Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer RockFuzzEleven:
Citerer The Cookiemonster:Crysis 2 sin campaign var fantastisk kjedelig. Utrolig uengasjerende og tafatt enspillerdel.

Skulle gjerne sagt meg enig, men jeg har ikke spilt den i mer enn 15-20 minutter totalt. Jeg kjøpte det egentlig bare for å se om grafikken og fysikken var like mind-blowing som i forgjengeren, noe den ikke var. Fysikken var jo helt fraværende. Man kunne ikke skyte ned trær en gang.

I tillegg var håndvesker dødelige hvis du slo noen med det. En gang var nok til å drepe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I tillegg var håndvesker dødelige hvis du slo noen med det. En gang var nok til å drepe.


Det er jo badass.

Håper Crysis 3 får bedre fysikk enn toeren hadde. Noe i likhet med eneren hadde vært kult, og jeg håper virkelig den ferdige SPen har bedre grafikk en denne MP-betaen.
  • 0
Bare for meg Twitter ikke funker? Feeden min nekter å oppdatere seg, enda jeg følger rundt 300 stk. Den går fortere fremover midt på natta jo.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nope, det er det samme her også. Ingen ny tweet på over 40 min.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bare for meg Twitter ikke funker? Feeden min nekter å oppdatere seg, enda jeg følger rundt 300 stk. Den går fortere fremover midt på natta jo.


De har problemer, men holder på å fikse dem.
En av mine tweets ble postet fire ganger...
Hater når sånt skjer. Føles som jeg spammer.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer The Cookiemonster:Bare for meg Twitter ikke funker? Feeden min nekter å oppdatere seg, enda jeg følger rundt 300 stk. Den går fortere fremover midt på natta jo.

De har problemer, men holder på å fikse dem.
En av mine tweets ble postet fire ganger...
Hater når sånt skjer. Føles som jeg spammer.

Feeden min stod stille i 40 min før den såvidt våknet igjen nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Noen som har sjekket ut Antichamber? lanseres på Steam kl.19:00 og det er noe av det kuleste, sykeste og største mind-fucket jeg har fått innen gaming. Fyren som har utviklet spillet er et geni.

http://www.youtube.com/watch?v=fXty2JYIjPo

MUST. HAVE!
  • 0
Da, har jeg bestilt ny telefon. Det ble Sony Xperia V
mah boi
  • 0
4 av 16 personer i klassen dukket opp på skolen idag.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
4 av 16 personer i klassen dukket opp på skolen idag.


Det skal godt gjøres
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Crysis 2 sin campaign var fantastisk kjedelig. Utrolig uengasjerende og tafatt enspillerdel.


DU sier noe. Klarte å truge meg gjennom den, men det var aldri mer en det. Så skal Crysis 3 skaffes, så må SPen bli bedre.
  • 0
Merkelig at jeg klarte å fullføre Crysis 2. Den var ganske kjedelig. Del var vel pga den awesome nanodrakten jeg fullførte enspillerdelen. Grafikken var ikke noe spesielt og fysikken.....ja det sugde. For å ikke glemme AI.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Yaay, hadde trodd at pcen skulle komme denne helga, men det gjør den jo selvfølgelig ikke. Tålmodighet, hvor er du?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Duck Song:
Da, har jeg bestilt ny telefon. Det ble Sony Xperia V


Kul historie bror.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som har sjekket ut Antichamber? lanseres på Steam kl.19:00 og det er noe av det kuleste, sykeste og største mind-fucket jeg har fått innen gaming. Fyren som har utviklet spillet er et geni.

http://www.youtube.com/watch?v=fXty2JYIjPo

MUST. HAVE!


Takk fantomena! Dette spillet hadde jeg ikke fått med meg! Ser jo utrolig kult ut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Duck Song a, har jeg bestilt ny telefon. Det ble Sony Xperia V

Kul historie bror.


Takk mann
mah boi
  • 0
Haha xD
mah boi
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som har sjekket ut Antichamber? lanseres på Steam kl.19:00 og det er noe av det kuleste, sykeste og største mind-fucket jeg har fått innen gaming. Fyren som har utviklet spillet er et geni.

http://www.youtube.com/watch?v=fXty2JYIjPo

MUST. HAVE!


Spesielt spill kan man vel si.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som har sjekket ut Antichamber? lanseres på Steam kl.19:00 og det er noe av det kuleste, sykeste og største mind-fucket jeg har fått innen gaming. Fyren som har utviklet spillet er et geni.

http://www.youtube.com/watch?v=fXty2JYIjPo

MUST. HAVE!


God, det ser utrolig bra ut. Mindfuck på fullt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Elektro Banana:
4 av 16 personer i klassen dukket opp på skolen idag.

Vi hadde en rekord på 2 av 20. Ganske sikker på at det berget karakteren min i naturfag.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
http://i.imgur.com/gzvdr0H.jpg?1

Genialt bilde fra en eller annen Deadpool tegneserie
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!