Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Folk seier at Twilight Princess er ein av "the black sheep" av serien, men det er verkeleg feil. Spillet var kjempe langt og klarte og holde interessen min igjennom heile, itilllegg til at det var kjempe kjekt. Kontrollen var kjempe bra, forholdt til makkverket av ein fekting som Skyward Sword hadde. Slåssinga var frustrerande heile veien igjennom pga den gjorde bare det eg ville halvparten av gangene. Følte faktisk at Twilight Princess var meir nøyaktig enn Skyward Sword sjølv om det ikkje hadde motion plus. Og det med Zelda, kvifor brydde folk seg så mykje om Zelda på SS? Ho var med i sikkert 30 min til sammen i spillet der ho var ei venn for Link. I Twilight Princess, så har du ein langt større grunn til å gjere det du skal. På SS så skal du redde Zelda, men først måtte du gjere den eine tingen og før du kan gjere det så må du gjere tre andre ting og tre andre ting for å gjere det igjen. Det er verkeleg åpenbart i dette spillet forholdt til andre der du faktisk har lyst til å redde Hyrule. Skyward Sword var demotiverande å spille frå start.

Men er einig i at Zelda serien er awesome! (- Skyward Sword)
  • 0
Jeg skal svare det kort, Grotlo.

1. "The black sheep" blant Zelda er ikke Twilight Princess, men Majora's Mask.
2. Kontrollene til Skyward Sword funket perfekt. Hvis de ble desyncet for deg, så har du antagelig massevis av varmepunkter i rommet eller en dårlig kontroller.
3. Det var absolutt ikke lett for Twilight Princess å holde interessen min når man skulle spille som ulv hele tiden (spesielt samling av tårer)
4. SKyward Sword sin story er mer personlig. Du skal redde Hyrule, men det det handler om er å redde Zelda.
5. Det at man bryr seg om Zelda har ingenting med hvor lenge hun er i spillet. Det er vanskelig å forklare, men du har kanskje ikke prøvd engang.
"Better technology is good, but technology's not enough" - Satoru Iwata
  • 0
Det irriterer meg at jeg ikke kan stemme på min årets verste
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer XDLugia:
1. "The black sheep" blant Zelda er ikke Twilight Princess, men Majora's Mask.

Det er eigentleg Zelda II, men Twilight Princess får unødvendig mykje hat.

Siterer XDLugia:
2. Kontrollene til Skyward Sword funket perfekt. Hvis de ble desyncet for deg, så har du antagelig massevis av varmepunkter i rommet eller en dårlig kontroller.

Spilte spillet fleire plasser og ga samme resultat. Var aldri så ofte desyncet, det funka bare ikkje så bra. Zeldaspillet på Nintendoland var langt meir nøyaktig enn SS.

Siterer XDLugia:
3. Det var absolutt ikke lett for Twilight Princess å holde interessen min når man skulle spille som ulv hele tiden (spesielt samling av tårer)

Det var heller ikkje så mykje ulv partier eigentlig. Om du er flink å leite, så gikk dei partia fort over, også gjorde det deg meir spent på å returnere til menneskeform igjen. Så for meg så la det på opplevelsen.

Siterer XDLugia:
4. SKyward Sword sin story er mer personlig. Du skal redde Hyrule, men det det handler om er å redde Zelda.

Korleis var det meir personleg enn dei andre Zelda spilla som Twilight Princess eller Ocarina of Time? Einaste forskjellen er at du er venn med Zelda i 20 min på begynnelsen.

Siterer XDLugia:
5. Det at man bryr seg om Zelda har ingenting med hvor lenge hun er i spillet. Det er vanskelig å forklare, men du har kanskje ikke prøvd engang.

Eg er ein skikkelig Zelda fan og ville verkeleg like dette spillet, men klarte det ikkje. Søstra mi tvang meg så å si over heile spillet på 30 timer og sjølv om det hadde sine øyeblikk, så var det ikkje verdt det. Og Zelda må jo vere med ein del for at vi skal bry oss om ho. Er jo som Princess Peach. Du bryr deg eigentlig ikkje om ho når ho blir tatt med ein gang, men det er framleis tilfredstillande å redde ho på slutten.
  • 0
Urgh... Jeg gir opp..
"Better technology is good, but technology's not enough" - Satoru Iwata
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Tyranus:http://ahab.bigcartel.com/product/zip-hoodie-kalmar

Jeg har bestilt fra den siden før og betalt gjennom PayPal. Du får ingen e-post på når varen blir sendt, bare en ordrebekreftelse. Men siden er forsåvidt greit nok rask til å sende, tror det tok rundt en uke før jeg fikk varen.


Ah, flotte greier, tar vell ikke lang tid før den kommer da, takk!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fantomena, du sier at du prøvde tre Zelda-spill "i går", altså på en dag? Hvorfor ikke heller spille et om gangen og fordype deg litt mer inn i det? Ikke rart du ikke liker det, visse spill trenger litt tålmodighet.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Battle Born:
Fantomena, du sier at du prøvde tre Zelda-spill "i går", altså på en dag? Hvorfor ikke heller spille et om gangen og fordype deg litt mer inn i det? Ikke rart du ikke liker det, visse spill trenger litt tålmodighet.


Helt klart. Man trenger tid på å forstå ting. Aspektet kan lett overføres til musikk og film også. Ta det progressive bandet "Tool". Dette er et band som er skikkelig rått, spiller i mange merkelige tidssignaturer, og trommissen har noen rytmer basert på et okkult symbol.. Vanskelig å forstå seg på. Har hørt på dette bandet i en 2-3år. Og det er først nå jeg blir en fan.

Give it time young padawan.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Battle Born:
Fantomena, du sier at du prøvde tre Zelda-spill "i går", altså på en dag? Hvorfor ikke heller spille et om gangen og fordype deg litt mer inn i det? Ikke rart du ikke liker det, visse spill trenger litt tålmodighet.

La ikkje merke til at han sa at han prøvde alle i går. Sjølvsagt vil du ikkje like nokon spill når du gir deg 2-3 timer på kver. Twilight Princess har jo ein veldig lang start som gjer det enormt tilfredstillande når du faktisk begynner på eventyret. Og Ocarina of Time må du ta deg tid til for å oppleve magien. Skyward Sword likte eg ikkje frå starten av, så den forstår eg.
  • 0
Jeg har ikke tid til å sitte og vente på at et spill skal bli bra. Livet er fort kort, så jeg bruker heller tiden min på spill osm gleder meg fra første sekund.

Skyward Sword og OoT har jeg dog spilt i 6+ timer.
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg har ikke tid til å sitte og vente på at et spill skal bli bra. Livet er fort kort, så jeg bruker heller tiden min på spill osm gleder meg fra første sekund.

Skyward Sword og OoT har jeg dog spilt i 6+ timer.

Er jo noko som heiter spenningsoppbygging. Er ikkje "å vente på at eit spill skal bli bra", det er å introdusere deg for historien, verdenen og figurene der. Om det må vere underholdande frå første stund, så er Call of Duty sikkert det som passa best for deg. Veit at du ikkje synes det, men du må tåle at spill bygges opp litt. Uansett, eg synes hvertfall at gleden av eit spill forsvinner om ein spilla for mange spill om gangen.
  • 0
Sitter og venter på at familie skal komme på besøk og klarte og sette ny rekord i hurtigrydding nå nettopp på 30.min...Det er en god grunn til at jeg ønsker at de ringer meg før de dropper innom da jeg alltid får besøk midt i det verste rotet mitt,
Det blir ikke så mye besøk på vinteren da bakken ned til blokka ikke er så allverdens kjørbar men når våren/sommeren melder sin ankomst så er det som om noen har satt opp ett skilt med teksten: Fri Adgang,Bare ring på og kom inn! eller noe sånt...

Da kommer de uanmeldt 50% av tiden og dobbelt så ofte som de gjorde på vinteren,både familie og venner så da må jeg ha både ryddig leilighet,balkong og noe og servere.Føler meg direkte flau når jeg får besøk av folk jeg ikke har sett på lenge også har jeg ikke noe annet og servere de enn vann fra springen.

Men jeg vet fremdeles ikke hva det er med dette sommerværet som gjør at folk dukker opp på besøk hele tiden,ser at både naboen som bor i hus nedenfor meg og andre beboere i leilighetene her også plutselig får ett rush av folk som kommer på besøk,gjerne med hele ungeflokken og hunden på lasset.Noen andre som har opplevd dette?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg har ikke tid til å sitte og vente på at et spill skal bli bra. Livet er fort kort, så jeg bruker heller tiden min på spill osm gleder meg fra første sekund.


Med all respekt, det der hørtes bare dumt ut. Du snakker som om du hadde som mål å prøve alle spillene i verden, og at du derfor hadde et veldig trangt tidsskjema å følge.

Når du sier at du ikke har tid til å teste spill med treg start - Da kunne du like gjerne sagt at du ikke hadde tid til å sitte inne å spille dag inn og ut.

Etter x antall år når man innser alt man ikke fikk gjort på grunn av x timer med spilling, da kan vi begynne å snakke om hvorfor livet er for kort
  • 0
Siterer fantomena:
jeg bruker heller tiden min på spill som gleder meg fra første sekund.


Tror aldri jeg har vært borti noe sånt.

Slik jeg har erfart det har nesten alle spill en treg start.
Selv de jeg ser på som best of the best.
  • 0
Jeg gir alle spill noen timer, men ikke mange. Skyward Sword og Ocarina of Time har jeg spilt i rundt 6 timer hver, men jeg likte dem ikke.
  • 0
Siterer fantomena:
Ocarina of Time har jeg spilt i rundt 6 timer


Hvor langt kom du?

Tok litt tid før jeg likte det.
Var nok først etter jeg hadde blitt adult link og tatt første tempel at spillet ble stadig bedre.
  • 0
Siterer Duck Song:
http://www.dagbladet.no/2013/01/19/nyheter/bulgaria/politikervold
/25340188/ wow, den var nære på...


Snakk om flaks!
  • 0
Hvorfor mener enkelte på VG og Dagbladet sine kommentarfelt at AP er kommunistisk og kaller AP-folk kommunister og halvkommunister?
  • 0
Er Dead Space 3 demoen kommet ut enda? Finner den ikke på PS Store.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Er Dead Space 3 demoen kommet ut enda? Finner den ikke på PS Store.


Den kom ut på Xbox i går, men kommer ikke før 22 tror jeg på PS3.
  • 0
Siterer fantomena:
Hvorfor mener enkelte på VG og Dagbladet sine kommentarfelt at AP er kommunistisk og kaller AP-folk kommunister og halvkommunister?


Fordi de ikke vet hva de snakker om + litt propaganda fra et eller annet høyreekstremist miljø.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!