til på spillfronten. Litt forsynt med utallige oppfølgere og remakes merker jeg.
  • 0
Din nøtt pappa, hvorfor i svarte måtte du ringe meg midt i en bud-runde under 1 minutt.
Jeg felt nesten en tåre når jeg så direkten til Beth.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Helt korrekt.

Dere andre er derimot velkommen til E3-prat og hva enn annet dere skulle ønske å prate om.

https://discord.gg/KYGmw8j


Jeg blir ikke med før SirThomas får komme tilbake!
  • 0
Siterer TK Quill:
E3 har vært trøtte saker så langt.


Jeg er ikke enig, men har svart i bloggen din og orker ikke ta det på nytt her. Men kort og greit så syns jeg vi fikk se mye spennende og det er flere av spillene jeg gleder meg veldig til.

Veldig kult å se det nye spillet til Fromsoftware (Sekiro: Shadows die Twice), Halo ser ut til å gå en ny vei med Halo Infinity og Devil May Cry fansen fikk endelig se oppfølgeren de har ventet i 10 år på. Mer Dying Light er heller ikke dumt, kult med nytt spill fra Remedy (Control) og The Last of Us 2 ser helt nydelig ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Jeppzki:
Jeg blir ikke med før SirThomas får komme tilbake


Ville ikke holdt pusten om jeg var deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mer Dying Light er heller ikke dumt,

Hmm, ja den tenkte jeg ikke på, det kan bli ganske så greit, nå må jeg bare få blitt ferdig med 1 ern først.
Siterer The Cookiemonster:
Ville ikke holdt pusten om jeg var deg.


Nå skal jeg lage en facebook-kampanje som heter #SlippThomasInn! Jeg håper at alle dere andre her på GR også blir med på dette og viser deres støtte til Thomas ved å signere innleggene deres med emneknaggen. Slik:

#SlippThomasInn!
  • 0
Siterer Jeppzki:
Nå skal jeg lage en facebook-kampanje som heter #SlippThomasInn!


Lykke til.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tusen takk!

#SlippThomasInn

EDIT: Er det noen som vil spille Fallout 76 i lag når det kommer ut?
  • 0
Terminator 3 er på vei. Filming har startet, premiere 22 November 2019.
Vet ikke om dette er internasjonalt eller bare innenlands, men billetter til premieren skal anskaffes om jeg så må fly til det rottehølet av et land de kaller USA og se den der.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Hei.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Hei.


Hi, old legend.
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Terminator 3 er på vei. Filming har startet, premiere 22 November 2019.
Vet ikke om dette er internasjonalt eller bare innenlands, men billetter til premieren skal anskaffes om jeg så må fly til det rottehølet av et land de kaller USA og se den der.


Hadde det bare vært Terminator 3 Vi har uheldigvis fått både 3, 4 og 5 som har vært alt fra greie til direkte kjedelige i mine øyne. Vi får se hva "Terminator 6" får til.
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Hadde det bare vært Terminator 3 Vi har uheldigvis fått både 3, 4 og 5 som har vært alt fra greie til direkte kjedelige i mine øyne. Vi får se hva "Terminator 6" får til.

Nope, finnes kun to Terminator filmer. "Oppfølgerene" er bare heldig nok til å bære samme navn.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
I am back again.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer Taxta:
Hei.


Hei.

Siterer Madzen:
I am back again.


Velkommen tilbake!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ryktes at Back to the future 4 er på vei. Denne gangen med Michael J, McFly sin sønn i hovedrollen. Han skal tilbake til 80tallet sett fra 2018 perspektiv for å undervise folk med hockeysveis i politisk korrekthet... Ok dette er løgn, men høres ut som en god ide spørr du meg.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Dere lever ennå asså. Mista en tusj noengang da?
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Gjør ingen ting.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Hehe, ble litt overrasket selv. Lenge siden en av tegningene mine har fått så mye oppmerksomhet
  • 0
Det ser ut som jeg har bursdag idag, 20 år faktisk lol.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!