Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Fikk sett piloten av The Americans sesong 1 i går... Skaffet meg sesong 1 på black friday og får vel sesong 2 til jul.... Uansett, piloten er en av de desiderte beste piloten jeg har sett, å jeg har jo begynt å sett en del , men dette er virkelig en av de absolutt bedre / beste piloten jeg har sett, meget, meget god. Akkurat nok med flashback. Starter relativt rett på og du får en fin introduksjon til en del av karakterene og premise til handlingen. Når i tillegg Phil Colins In the Air tonight blir spilt nært slutten, så får du en så og si perfekt pilot. Også er både åpning og ending sangen veldig bra. En meget god start på en spion, thriller. Er også vært å nevne at jeg virkelig likte at du må lese litt mellom linjene her, kanskje ikke like mye som the wire, men fremdeles litt. Du får forklart det du trenger å få forklart. Nå skal jeg prøve å få sett en epiosde om dagen, å så starte med sesong 2 ved jule tider. Startet litt sent, men nå gleder jeg meg til fortsettelsen og håper også bare på at sesong 3 og 4 får et fint salg på et evnt jule salg
Siterer The Cookiemonster:
Fantasy-laget ditt stuper for øyeblikket.


Ja, det går rakt åt hälvette. Hatt skammelig uflaks.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ja, det går rakt åt hälvette. Hatt skammelig uflaks.


Tar deg igjen snart nå. Kjører City-tendenser for tiden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg vet ikke om noen har tid til å lese lange blogger midt i eksamensstress og mas, men jeg har ihvertfall blogget om mine 10 år her på forumet. Ta en titt om dere er interesserte!

https://www.gamereactor.no/blog/crazy+kraken/#93083
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Hva syns dere om The Game Awards 2017 resultatene? Og hva med showet i seg selv?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns dere om The Game Awards 2017 resultatene? Og hva med showet i seg selv?


Persona 5 ble snyltet for et par priser, og Josef Fares er en legende.

Artig med noe nytt fra FromSoft da, håper de viser noe mer på PSX.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Persona 5 ble snyltet for et par priser


What he said.

Jeg personlig skjønner ikke helt den ekstreme hypen rundt BOTW. For all del, det er et meget bra spill, definitivt blant årets beste. Men det kommer nok ikke til å havne helt øverst på min liste.

Ellers kult at NieR: Automata fikk prisen for Best Score / Music.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Jeg personlig skjønner ikke helt den ekstreme hypen rundt BOTW. For all del, det er et meget bra spill, definitivt blant årets beste. Men det kommer nok ikke til å havne helt øverst på min liste.

Ja, er nok enig der, altså kan jo endres når jeg engang blir ferdig med botw, men sånn lister , og relativ mange kåringer etc blir fort mer en popularitet kåring. Men, er jo enig at botw allikevel er blant de beste, men jeg har hvertfall hittil personlig 2 spill jeg foretrekker over det P5 og Divinity 2,men det er jo allikevel litt subjektivt, så sånne kåringer her blir jo enkelig litt dumt allikevel vil jeg si.
Frykter nok at det rett og slett ikke var alle i juryen, inkludert meg, som ikke har fullført Persona 5 enda, og dermed ikke sett alt spillet har å by på.
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Frykter nok at det rett og slett ikke var alle i juryen, inkludert meg, som ikke har fullført Persona 5 enda, og dermed ikke sett alt spillet har å by på.


Kan jeg få melde meg inn i juryen? Jeg ønsker å gi en stemme til best girl Makoto.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Og der scoret united..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Og der scoret united..


Det liker Glorfindel og Xtord.
Siterer bent_a:
Og der scoret united..


Er De en slik West Brom-fæn?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I dag var det på tide å spille ferdig Oxenfree! For et flott spill det var, men jeg skjønner nå at jeg nesten må spille gjennom det en gang til...

Før det hadde jeg lyst til å teste Firewatch. Flott spill, og ble ferdig med det også. Da var det klart at Wolfeinstein 2: The New Colossus stod for tur, men det skuffet dessverre. Jeg syns ikke det var behagelig å spille det på PS4. Kontrollene er ikke responsive nok, og spillet blir langt mer frustrerende enn gøy. Det virker faktisk en god del vanskeligere enn 1ern også. Tror nesten jeg må kjøpe spillet på nyt senere til PC, for å få en bedre opplevelse...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Det virker faktisk en god del vanskeligere enn 1ern også.

Ikke spilt Wolfenstein 2 enda, men kort spørsmål , hvilke vanskelighets grad spilt du på? Altså jeg runnet det første på aller vanskeligst å ved unntak av noen få tilfeller var ikke det så vanskelig, men nå tipper jeg da ut du ikke spilt på aller vanskeligst? For i såfall burde det gå greit for meg uansett, hvis jeg kjøper det. Men, ja kanskje det er bedre på pc
  • 0
Jeg spiller på samme vanskelighetsgrad som jeg spilte på i The New Order.

Testet demoen av Wolf2 på PC nå, og det ser ut til å fungere ekstreeemt dårlig. Så jeg må nesten bare spille PS4 utgaven tror jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Måtte justere ned vanskelighetsgraden fra "normal" til "lett" (nest letteste) i Wolfenstein 2. Det føltes veldig ut som et nederlag, men spillet føles mye mer rettferdig ut nå. "Normal" er sikkert helt fint på PC der man har mer presise kontrollere. Problemet er tross alt ikke at man ikke gjør nok skade på fiendene, men at man tar så utrolig fort skade selv. Det er også flere seksjoner man ikke kan forberede seg på der man ikke kan bruke stealth, og da kan det fort bli vrient. Jeg justerte også kontroller sensitiviteten ned til 39 (standard er 60 tror jeg), som flere sier er anbefalt på PS4. Da fungerer spillet mye bedre, for problemet er at man ofte sikter forbi målet man ønsker å skyte på.

Alt i alt er Wolfenstein 2 veldig bra så langt, med noen få problemer, feks at man ikke får bra nok "feedback" på at man tar skade. Har man en god nok PC så burde man nok spille det der, men spillet er også flott på PS4, selv om kontrollerne ikke er helt tipp topp. Skal bli spennende å spille videre!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
"Normal" er sikkert helt fint på PC der man har mer presise kontrollere.


Det er det. Jeg spiller på Normal på PC og jeg har ikke støtt på noen særlige problemer enda. Og jeg spiller vanligvis FPS på konsoll, så jeg er så som så til å aime med mus.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og jeg spiller vanligvis FPS på konsoll, så jeg er så som så til å aime med mus.


Jeg tror ikke man trenger mye trening for å "lære seg" å spille med mus. Det er rett og slett bare mer presist. Men jeg må være ærlig, jeg daua faktisk en hel del på "easy" også (nest letteste). Jeg ble nettopp ferdig med det nå, flott spill, men det når ikke opp til The New Order for min del. Det blir litt for "goofy" til tider, og så er ikke leveldesignet like "tight". Men jeg er uansett glad for at spillet fikk en oppfølger og at det ble så bra som det ble.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg tror ikke man trenger mye trening for å "lære seg" å spille med mus. Det er rett og slett bare mer presist.


Er vel bare en tilvenningssak ja. Men per nå opplever jeg at jeg har bedre aim når jeg spiller Overwatch på PS4 enn når jeg spiller Overwatch på PC.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er vel bare en tilvenningssak ja. Men per nå opplever jeg at jeg har bedre aim når jeg spiller Overwatch på PS4 enn når jeg spiller Overwatch på PC.


Selv har jeg ikke spilt Overwatch på konsoll, men hvis det føles veldig bra å spille det så regner jeg med at Blizzard har gjort en god nok jobb med tracking og soft auto-aim (osv). Det må også nevnes at Overwatch har et langt roligere tempo enn Wolfenstein 2 (når helvete bryter løs). Men det er stor forskjell på PC og Konsoll, og Overwatch selv er et godt eksempel på dette. Blizzard har flere ganger sagt at de jobber med å balansere spillet ulikt på konsoll og PC, nettopp fordi noen helter er sterkere på konsoll enn på PC og omvendt. Både Thorbjorn og Phara var veldig sterke på konsoll, og måtte nerfes, om jeg ikke husker helt feil.

Har du kommet langt i Wolfenstein 2 enda, Grallen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Selv har jeg ikke spilt Overwatch på konsoll, men hvis det føles veldig bra å spille det så regner jeg med at Blizzard har gjort en god nok jobb med tracking og soft auto-aim (osv)


Det er nok tilfellet, ja. Ana var visst veldig vanskelig å spille som på konsoll en periode siden trackingen og auto-aimen ikke reagerte på spillere på laget ditt, noe som gjorde det vanskelig å heale de.

Skal jo også sies att fiendene i Wolfenstein beveger seg mer forutsigbart enn Overwatch-figurer som Tracer og Genji, noe som gjør de litt lettere å sikte på.


Siterer Crazy Kraken:
Har du kommet langt i Wolfenstein 2 enda, Grallen?


Har kommet til Spoiler:New Orleans, om jeg husker riktig. Har ikke fått spilt det siden starten av desember, siden jeg ikke tok med den stasjonære PCen min hjem til jul. Men så fort jeg er tilbake på hybelen så blir nok Wolfenstein 2 førsteprioritet på spillfronten.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har kommet til


Over halvveis med andre ord!

Siterer Grallen:
Men så fort jeg er tilbake på hybelen så blir nok Wolfenstein 2 førsteprioritet på spillfronten.


Flott, gleder meg til å høre hva du syns når du er ferdig! Er du fan av The New Order?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er du fan av The New Order?


Det er jeg! Etter at å ha vært rimelig lei FPS-sjangeren i mange år, så var The New Order et skikkelig friskt pust.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!