Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Still here
  • 0
Heisann.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Heisann.


Vær hilset, min gode mann
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kom dere på Discord gutta.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kom dere på Discord gutta.


Hva skjer der?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Aktivitet.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Tok meg friheten å slette de trådene JoeClark startet siden jeg synes karen bør utvide ordforrådet og trådoppbygningen sin. Om noen ser noe lignende, og det ikke slettes innen en time eller to, er det bare å sende meg en melding.
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Tok meg friheten å slette de trådene JoeClark startet siden jeg synes karen bør utvide ordforrådet og trådoppbygningen sin. Om noen ser noe lignende, og det ikke slettes innen en time eller to, er det bare å sende meg en melding.


Så ut som om han trodde av GR var en slags serviceside eller noe.

Siterer Archana:
Aktivitet.


Activiteh.

Lagt til 2017-08-24 08:46:
Siterer SirThomas:
Kom dere på Discord gutta.


I lol'd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Tok meg friheten å slette de trådene JoeClark startet siden jeg synes karen bør utvide ordforrådet og trådoppbygningen sin. Om noen ser noe lignende, og det ikke slettes innen en time eller to, er det bare å sende meg en melding.


Bra du fjerner det, var noe merkelige greier det der.
The Evil Within ble dessverre ingen favoritt hos meg
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har lagt merke til en trend blant AP velgere. De eier ikke politisk forståelse, er totalt hjelpeløse når det kommer til handling og opptrer generelt som zombier med mangel på personlighet. Og likevel ligger disse degenererte tullingene an til å vinne valget. Sier vel det du trenger å vite om norge som nasjon
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Har lagt merke til en trend blant folk som legger merke til trender blant AP-velgere. De eier ikke psykologisk forståelse, er totalt blottet for innsikt til den menneskelig tilstanden og opptrer generelt som autistiske roboter som mangler selvinnsikt. Og likevel kaster jeg bort den dyrebare tiden min på å skrive om disse innavlede monstrene. Sier vel det du trenger å vite om meg som person.
  • 0
Du stemmer AP altså? Mistet akkurat det siste lille jeg hadde av respekt for deg.
Dere gir en helt ny mening til ordene "Viljeløshet" og "Inkompetanse. Mer passiv drittpolitikk finnes faktisk ikke. Selv samene bærer på mer stolthet enn resten av denne falleferdige drittnasjonen gjør.

Snakk da for faen ikke til meg om hvem som ikke eier psykologisk forståelse, resten av verden ler av norsk politikk som du og ditt håpløse kaliber så desperat prøver å forsvare, tross all skaden dere gjorde under de 8 årene dere satt i regjering.
Insult to injury: Selv etter at dere rævkjørte landet vårt og tilnærmet etterlot det i ruiner har dere nå ambisjoner om å fortsette der dere slapp. Samme motbydelige modell fullt av avgifter og meningsløse forbud, virker nesten som om dere prøver å pushe oss ut i anarki. Som for så vidt nå bare er spørsmål om tid før det bryter løs.

Liker å gjøre narr av autister hmm? Alltid gøy å angripe folkegrupper med medfødte symptomer som de ikke kan endre.. Hvorfor går du ikke løs på downsere og krøplinger når du først er i gang?

Missløkkede trønderfaen
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Så, hvem vinner i kveld? Verdens beste bokser som aldri har tapt en kamp? Eller en rabiat MMA fighter som aldri har bokset en profesjonell boksekamp? De fleste odds og bokseeksperter sier at Mayweather har drept McGregor innen de første seks rundene. Jeg håper virkelig de blåser av kampen før den tid. En ting er klart, noen blir alvorlig skadd i natt og det er mest sannsynlig Conor
  • 0
Siterer stikox93:
Så, hvem vinner i kveld?


Fikk ikke med meg kampen, hva ble resultatet?

Overraskende lite aktivitet her, syns jeg. Skulle tro det tok seg litt opp igjen etter at ferien var over.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Du stemmer AP altså? Mistet akkurat det siste lille jeg hadde av respekt for deg.
Dere gir en helt ny mening til ordene "Viljeløshet" og "Inkompetanse. Mer passiv drittpolitikk finnes faktisk ikke. Selv samene bærer på mer stolthet enn resten av denne falleferdige drittnasjonen gjør.

Snakk da for faen ikke til meg om hvem som ikke eier psykologisk forståelse, resten av verden ler av norsk politikk som du og ditt håpløse kaliber så desperat prøver å forsvare, tross all skaden dere gjorde under de 8 årene dere satt i regjering.
Insult to injury: Selv etter at dere rævkjørte landet vårt og tilnærmet etterlot det i ruiner har dere nå ambisjoner om å fortsette der dere slapp. Samme motbydelige modell fullt av avgifter og meningsløse forbud, virker nesten som om dere prøver å pushe oss ut i anarki. Som for så vidt nå bare er spørsmål om tid før det bryter løs.

Liker å gjøre narr av autister hmm? Alltid gøy å angripe folkegrupper med medfødte symptomer som de ikke kan endre.. Hvorfor går du ikke løs på downsere og krøplinger når du først er i gang?

Missløkkede trønderfaen


Jeg vurderte å skrive til slutt at jeg ikke stemmer AP, men tenkte det var bedre å ikke gjøre det for å se hvordan du reagerte. Så derfor anser jeg resten av innlegget ditt som rettet mot de stemmer AP, og ikke meg. Jeg gjorde heller ikke narr av autister.

Men det er bra du bryr deg så voldsomt, Bob-Ingolf. Selv om retorikken kanskje ikke er helt på plass.

Cool story, bro!

Lagt til 2017-08-27 13:09:
Siterer Crazy Kraken:
Fikk ikke med meg kampen, hva ble resultatet?

Overraskende lite aktivitet her, syns jeg. Skulle tro det tok seg litt opp igjen etter at ferien var over.


McGregor fikk inn en del slag de første rundene, men ble utklasset av Mayweather senere. I 10. runde stanset dommeren kampen da McGregor fikk rundjuling og var på nippet til å falle.

Personlig ville jeg heller sett en ordentlig knock-out, og selv McGregor sa at dommeren burde latt Mayweather få fortsette. Men han kjempet jo overraskende bra.
  • 0
Siterer Jeppzki:
McGregor fikk inn en del slag de første rundene, men ble utklasset av Mayweather senere. I 10. runde stanset dommeren kampen da McGregor fikk rundjuling og var på nippet til å falle.

Personlig ville jeg heller sett en ordentlig knock-out, og selv McGregor sa at dommeren burde latt Mayweather få fortsette. Men han kjempet jo overraskende bra.


Kult! Hørtes ut som en spennende match
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg vurderte å skrive til slutt at jeg ikke stemmer AP, men tenkte det var bedre å ikke gjøre det for å se hvordan du reagerte. Så derfor anser jeg resten av innlegget ditt som rettet mot de stemmer AP, og ikke meg. Jeg gjorde heller ikke narr av autister.

Men det er bra du bryr deg så voldsomt, Bob-Ingolf. Selv om retorikken kanskje ikke er helt på plass.

Cool story, bro!


Du stemmer AP, ikke engang prøv å nekte på det. Innlegget er og blir rettet mot DEG og alt du står for. Og jo, du gjorde narr av autister.
Er forresten for lat til å google "retorikk", men tenker det var et forsøk på fornærmelse. Tar ikke kritikk fra lavrangerte trøndere så gjør jeg en tjeneste og stapp en sokk i kjeften på deg selv. Takk
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Oida
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Overraskende lite aktivitet her, syns jeg. Skulle tro det tok seg litt opp igjen etter at ferien var over.


Alle er på Discord.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Alle er på Discord.


Har det blitt en greie, liksom? Skravle på Discord istedenfor å bruke forumet? Hvor ofte møtes dere, hele tiden?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har det blitt en greie, liksom? Skravle på Discord istedenfor å bruke forumet? Hvor ofte møtes dere, hele tiden?


Den har vært oppe og gått i ca. en måned nå. Aktiviteten er ganske konstant så lenge noen er online.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!