Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Fordi sokkene lukter ikke, dine tær lukter og «smitter» sokkene med denne forferdelsen.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Nå er det ikke så veldig lenge til God of War (4) kommer ut, og jeg føler at denne videoen fremdeles er relevant selv om den kom ut i 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=tY6vIDCK7iQ

Kort og greit: Nye God of War ser ikke ut som God of War. Det er kanskje ikke et problem i seg selv (reboots kan være vel og bra), men når gameplayet ser såpass rævva ut så blir jeg litt bekymret. Får håpe grafikken og storyen er på topp, for hvis gameplayet er så basic og spillet så klar for "rusle sekvenser" og å rive kontrollen ut av hendene til spilleren, så tror jeg ikke jeg er interessert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Forhåpentligvis vil du betrygges når vi legger ut preview Magnus har skrevet etter at han fikk spille God of War, Crazy Kraken;)
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Forhåpentligvis vil du betrygges når vi legger ut preview Magnus har skrevet etter at han fikk spille God of War, Crazy Kraken;)


Håper det! Hadde blitt utrolig happy om spillet faktisk blir bra, men jeg er veldig skeptisk foreløpig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som har prøvd spaghetti med ananas og aprikos?
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
ananas


Nei. Bare nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Noen fler enn meg som lurer på hvorfor det aldri kom en DLC-story til The Last Of Us, om hvordan Joel ble kjent med Tess? Eller muligheten for å styre broren til Joel?
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Noen fler enn meg som lurer på hvorfor det aldri kom en DLC-story til The Last Of Us, om hvordan Joel ble kjent med Tess? Eller muligheten for å styre broren til Joel?


Egentlig ikke?

Syns den DLCen vi fikk var veldig bra, og vil heller at de jobber med nye spill istedenfor DLC.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Joda, at de heller skal jobbe med nye spill istedenfor for DLC kan jeg forstå, men føler det var en bit av TLoU jeg ønsket å få vite mer om. Tviler ikke om de er med i Part 2 på en eller annen måte.
  • 0
God morgen folkens! Noen som er like spente som meg på hva som kommer til å skje ved regjeringen idag?
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
God morgen folkens! Noen som er like spente som meg på hva som kommer til å skje ved regjeringen idag?


Spoiler:Sylvi Listhaug gikk av som Spoiler:justisminister
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Sea of Thieves er et helt fantastisk bra spill! Har ikke kost meg så mye med et spill på evigheter!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spiller for tiden Xenoblades Chronicles X på WiiU. Vært litt fram og tilbake med at det er så uvant kampsystem...
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
God morgen folkens! Noen som er like spente som meg på hva som kommer til å skje ved regjeringen idag?

Eneste jeg lurer på er hva som foregår i det forskrudde hodet til Knut Arild. At dette vraket av et menneske sitter så høyt oppe i systemet er langt forbi min forståelsesevne. Og hva i HELVETE var det egentlig Sylvi sa som IKKE stemmer overens med virkeligheten?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Det er måten innlegget hennes ble fremlagt på og at timingen var uheldig i forhold til Utøya-filmen, som nylig kom ut på norsk kino.
  • 0
Hallois folkens! Hva skjer midt ut på kvelden med dere?
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Hallois folkens! Hva skjer midt ut på kvelden med dere?


Hmm... Tenkte jeg kanskje skulle runne Halo 5?

Hva med deg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
For å si det slik så sluknet jeg i senga etter den forrige innlegget. Spilte litt FF II før jeg la meg, ellers erdetjo ny dag, nye muligheter nå
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
For å si det slik så sluknet jeg i senga etter den forrige innlegget. Spilte litt FF II før jeg la meg, ellers erdetjo ny dag, nye muligheter nå


Våken tidlig du.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Jupp, looking good!
  • 0
1 april og jeg har akkurat konvertert til islam. Skål!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Synes lanseringstraileren til Pokemon Stars som kom ut i kveld (til Nintendo Switch) var knall! Digget å se Ash sitte på ryggen til Dragonite og fly til Lavender Town.
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Synes lanseringstraileren til Pokemon Stars som kom ut i kveld (til Nintendo Switch) var knall! Digget å se Ash sitte på ryggen til Dragonite og fly til Lavender Town.


Flott fiskestang.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jøss, har ikke GR anmeldt Life is Strange: Before the Storm?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!