Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Creteck:
Citerer fantomena:Citerer The Cookiemonster:
Red Dead Redemption er ikke høyt nok.


Uenig. Synes Red Dead Redemption var svært skuffende.

Helt enig fantomena...men resten av det du sier The Cookiemonster er jeg enig i.


Skam dere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Wait what? Red Dead Redemption er skuffende? Det kan dere vel ikke mene? Bortsett fra at jeg fikk slutten spoila (som ødela endel) så er jo spillet fantastisk! Hva er så skuffende med det egentlig? LA Noire var skuffende ja, GTA4 var skuffende om man forventet GTA: SA 2, men RDR? Nei.

BTW, listen virker som crap.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Faenihelvete! Ratchet & Clank HD Trilogy er utsatt! D:
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Creteck:
Helt enig fantomena...men resten av det du sier The Cookiemonster er jeg enig i.

Wait, what?!

Come on. Red Dead Redemption var årets beste spill, og et av to spill jeg per dags dato er villig til å gi 10/10.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvorfor Red Dead var skuffende? MPen vær rævva, ustabile servere og det var kjedelig etter historien var ferdig.
  • 0
Siterer fantomena:
Hvorfor Red Dead var skuffende? MPen vær rævva, ustabile servere og det var kjedelig etter historien var ferdig.


Gjør ikke mye når historiedelen er godt mulig den beste historiedelen i et spill jeg har vært borti. Hvem bryr seg om MP? Det er bare en liten del av spillet. Og kan si meg enig i at det er lite å gjøre etter historien er over, men da er det bare å starte om igjen. Det er verdt det. Gir det 10/10 jeg også (selv om jeg ikke er fullt så streng med mine tiere som Kronoz er.)

Spoiler:Klimakset gir meg frysninger bare jeg tenker på det
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Kronoz:
Come on. Red Dead Redemption var årets beste spill, og et av to spill jeg per dags dato er villig til å gi 10/10.


Hvilket spill er det andre?

Hmm, dette RDR-snakket gir meg lyst til å spille det. Har det jo liggende, så kanskje jeg sjekker det ut i nærmeste framtid.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Sitter her nå, med et slags tomrom innimeg.. Nå blir det ikke mere teater før i september.. ganske trist..
  • 0
Siterer Grallen:
Hvilket spill er det andre?

Portal.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Portal.


Portal og RDR som de to beste spillene i verden? De er ihvertfall høyt opp på min liste, men jeg klarer ikke velge en over en annen. Hva er best av Final Fantasy X og Oblivion feks? For meg er det rimelig vanskelig å velge. Skjønner nesten ikke hvordan folk klarer å lage slike lister. For meg tar det evigheter...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva er best av Final Fantasy X og Oblivion feks?


Oblivion, selvfølgelig.

Jeg har laget en topp 10 liste selv for lenge siden, for meg gikk det ganske greit å velge og rangere.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Portal og RDR som de to beste spillene i verden?

Ikke nødvendigvis de beste spillene i verden, men de to eneste i denne generasjonen jeg gir 10/10. Det finnes andre spill jeg har lagt mye mer tid i, og som kanskje er disse to teknisk overlegne, men det er følelsen man får av å spille spillet som pusher de opp en karakter.

Selv så er jeg ikke i stand til å lage en toppliste over de spillene jeg liker best. Det varierer veldig. Blant annet så koser jeg meg mye med The Saboteur, et spill jeg ga 5/10 av en rekke grunner. (Nå ville jeg kanskje ha økt denne med en karakter, men jeg står for det jeg har skrevet.)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Predator:
Oblivion, selvfølgelig.


Hvorfor det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes Oblivion var ganske kjedelig.
  • 0
Jeg syntes historien i RDR er fantastisk, grafikken er fantastisk, gameplayet er fantastisk, lyden er fantastisk. Men jeg syntes ikke det er en artig sandbox, det er stort og kjedelig. Og om du dør av en jævla puma så må man starte langt borte fra der du var sist. Jeg klarer rett og slett ikke å leke meg i RDR som jeg har gjort i tildligere Rockstar spill.
Jeg har kjøpt Undead Nightmare men det ble fort kjedelig det også...
For all del det er et bra spill, men ikke et spill jeg kan spille i lengden.

8/10

(Hvis dere lurer så syntes jeg L.A. Noire skuffet enda mer...)

Jeg håper bare Max Payne 3 og GTAV ikke skuffer...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
L.A. Noire var fantastisk, og Red Dead Redemption enda bedre, synes jeg
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer Almost:
L.A. Noire var fantastisk


Wow, jeg klarte ikke spille mer enn 9-10 cases før jeg ga meg, alt for repetivt og kjedelig. Konseptet var stilig, men dårlig utført om du spør meg.

Jeg vil ha et skikkelig politiversjon av GTA.
LA Noire er i mine øyne mer "GTA Detective"

Det jeg ønsker er en åpen by med politi i hovedrollen som har mye mer action enn LA Noire hadde.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
LA Noire var et fantastisk spill, men slutten var utrolig dårlig. Gikk fra 9/10 til 8/10 pga slutten hos meg.
  • 0
  • 192
  • 192
Man kan si mye om Red Dead Redemption, men er det en ting som er sikkert, er det at spillet hadde en helt vanvittig stemning og atmosfære. Faktisk aldri spilt et spill med en mer nydelig og særegen feeling, noe som for min del gjorde spillet flere hakk bedre!

Men akkurat nå er det Stahawk jeg tenker mest på. Veldig spent på mottakelsen!
Get ready for a better you
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tror aldri jeg fullførte L.A. Noire. Liker stilen i spillet, og det var moro i begynnelsen. Men i likhet med tidligere Rockstar-spill som GTA IV og RDR lider det av altfor mye repetisjon. Følte ikke historien gikk noen steder etterhvert. Cole Phelps er også en utrolig kjedelig type.
You're sleeping over, right?
  • 0
Har verken spilt L.A Noire eller RDR, men de virker som to herlige spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ay ay, jeg har vært altfor inaktiv I detvsiste, men GR har blitt så kjedelig, og har få aktive tråder. Leser for det meste kun nyheter jeg nå.
  • 0
Spilte luftgitar til The Violation av Fleshgod Apocalypce i kveld, det var faktisk ganske fett og intenst.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!