Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Parkour Gamer:
Youtube går visst ned imorra også, uffameg

http://www.vgtv.no/#!/video/62890/youtube-natt-til-1-april-slettes-
alle-videoer


Hehe Kommer ikke til å tro på noen ting i morra Jeg gikk på en av Blizzard sine april snarrspøker i 2009 tror jeg det var, med den klassen som spilte gitar osv
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Da er det 1 April, dagen da man bør være skeptisk til alt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Da er det 1 April, dagen da man bør være skeptisk til alt.


En av beste vennene mine prøvde å lure meg for litt siden. Sa at han skal bli far og greier. I might be stupid, but I ain't fallin for that.
  • 0
Har faktisk begynt på.... Ahh fuck it, uannsett hva jeg skriver så vil folk mistenke det.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Valve har nå offisielt annonsert HALF LIFE 3! Var søren meg på tide, gleder meg ekstremt
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Valve har nå offisielt annonsert HALF LIFE 4! Var søren meg på tide, gleder meg ekstremt
  • 0
Holy shit! Nord Korea har angrepet USA. Vestkysten er truffet av en hydrogen bombe!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Elektro Banana:
Holy shit! Nord Korea har angrepet USA. Vestkysten er truffet av en hydrogen bombe!


Bortsett fra at det er 1april så er det ikke direkte usannsynlig..

ÅÅÅÅÅÅÅ; skal snart se episode 1 av Game Of Thrones. EG GLEDAR MEG!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg lurer på om mobilen min gjorde en aprilsnarr på meg. Den sa at klokka var halv 12 når jeg våknet, den er jo 10:41.
  • 0
Ja, på tide å se hva folk finner på i dag.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ja, på tide å se hva folk finner på i dag.


Sløve med dama ^^
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg lurer på om mobilen min gjorde en aprilsnarr på meg. Den sa at klokka var halv 12 når jeg våknet, den er jo 10:41.


Skjermsparerklokka og klokka på "skrivebordet" på telefonen bruker å låse seg av og til hos meg Så samme skjer her!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer albaga:
Ja, på tide å se hva folk finner på i dag.


Alltid morsomt å se hva folk klarer å finne på når det er 1. april
  • 0
AP er under 10% på den nyeste meningsmålinga.



Spoiler:jk
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg lurer på om mobilen min gjorde en aprilsnarr på meg. Den sa at klokka var halv 12 når jeg våknet, den er jo 10:41.


Var nok bare du som var uheldig igjen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Var nok bare du som var uheldig igjen.


La han nå få tro det er aprilsnarr denne ene dagen i året
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer Parkour Gamer:Jeg lurer på om mobilen min gjorde en aprilsnarr på meg. Den sa at klokka var halv 12 når jeg våknet, den er jo 10:41.

Var nok bare du som var uheldig igjen.


PG er en av de mest uheldigste personene jeg vet om.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer sonic og link a er det 1 April, dagen da man bør være skeptisk til alt.

En av beste vennene mine prøvde å lure meg for litt siden. Sa at han skal bli far og greier. I might be stupid, but I ain't fallin for that.

Lillesøstera serverte meg den samme spøken i en sms og ba meg ikke si noe til mamma...Jeg trodde på den til jeg kom på hvilken dag det var men ironisk nok så ble hun gravid og fikk en gutt,min nevø,året etter.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Lillesøstera serverte meg den samme spøken i en sms og ba meg ikke si noe til mamma...Jeg trodde på den til jeg kom på hvilken dag det var men ironisk nok så ble hun gravid og fikk en gutt,min nevø,året etter.


Oh the irony!
  • 0
Apples iPlay er moro.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!