Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Noen som vet om de har begrenset frameraten til Ridge Racer 6 på PC?

Både Blur og Split/Second er helt forferdelig å spille på pc nemlig. Split/Second har maks framerate på 30, noe som ødelegger alt ...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Da er jeg ferdig med Word og Powerpointen for muntlig. Nå gjenstår bare og pugge de 8 sidene med Afroamerikansk historie jeg har.. gøy..
  • 0
Etter timer med timer på lesing. Klarte jeg og få en sterk 5
  • 0
Det som er fascinerende er at disse "angrepene" og artiklene rundt de passer perfekt inn i «The Zombie Survival Guide». En bok som jeg forøvrig skal lese igjennom nå. Virker som om jeg kan få bruk for den.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer simidude:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10073776

...!


"It all started with these weird news reports".
  • 0
Fant en flott på størrelse med et maiskorn under stuebordet...
  • 0
Siterer Duckislate:
Citerer The Cookiemonster:Undres på om Game kan gi meg noe for det. 10 kr eller noe.

Det er tyveri. Ikke gjør det.


Whaaaaaaat?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
oh gad, har spansk muntligeksamen på mandag, men kan utrolig lite spansk... jeg er fucked.
  • 0
Siterer Smæ:
oh gad, har spansk muntligeksamen på mandag, men kan utrolig lite spansk... jeg er fucked.

Digg å slippe eksamen
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer simidude:http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10
073776

...!

"It all started with these weird news reports".

"People didn't take it serious. But the ones who did, was the ones who survived."
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Huff, irriterende at det er eksamenstrekk tre forskjellige dager her. Slapp unna i dag, men det er ikke like betryggende å tenke på når man har to sjanser til til å bli trekt opp.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer simidude:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10073776...!


Oh hell no! Lock & load boys, its showtime!
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Så traileren for ett par dager siden. Lenge siden en filmtrailer har fått meg til å glede meg så mye til en film.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Damn den ser jo ganske bra ut egentlig
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Happy ExCrack born day
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Tyranus:Citerer The Cookiemonster:Fikk UEFA Euro 2008 av Gamezone idag. Var et sånt "tilfeldig gratis spill til PS3 tilbud" der, og såklart ble det akkurat det spillet. Drittspill.

Var det kun sportsspill?

Mistenker det.


Det er mange forskjellige sjangere i vårt gratis spill tilbud. Alt fra tidligere sportsspill til andre utgått spill fra vårt sortiment. Neste gang er du kanskje mer heldig, spillene plukkes tilfeldig fra en stor kasse på vårt lager
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Resiatance: Burning Skies må uten tvil være det beste FPS spillet på en håndholdt maskin.

Lagt til 2012-06-09 14:13:
Fra en bruker på YouTube. Noen burde gi han en medalje:

WTF PPL!? Go buy a vita now and stop asking for a price drop u cheap bastards! the system its worth every cent!
Its ur fault if dedicated handheld gaming disappears!
Everyone its like "The vita its awesome but ill get one with a price cut" "I want the vita it has great looking games! but ill get it when its chipper"
Dude! its like saying "I'll buy a PSV after I helped it to fail"
Fuck that! buy now and save Dedicated Handheld gaming! If not, well, Enjoy cooking mama and angry birds cheap fuckers
  • 0
Siterer fantomena:
Resiatance: Burning Skies må uten tvil være det beste FPS spillet på en håndholdt maskin.

Lagt til 2012-06-09 14:13:
Fra en bruker på YouTube. Noen burde gi han en medalje:

blablabla jeg kan ikke skrive riktig


Noen burde lære han å skrive.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer fantomena:Resiatance: Burning Skies må uten tvil være det beste FPS spillet på en håndholdt maskin.

Lagt til 2012-06-09 14:13:
Fra en bruker på YouTube. Noen burde gi han en medalje:

blablabla jeg kan ikke skrive riktig

Noen burde lære han å skrive.


Det er YouTube. Dessuten har denne brukeren helt rett, Folk klager på prisen, likevel kjøper folk svindyre Apple maskiner hvert år.

En annen:

GIVE THIS MAN A MEDAL ! - ITS TRUE and the VITA is a wonderful machine but people decide to leave it and buy an ipod which is 50 - 150$ more expensive or an iPad which is 250-450$ more expensive. People just dont complain about these high prices but when SONY creates this hell of machine with Unbelievable great value ! People just keep bitchin about the price, Portable gaming should continue and the VITA is a great example why no smartphone, tablet or even the 3DS could do this. LONG LIVE PLAY
  • 0
Da har jeg fått vite at staten er klar for å gå inn og ta deler av tomten for tredje gang. Faen ta den jævla staten!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Da har jeg fått vite at staten er klar for å gå inn og ta deler av tomten for tredje gang. Faen ta den jævla staten!!


Koselige typer.

Lagt til 2012-06-09 15:24:
Hva er det de vil bygge på tomta di da? Vindmøller?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Da har jeg fått vite at staten er klar for å gå inn og ta deler av tomten for tredje gang. Faen ta den jævla staten!!


Vi er staten om jeg ikke tar feil.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Elektro Banana a har jeg fått vite at staten er klar for å gå inn og ta deler av tomten for tredje gang. Faen ta den jævla staten!!

Koselige typer.

Lagt til 2012-06-09 15:24:
Hva er det de vil bygge på tomta di da? Vindmøller?


"Bybanen" Bergens styggeste tog.
Den vil ikke gå gjennom tomta mi, men aner at de må flytte veien vår noen meter så de tar nok tomt for å lage ny vei.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!